Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Türbin motor sesi, hele ki helikopterde, beni her izlediğimde baştan çıkartıyor.
Geçen wren44 + bergen kombo kitlerine bakarken buldum kendimi. Enteresandır, bergen hiç flybarless helikopter çıkartmamış türbin kombinasyonu ile. Dolayısı ile yedek parça açısından da bakılırsa wren44 + trex 700 modifiye kombinasyonu daha mantıklı geliyor.
Wren 44 gerçekten izlediğim kadarıyla süper bir motor. Kerostart sistemi sayesinde diğer rc türbin motorlarındaki gibi bütan gazı ile motora ön hazırlık / çalıştırma yapmanıza gerek kalmadan uçuşa başlayabiliyorsunuz. Ama daha hiç yakıtlı motor tecrübem yok iken türbine bulaşmak ne kadar mantıklı, o tartışılır.
Ergün türbin ve benzin motorları 3d için uygun motorlar değil.
Hele ki türbin epey zahmetli bir motor rulman değişim zamanı geldiğinde fabrikasına geri gönderiyorsun bakımını yapıp geri gönderiyorlar çok masraflı ve zor bir süreç.
Ama sesi insanın resmen kulaklarının pasını siliyor.
Video sahiden muhteşem adamların akşam uçuşları, havai fişekler ile yaptıkları kareografi müthiş. Jet motorlar sahiden bu işin en son noktası. Bir ara Bergen'nin Magnum 44 modeline bende çok baktım. Wren 44 sahiden helikopter için çok güzel bir motor. Jetcat, Jakadofsky diğer başarılı türbin markaları. Vario helikopterde de çok değişik türbin konfigürasyonları içeren modeller mevcut. Bergen galiba hobi sektöründen çıkıyor gasoline helikopterlerini ve tüm helikopter serilerini montajlı ve iş amaçlı satacak. Belki türbin motorlu versiyonları için halen kit satmaya devam ediyorlardır ama gazolineleri artık o şekilde satmıyorlar. Forumda ilk türbini büyük merakla bekliyorum.
Ergün türbin ve benzin motorları 3d için uygun motorlar değil.
Hele ki türbin epey zahmetli bir motor rulman değişim zamanı geldiğinde fabrikasına geri gönderiyorsun bakımını yapıp geri gönderiyorlar çok masraflı ve zor bir süreç.
Ama sesi insanın resmen kulaklarının pasını siliyor.
Türbin motorda bildiğim kadarı ile değişim gerektiren parça ön rulman, yaklaşık 150-200 uçuşta bir değişim gerekiyor. Tanesi 100$ olduğunu okumuştum. Onu gönderiyorlar abi, kendimiz değiştiriyoruz diye biliyorum.
3d açısından tabii ki sıkı tic-toc, hart hurt gibi hareketler için uygun motorlar değil. Ancak hafif 3d'si bence çok güzel.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Ha aklımdaki soru şu, 2400 pound'luk motor ile 3d uçup, kırım riski göze alınır mı? Bence o açıdan, pilotaj belirli bir noktaya geldiğinde, heliyi düz uçurmak ile ters uçurmak arasında risk olarak fark yok. İkisinde de sadece oryantasyon kaybına yada elektronik arızasına bağlı kırım riski var.
Ama insan 10-15 aylık maaşı havada uçarken görünce o el bi titreyecektir tabii
Bende MİG 29 aldım işin yoksa şimdi 2 tane edf al onlarda da o kadar çeşit varki epey bir araştırmak gerekiyor bazı edfler aynen türbin gibi ses çıkarıyor.En güzel edf paran varsa pilot tr deki jet.