Arkadaşlar ilk kırımımı yaşadım. Uzun zamandır uçmuyordum. 2. pilde invertte iken heliyi çaktım. Çakıldıktan sonra bir kere sekip 2 metre ötede durdu. Yalnız o heyecanla holdu geç mi çektim ? O kısmı tam olarak hatırlayamıyorum. Belkide ondan dolayı sekti. Gelelim kırım raporuna...
Tork tube borusunun uç kısmı, swashplatenin topuzu, bir servo, iniş takımı,main gear, kuyruktaki dikey stabilizör, kuyruk borusunun gövdeye giriş kısmındaki borunun dönmesini engelleyen diş hasar gördü. Ayrıca palleri swashplate bağlayan rotlar sahaya fırladı. Uzunca ara sonrası buldum. Beni en çok şaşırtan ise canopynin paramparça olması oldu. Normalde bu tarz canopyler bantla uçmaya devam et şeklildedir. 130x ten biliyorum. Ama bu canopynin neredeyse parçalarını bile bulamadım. Son hali resimde
Sonuç : Bu helinin micro olmadığını okumuş ve duymuştum. Özellikle Türker Abi demiştiki... '' Sahada kırım yaşarsan tası tarağı toplayıp dönebilirsin '' Aynen dediği çıktı. Ne kadar küçük bir helide olsa helinin kırımı büyük oluyor......
Tork tube borusunun uç kısmı, swashplatenin topuzu, bir servo, iniş takımı,main gear, kuyruktaki dikey stabilizör, kuyruk borusunun gövdeye giriş kısmındaki borunun dönmesini engelleyen diş hasar gördü. Ayrıca palleri swashplate bağlayan rotlar sahaya fırladı. Uzunca ara sonrası buldum. Beni en çok şaşırtan ise canopynin paramparça olması oldu. Normalde bu tarz canopyler bantla uçmaya devam et şeklildedir. 130x ten biliyorum. Ama bu canopynin neredeyse parçalarını bile bulamadım. Son hali resimde
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Sonuç : Bu helinin micro olmadığını okumuş ve duymuştum. Özellikle Türker Abi demiştiki... '' Sahada kırım yaşarsan tası tarağı toplayıp dönebilirsin '' Aynen dediği çıktı. Ne kadar küçük bir helide olsa helinin kırımı büyük oluyor......