Quadım ucmuyor

0,25 yavaşlatıp ızledım dogru gıbı duruyor. ve cok tehlıkelı işler yapıyorsunuz hala :( sız pc ye baglayın ve drone şu durdugu halde calıbre olmüşmü düz duruyormu dıye kontrol edın. elınızde pervane yokken pc ye baglıyken saga sola yatırıp bakın yazılımdada aynı yonlere yatıyormu diye...
 
Motorlar kalibrasyon yapilmamis gibi duruyor. Pervanesiz deneme yapmanizi siddetle tavsite ederim.

Donus yonunu gormek icin sunu yapin. PERVANELERI CIKARIN. Motorun pervane baglanan yerine renkli bant yapistirin, bantin bir ucunu uzun birakin. Fikir verecektir.
 
Son düzenleme:
0,25 yavaşlatıp ızledım dogru gıbı duruyor. ve cok tehlıkelı işler yapıyorsunuz hala :( sız pc ye baglayın ve drone şu durdugu halde calıbre olmüşmü düz duruyormu dıye kontrol edın. elınızde pervane yokken pc ye baglıyken saga sola yatırıp bakın yazılımdada aynı yonlere yatıyormu diye...

Motorlar kalibrasyon yapilmamis gibi duruyor. Pervanesiz deneme yapmanizi siddetle tavsite ederim.

Donus yonunu gormek icin sunu yapin. PERVANELERI CIKARIN. Motorun pervane baglanan yerine renkli bant yapistirin, bantin bir ucunu uzun birakin. Fikir verecektir.

Valla az kaldı Pes edicem artık :) . Adam akıllı paylaşım yapmamışki videolarda kimse , herkesin escleri farklı farklı sanki mission planner anlamadım zaten eksik bişey yok yapıyorum gene olmuyor .

Özel olarak whatsap üzerinden destek verebilirmisiniz. sıkınıt olmazsa
 
Ağırlık merkezini ortalayın, batarya çok geride duruyor.
Motor yönleri ve pervane yönleri doğru.
Kalibrasyonların hepsi yapılmalı.
 
Yunus bey merhabalar, öncelikle kalibrasyonları tam yapmadan uçuş denemesi yapmanız yanlış kapalı alanda denemeniz yanlış. Motorlar eş zamanlı çalışıp eş zamanlı durmuyor, büyük ihtimalle esc kalibrasyonlarınız tam yapılı değil ancak multiniz hiç kalkmaya çalışmadan devriliyor. Pervane ve dönüş yönleri gördüğüm kadarıyla doğru bu da bana motor sayılarında hata olabileceğini düşündürdü. Apm bağlantılarında hangi motorun kaç numaralı olacağı önemlidir. Bu sayılara dikkat etmemiş olabilirsiniz. Bunun dışında multi montajında hatalarınız var ağırlık merkezi gibi. GPS ve pusula parçasının montajı için gps taşıyıcı kullanmanızı tavsiye ederim. Şu anda bulunduğu yerin altından motorun akım çeken kablosu geçiyor ki bu zaten pusulayı çalışmaz kılar gps i de zorlayacaktır. Yarısının üzerinde sürekli dönen bir pervane olması. Quad toplama serisi yayınlayacağım yakında ve bu tarz montaj işlemlerinin çoğu olacak ama bu işe başlamadan bu bilgilere sahip olmamanız ağır yaralanmalarla sonuçlanabilir. Bence önerileri dikkate alın, güvenlik konusu altındaki yazılara da bir göz gezdirmenizi tavsiye ederim.
 
Yunus,

Yakisikli, genc bir delikanlisin ve bu hala boyle olmaya devam ettigi icin de gercekten COK SANSLİSİN! Su anda yuzunde pervanelerin hatvesini takip eden onlarca dikisli kesik yoksa, bu gercekten sansli oldugundandir... Neyse bu kısmı sen de net olarak anladın zaten :)

Videoda görülen şey motorlarının senkronize çalışmadığı. Esc'lerin hepsinde aynı yazılım yüklü olduğundan ve esc protokollerinin doğru olduğundan emin olduktan sonra yapman gereken şey düzgün bir throttle kalibrasyonu. Tabi diğer kalibrasyonların, yani accelerometer ve compass calibration'ların doğru olduğunu varsayarak bunu söylüyorum.
 
Öncelikle cevap veren herkese teşekkür ederim .Allahrazı olsun .

Esc lerin nasıl çalışma sistemi var onu çözemedim araştırmada yaptım videolara da baktım ama açıklayıcı kimse bilgi vermemiş adam akıllı ben de kendi kafama göre bişeyler yaptım olmadı .
istanbul civarında olan varsa bana yardım edecek abilerimizin kardeşlerimizi n yanına gelebilirim.
nerdey se 1 ay yakındır araştırıyorum .
 
  • Beğen
Tepkiler: Ramazan SAYIM