Md500 fuselage

Devrim ANIL' Alıntı:
İshak Bey hayırlı olsun. Arkadaş süper gözüküyor. 500 nitro conversion zamanında benide çok cezbetmişti lakin çok kısa sürede ortadan kayboldu. 3-5 pal kafalar için bir site vardı hatırlayabilirsem paylaşırım. Sahiden güzel gözükür. Bende ışık kiti için Mehmet Bey'in paylaştığı Turnigy'i düşündüm. Heliartist firmasınında var ama pek bulamadım bir yerde. Sizin bildiğiniz başka ışık kiti mevcutmu. Rc Aerodyne'da var ama biraz tuzlu. Şimdiden güzel yapımlar olsun.

Saygılar;
Devrim bey sıradan ledler icinde bu kitin üzerine tanımam beraberinde gelen switch ile bir sürü konfigrasyon mevcut ve fiyatı şaka gibi.

http://s.aliexpress.com/AF7JZzMV?

https://youtu.be/vQlsh32wbcA

Kargo dahil 7.5 usd 15 günde geldi turnigy bunun yanında gözyaşları içinde kalır.
Her ne kadar araba için dense de ledlerin rengiyle oynayabilir istediğiniz konfigrasyonlari yapabilirsiniz.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Devrim ANIL' Alıntı:
İshak Bey hayırlı olsun. Arkadaş süper gözüküyor. 500 nitro conversion zamanında benide çok cezbetmişti lakin çok kısa sürede ortadan kayboldu. 3-5 pal kafalar için bir site vardı hatırlayabilirsem paylaşırım. Sahiden güzel gözükür. Bende ışık kiti için Mehmet Bey'in paylaştığı Turnigy'i düşündüm. Heliartist firmasınında var ama pek bulamadım bir yerde. Sizin bildiğiniz başka ışık kiti mevcutmu. Rc Aerodyne'da var ama biraz tuzlu. Şimdiden güzel yapımlar olsun.

Saygılar;
Devrim hocam teşekkür ederim, 5palli rotor var zira çok pahalı 225$ beni çok aşıyor. Zaten zar zor bir şey alıyoruz sırf scale aşkı sevgisi normalde bunlarıda alamam aslında.Durum böyle olunca 3palli rotor kullanmayı düşünüyorum bildiğimiz goblin 380/420 rotoru şimdilik swash buldum kaldı hub pal tutucular ve dfc linkler.ışık kiti burada iyi bir elektıronikçi arkadaşımız var ona yaptıracağım.saygılar.

HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Selamünaleyküm arkadaşlar şimdilik, iniş ayağı ve kızaklar ayarlanıp sabitlendi .epoxi tam kuruyunca iç kısımdaki zımpara ve aşındırmalar yapışacak.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Md500 fuselage

Bu aralar Trabzon ekibince maşallahı var :thumbup: Bıkmadan usanmadan Scale üstüne scale topluyorlar :thumbup:
 
Mehmet hocam, scale ayrıcalıktır .ama Mehmet hocam sanırım bu uzun hikaye olacak çünkü trex esp bulunacak nitro conversıon vs umarım güzel olacak. Scale farklı yaw bir başka seviliyor.

HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ishak parmak' Alıntı:
Mehmet hocam, scale ayrıcalıktır .ama Mehmet hocam sanırım bu uzun hikaye olacak çünkü trex esp bulunacak nitro conversıon vs umarım güzel olacak. Scale farklı yaw bir başka seviliyor.

HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen ishak scale ayri bir olay hele bir de imkanlar sınırlı olmasa neler çıkar ortaya.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Celalettin Yazkan' Alıntı:
Aynen ishak scale ayri bir olay hele bir de imkanlar sınırlı olmasa neler çıkar ortaya.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eyvallah Celalettin abim, aynen şartlar zor dolayısı ile zamana yayma olacak.

HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Md500 fuselage

Durun bakalım, bizim scale macerası da nasıl biticek , ben de merak ediyorum :laugh:
 
Hakan Ülgenalp' Alıntı:
Durun bakalım, bizim scale macerası da nasıl biticek , ben de merak ediyorum :laugh:
Hangisi günlerce anket yaptığımız 600 lük scale mi[emoji23][emoji23]

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Merhaba arkadaşlar, iş dönüşü azdan az bir çalışma hani sindire sindire .gerçi henüz ne esp ne conversıon nede motor var ama...md500 de kapak çivileri 2ad daha çoğalttım daha sağlam oldu ve iki pencere camını sıcak silikonla yapıştırdım.mıknatıslar gelince sanırım bir mıknatıs güçlentirmeside yaparım zira 100 ad mıknatıs gelecek.ön far için kapak da yine iki çivi yeri açılacak karşılıklı dişi erkek böylece kapak açıldığında kablo sorunu olmayacak ama navigasyon elimde olmadığı için şuan beklemede.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Md500 fuselage

Ohh valla iş dönüşü kafa dağıtmak için bundan daha güzel bir aktivide olamaz herhalde Ishak hocam %p
 
Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Ohh valla iş dönüşü kafa dağıtmak için bundan daha güzel bir aktivide olamaz herhalde Ishak hocam %p
Eyvallah Mehmet hocam, kit şimdilik olmayınca böyle ara ara kafa dağıtıyorum tabi hobby ailemiz ve sizler gibi değerli dostlarla da paylaşmaya çalışıyorum.yoksa ne anlamı nede neşesi olur.

HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Md500 fuselage

ishak parmak' Alıntı:
Eyvallah Mehmet hocam, kit şimdilik olmayınca böyle ara ara kafa dağıtıyorum tabi hobby ailemiz ve sizler gibi değerli dostlarla da paylaşmaya çalışıyorum.yoksa ne anlamı nede neşesi olur.

HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kesinlikle İshak Hocam. Bu hobi paylaştıkça güzel :RCKolik:
 
Selamun aleykum arkadaşlar ,kaldığımız yerden devam zira bu şartlarda ne kadar devam edebiliriz çok bilinmeyen denklem gibi.Kaldiki helicopter olayı sürekli kan kaybediyor .Yapılan ar-ge uretim hep 3d icin tasarlanmış tabi bu durumda bizim gibi scale hastası hobby ciler icin dahada zor oluyor.Bu şartlar altında gelelim bizim md 500 e.Arkadaşlar kit olarak hk 500 belt ( kayış) aktarma klon bir kit kullandım ünite ikon motor ormino gatt 1100 kv esc olarak hobbywing platinyum 100 mah v3 esc swash servolarimiz gartt tail servomuz alz .isiklandirmada biraz sorun yasatım yani zorluk cektim çünkü md500 stabilizer kablo saklamaya çokta elverişli değil ,lamba maunt un altından delik açıp vidalama alaninin orda çıkarmak birde bu sistemi vidalanirken aktif olacak şekilde yapmaya çalıştım.canop deki far da bu şekilde yapılmış kisaca canopy cabloya bağımlı değil bunuda iki bakır çubuk ile canopy yerine oturduğunda aktif olacak şekilde yaptım.Arkadaşlar malesef md 500 kit normalde fuselage odurdugunda rotor shaft one belirgin °de eğik olması lazim lazimda kiti öne egimli yapmaya kalkınca kuyruk borusu izin veremiyor.bu surec bana ağırlık merkezini dengelemek için 150gr ağırlık eklemek zorunda kaldım.normalde 5 pal rotor kullanmak çok istedik hatta 110$ feda edip sipariş ettik ama stokta yokmus.Şimdi copterx 4 palli rotor kullanacağız zira henüz elimize ulasmadi.Arkadaşlar henüz model hic uçmadı sanırım ramazan buluşmaları yapinca hem test uçuşu hemde normal uçuşunu goruruz.hk 500 kitin tail case plastik bu çok hosuma gitti ,md500 kuyryk ucu acık olduğundan böyle kapalı bir kasa daha gerçekçi oldu ayrıca scaleye göre boyadım.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
  • Beğen
Tepkiler: Hakan Ülgenalp