[Urun]: Compass EXO

[Urun]: Compass EXO

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: Compass EXO

Videoya bakılırsa kırım sonunda model çok başarılıymış gibi lanse edilmiş :laugh: ama bana pek öyle gelmedi :lollol: :lol:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: Compass EXO

Bi protos değil :D 2:20

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Elemanlar ürünü ortaya çıkarmışlar, kitin parçalarında veya manualde eksik var mı diye montaj falan yapıyorlarmış, adımları gözden geçiriyorlarmış...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Rage motor ve magnetler de dikkat çekiyor.
 
[Urun]: Compass EXO

Rasim Öztürk' Alıntı:
Elemanlar ürünü ortaya çıkarmışlar, kitin parçalarında veya manualde eksik var mı diye montaj falan yapıyorlarmış, adımları gözden geçiriyorlarmış...
Rage motor ve magnetler de dikkat çekiyor.
:RCKolik: olarak göndersin bize 2-3 tane, biz seve seve kontrol ederiz :laugh: ;D
 
Rasim araştırma yapmana hayranım kendi adıma teşekkür ederim. Align bence helicopter olayında lokomotif di çeşitlilik acısından öyle son zamanlarda yerini goblin alaçak gibi geliyor bana. Kaldıki diğer firmaların yeni model üretim yapması güzel ben çok tutmadım bu modeli kırımı çok fena ve pahalı olur gibi geldi.

C6602 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Büyük abisiyle aynı karede... Görsel olarak bence gelişiyorlar.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: Compass EXO

Bu konuyu da birkaç yeni foto ile güncelleyelim. İngiltereden temin ve elimdeki elektroniklere uyum olsa denemek isterdim ama iki durum da geçerli değil :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: Compass EXO

Unboxing videosu;

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Daha kötü çekimli bir video daha... Tripod şart...

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Sınıf olarak 500 sınıfı ama masallah Canopy, tail blok, kuyruk mekanizması sanki 600 sınıfı. Ana disli ve kafa da Harika gözüküyor :bravo:

Model görsellik olarak kesinlikle 500 sınıfı değilmiş, kutu açılım videosunu izleyince yeni fark ettim :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[Urun]: Compass EXO

Keşke bir tane de benim olsa denilecek modellerden bir tanesi kesinlikle. :laugh: Hem sıradışı hemde oldukça kaliteli gözüküyor. :coolxf:
 
[Urun]: Compass EXO

Rasim Öztürk' Alıntı:
** 10mm ana şaft, 6mm kuyruk şaftı bu boyutta bir heli için çok güçlü. (Logo690'da 10mm ana şaft, 5mm kuyruk şaftı var.)
** Tdr tipi büyükçe kanopisi var, görünürlük için iyi ve gövdeyi kuyruğa kadar kapatıyor. Damla şekilli kuyruk da rodu içine alıyor, aynı zamanda side-in de oldukça büyük bir görüntüsü var.

Aynen öyle Mehmet abi, Türker abi :)

Tabii fiyat olarak da uygun olsa amerika falan denmez yapıştırılır da işte verginin düşmemesi, üstüne üstlük fatura düşük göstermemeleri, yapacak bişey yok... Yoksa vergili 614 dolarlık bir fiyat (rotortech 510 paller dahil), çok aşırı değil. Avrupaya gelip vergi düşse 500 dolar seviyelerine inecek. Palsiz gaui x5 530 dolara satılıyor, palli logo480xx 470 dolara...

Kutu açılımından görüleceği üzere malzeme kalitesi gayet iyi görünüyor, finishing çok temiz... Model 520 pallere kadar kullanılabiliyor ama oldukça geniş bir ana dişliye, aynı şekilde 700 modelden bile geniş kayışlara, büyük çaplı şaftlara, yine boyutuna göre büyük kuyruk rotoruna falan sahip... Çevirdiği palleri düşünürsek, limitlere kadar zorlanmayacak mekanik, çoğunlukla görsel bir anlamı olacak :)



Diğer yandan motorlu komboları var. Onu da tanıtmış olalım... Öncelikle kitte sadece 75 dolarlık bir artışa sebep oluyor motor (perakende fiyatı vergi düşmemiş haliyle 145 dolar), haliyle çok pahalı değil. O paraya 450 serisi modellerde kullanılan scorpion xnova gibi motorlar var... Haliyle motora fiyat konusunda bir artı yazıyoruz. Gelelim eksilere... Özellikleri şöyle RAGE SZ4219 motorun;

Length (without shaft): 50.9mm
Outer diameter: 51.5mm
Free shaftlength: 36.1mm
Shaft diameter: 6mm
Weight: 365g
Stator diameter: 42mm
Stator height: 19mm (without covers)
Number of poles: 10
Maximum short-time current: 180A (3 seconds)
Drive frequency: 10kHz
Ideal timing: 18 °
KV: 1000 (18 ° timing - load free)
Maximum continuous power: 2400 watts
Maximum power (peak): 4100 watts (3 seconds)


Bir kere model 500 size olduğu ve 510 pallerle geldiği için gramların önemi var. Yani 50-100gr fazladan ağırlık daha anlamlı 700 modele göre, 500 model için... Şimdi de bendeki Pyro 650-103L motorun bazı özellikleri karşılaştırmak için...


Length (without shaft): 51.5mm
Outer diameter: 50.8mm
Free shaftlength: 40mm (şu anda 32mm)
Shaft diameter: 6mm
Weight: 300g
Stator diameter: 39mm
Stator height: 20mm
Number of poles: 10
KV: 1030
Maximum continuous power: 3000 watts


Benzer boyutlarda, hemen hemen aynı stator çap ve boylarında, tam 65g daha hafif, çok daha güçlü... Fiyat olarak da çok daha fazla tabii ki...

Ama söylemek istediğim 2400w motora gerek yok ki, 500-size makinasın sen... Kimi 550 modeller bile o kadar güce ihtiyaç duymuyor, neden o kadar ağır motor koyuyorsun :)



Neyse bu modelin hakkı (ki rotorlive'de de üzerinde vardı) Pyro 600 serisi motor, 900kv veya 1100 kv olanı...

2000w continuous güç üretiyor, 230gr ağırlığında...



Vesileyle ağır ama güçlü denilebilecek, fiyat olarak gayet uygun motorunu da tanıtmış olduk.
 
[Urun]: Compass EXO

Elemanın biri toplamış, şöyle bişeyler çıkmış ortaya;

Rage motor
FBL - Vbar neo / VBar Control
MKS Servos 97xx series and tail
Hobbywing 120 v4 pro w/ fan
Stock main blades and tail blades

Pulse 4100mah 45c

RTF ağırlık 6.56 lb, (2.975kg)

rpm; 2100 , 2300, 2500


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Esc yeri farklıymış :) Ama fanli esc cok sık durmus :D


Sent from my iPhone using Tapatalk