Depron Extra 330 Ilk Modelim için Önerileriniz

Depron Extra 330 Ilk Modelim için Önerileriniz

Bu modeller biraz kivrak oluyor. Daha önceden tecrube yoksa biraz zorluk cekersiniz. Çaylak modeli önericem ama kanat için köpük kesme aleti yapmak gerek. Duzgun kesim için uğraştırıyor. Ona hiç bulaşmadan flite test in yaptigi modellere bakmanizi oneririm.
 
Depron Extra 330 Ilk Modelim için Önerileriniz

Hasan Gonenli' Alıntı:
Merhabalar uçağım bıttı hatta bu ıkıncısıydı :D ılkını sabredemeden ruzgarda ucurdum güzel havalandı ama gerı gelemedı :D ıkıncısı guzel oldu renklendırme felanda yaptım ama aksılık nereden kaynaklanıyor bılmıyorum ucarken havalanır havalanmaz kumanda hakımıyetı sağlıyamadan kafalama cakıldı acaba yanlısım nerede bılemıyorum bu tarz 3d yapımı ucuşu basıt baska bı model ne önerırsınız daha sakın ucacak bısey denıyeyım hatamı bulmak ıcın :(

şimdiden cevaplar için teşekkürler.

uçağın düşüş videosunu görmediğim için tam yorum yapamayacağım ama şu üç ihtimal üzerinde duruyorum,

1- ağırlık merkezi çok geride ise geriye doğru takla atıp burun üstü çakılabilir,
2- ağrılık merkezi çok öndeyse direk burun üst çakılabilir,
3- uçaktaki hareketli kontrol yüzeylerine kumanda ile servoları kısarak dual rate ve expo vermediyseniz uçak en ufak kumanda stik hareketinde bile agresifleşip kontrolünü kaybettiğiniz için düşmüş olabilir..

düşerken havadaki hareketlerini siz gördüğünüz için bunlara göre karara varabilirsiniz, uçakta ağırlık merkezi ve hareketli yüzey hareket kısıtlamaları yeni uçurulan uçaklarda bence çok önemlidir.
 
Depron Extra 330 Ilk Modelim için Önerileriniz

Volkan Güneş' Alıntı:
uçağın düşüş videosunu görmediğim için tam yorum yapamayacağım ama şu üç ihtimal üzerinde duruyorum,

1- ağırlık merkezi çok geride ise geriye doğru takla atıp burun üstü çakılabilir,
2- ağrılık merkezi çok öndeyse direk burun üst çakılabilir,
3- uçaktaki hareketli kontrol yüzeylerine kumanda ile servoları kısarak dual rate ve expo vermediyseniz uçak en ufak kumanda stik hareketinde bile agresifleşip kontrolünü kaybettiğiniz için düşmüş olabilir..

düşerken havadaki hareketlerini siz gördüğünüz için bunlara göre karara varabilirsiniz, uçakta ağırlık merkezi ve hareketli yüzey hareket kısıtlamaları yeni uçurulan uçaklarda bence çok önemlidir.


sanırım kumanda ayarlarından kaynaklı bı hatam oldu cunku hıc ayar yapmadım ıkı uçustada :( kısmet 3. ucuşa kaldı :D