[Urun]: Compass EXO

[Urun]: Compass EXO

Exo ya bi aparat yardımı ile 650-103 motor takmışlar.. Hımmm :D

 
[Urun]: Compass EXO

Şurda da eleman manualden detaylı montaj konusu açmış... Ben hayatımda bu kadar detaylısını görmedim, 6. sayfada sıkılıp bıraktım :D

 
Pilin yeri beni çok rahatsız etti. Sert bir inişte bile kaç yüz liralık pilimiz heba olabilir. ESC ve motorun havalanması için biraz yer açılabilirdi önde. Erhan da speed varken alet çok ısınıyordu , sonra kanopide ince bir çizgi şeklinde açıklık yapınca sıkıntılar düzeldi.
 
[Urun]: Compass EXO

Rasim Öztürk' Alıntı:
Şurda da eleman manualden detaylı montaj konusu açmış... Ben hayatımda bu kadar detaylısını görmedim, 6. sayfada sıkılıp bıraktım :D

Gerçekten de birazcık abartmış arkadaş :eek:f: :laugh: Ben 3.sayfaya kadar bakabildim ;D

İlker Sönmez' Alıntı:
Pilin yeri beni çok rahatsız etti. Sert bir inişte bile kaç yüz liralık pilimiz heba olabilir. ESC ve motorun havalanması için biraz yer açılabilirdi önde. Erhan da speed varken alet çok ısınıyordu , sonra kanopide ince bir çizgi şeklinde açıklık yapınca sıkıntılar düzeldi.
Büyük ihtimal ön sayfalarda bir yerde benzer pil endişesi belirtildi İlker Hocam ;) Alt tarafta hiç kuruma olmaması kesinlikle büyük bir risk bence de :rolleyes:

Modelin 500 sınıfı olmasına mı güveniyorlar acaba ESC ısınma durumu ile ilgili olarak ???

Mesela daha önce paylaşıla şu kırımda kesinlikle pil darbe almıştır diye düşünüyorum :-\

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: Compass EXO

Rasim Öztürk' Alıntı:
Exo ya bi aparat yardımı ile 650-103 motor takmışlar.. Hımmm :D

Süper bir imkan bence Rasim bunu mutlaka değerlendirmelisin. :hoppa:
 
[Urun]: Compass EXO

Ama öyle ya da böyle kaslı ve kemikli bir model. 500 sınıfını sevenler için en güzel alternatiflerden birisi :thumbup:

Birisi alsa da biz de yakından incelesek ;D :D
 
Yeni trend : Tek pille uçabilecek en büyük en stabil heli. Bir sürü 500-550 sınıfı çıkmasıda bundan gibi görünüyor.
Ben bir 570 sport olsun isterdim ama çıkmaz herhalde ;D Sündürüp 550 yaptık artık 2 cm in lafını etmiyeceğiz . :p
 
[Urun]: Compass EXO

Görüntüsü şeker İlker abi, kanopi sınıfının muhtemelen en büyüğü... Boom brace yok, kuyruk rodu içeride... Bir de frame olarak alışılmışın dışında bi tasarım...

Ama haklısın tabii ki, bence de Protos550 beklenmeli :) Kırılgan karbon skid yerine esnek kırılmaz gorilla skid... Ünite yeri sonradan eklenmiş emanet değil... Tercihen mıknatıslı kolay kapanır kanopi... Ve geniş pil yuvası... Evoluzione seçeneği...


Dipnot: Çok çıkıyor tek pilli 500-550 ama genel yorumlar ...good looking practice heli... falan filan. 700 sınıfının yerini alması imkansız :)
 
Konuyu simdi bastan asagiya okudum , haliyle bi muddet ara verdikden sonra boyle kopukluklar oluyor ...

Oncelikle rasim eline koluna saglik forum okuyucularina bizlere boyle bir konuda bilgiler gorseller sundugun icin tesekkurler ve devaminida beklerim :)

Modele gecmeden once senin kirim videon hakkinda bisiler demek istiyorum [emoji23][emoji23] o video da montaj oldugunu dusunuyorum [emoji23][emoji23][emoji23] o model o sekilde yere vurup sekicek skid bile kirmicak [emoji23][emoji23] cidden cok iyiymis ..

Modeldeki kayisin triger kayisindan buyuk olmasi , sahsi ve goblindeki tecrubemden , o makineyi torksuz motorda keyifli kullanamaz pilot 3D ucuslarda .

Tasarimda hersey cok guzel , ben unite olayina bile takilmadim , benim icin cidden cok onemli bu sahsi bi bakis acisi gerci herkesde farkindalik gosterebilir , pil yatagi veya pilin konumlandirilmasi ...
Adamlar herseyi cok guzel tasarlamislar , ama pil kismini unutunca altina 2 ip atar baglariz demisler ... ve normal bi kirimda ordaki pil helva olur helva :) yanmasida muhtemel modelide kavurmasi ihtimal :)

Compaas in yeni cronoss du o modelide cok begeniyorum , heleki o sari kirmizi canopysi logo700 extreme den sonra yer yuzundeki en guzel canopy ( yalnis yazmis olabilirim belki cronos @
)
Tek dez avantaji yetkili saticilari , yoksa compass7HV boyut olarak logo700 gibi extreme ve cift kayis aktarma olusu cok guzel , cronoss u cidden cok begeniyorum 700 sinifi helilerde ama bu iste , ucan ve kiran pilotlar icin sanirim cabuk ulasilabilirlik siralamasi
1.align 2.sab 3 . Gaui , bu siralamada kalite de ise son x serisini bilmiyorum align 3. Olur .

Umarim compaas kaliteli bir yetkili satici agi bulur , bende bir gun cronoos sahibi olurum :)
Compaas in fiyatlarida yedek parcada emlasselerine gorede normal abartilcak bi fiyatlandirma da yok o yuzden cok da mantikli tercih olabilir , kalitesi de tartisilmaz zaten .


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
[Urun]: Compass EXO

Ediz, öncelikle benim kırım videomdan başlayayım :laugh: Protos un kanopiden de önce en beğendiğim özelliği "gorilla skid" modelin her yeri kırılır gorilla kırılmaz :) Bunun örnekleri protos380 kutu açılım videolarımda var veya Protos Max ın üzerine oturup (ben kendim, bizzat ;D ) esnettiğim videolar...

Exo ya gelince, artıları var.
*Bir kere birçok 550 modelden daha büyük bi kanopisi var.
*Metal parçaların fotolardan ve videolardan gördüğümüz kadarıyla işçiliği ve kalitesi üst seviye..
*Monokok karbon gövde orjinal... Benzeri yok.

Kanopi havalandırma konusunda benzer model çok... Goblin speed öyleydi İlker abinin dediği gibi, yeni Comet de öyle... Aerodinamik bi muhabbet muhtemelen ama esc ısınıyor.. Diabolo falan hiç yok, kapalı... Gaui x7 nin burun delikleri küçücük. Logo'nun biraz daha büyük, Protos da iyi o konuda...

Exo pil yuvası korunaksız, zaten sürekli kırım yapanlar tercih etmesin :D Monokok gövde de hasar alırsa pek ucuza patlamaz. Sürekli kırım yapanlar mümkünse Align ve Goblinden şaşmasınlar hatta, parça bulunabilirlik olarak en rahat onlar... Parça ucuzluk olarak msh de düşünülebilir (özellikle standart boomlu düz versiyonu...)

Compass ın pil yuvasından da önce en büyük sıkıntısı, dealer ağı... Ne yazık ki çok kısıtlı, MMTEC firması zaten arayışta bu konuda. Ama geçmişte biraz sıkıntı çektiler fastlad midland gibi yerler, haliyle mesafeli yaklaşıyorlar şimdi markaya... Amerikadan veya almanyadan alınca, kullanıcı girişi yapınca fiyatlar düşmüyor, vergili satıyor. O ücretlerle yurda girince bi daha vergi yiyiyor. El kadar modele de sırf deneme hevesine iki kere vergi ödemek istemiyoruz. Bir tanesinden bile kaçmak için düşük göster bilmem ne diye firmalara yazılar yazılan bir ortamda, exo ya çift vergi evlat acısı gibi koyar.

Pil yuvası, orası burası değil benim meselem. Zaten rescuelu üniteler kullanıyorum, Logo600sx kaybından sonra kırımım yok gibi bi antistatik muhabbeti saymazsak. Ama ülkemizden bu modeli alamıyoruz, yetmiyor fastlad midland ercmarket gibi yerlerden de alamıyoruz. Bu şartlarda olmaz...
 
[Urun]: Compass EXO

Yine bi köprü altı inişi, yine güzel uçuşlardan esintiler :)

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: Compass EXO

Şuraya çarpıcı bi kanopi kıyaslama fotosu koyalım ;D

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Boyutsal kıyaslama için çarpıcı bir iki foto daha :laugh:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: Compass EXO

Henrik Clausenden yere yakın güzel bir uçuş;

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Gerçekten güzel olmus. Hatta 1-2 geçişte modeli sanki bir yere asmışlar yoksa düşecekmiş gibi hissettim :D Helal olsun :bravo:


Sent from my iPhone using Tapatalk