Arkadaşlar merhaba,
Arda'nın Hk250 konusundan sonra bir de HK450 konusu olmalı forumumuzda diye düşündüm
Öncelikle HK'dan geçen ay sipariş ettiğim kitle ilgili birkaç noktaya değinmek istiyorum. Ben indirimdeyken 55$'a almıştım, şuanki fiyatı 63$.
Kitin bir çok noktasında yapılan upgradeler sonucu kit hakikaten oturmuş. Frame'de kablolama için açılan delikler, battery mount'un uzatılması ( burun üstü düşmelerde liponun ezilmesini önlüyor ), kuyruğun full metal olması gibi özelliklerle bu paraya alınabilecek en iyi kit bence. Şimdi marka helikopterler kullanan o uçmaz bu uçmazcılar üşüşmesin hemen, burada önemli olan fiyat/performans
Öncelikle ekipmanlarımızı takdim edeyim
Motor: Rotorstar 1700kV Heli motor 20.52$
Cyclic Servolar: Turnigy 313C ( 20g / 3.5kg / 0.08sn ) 3 x 20.58$
Kuyruk servosu: Rotorstar RS-3868MGT Digital Helicopter Tail Servo ( 29g / 3.0kg / 0.06sec ) 20.40$
Esc: AeroStar Advance 45A ESC w/5A BEC ( 26.26$ )
Ünite - Alıcı: Sarı K-Bar + Orange DSMX - SBUS 3ch 28$ + 14.99$
Paller: 3D PRO 335mm Carbon Fiber ( 7.19$ )
Canopy: Turnigy High-End Fiberglass Canopy for 450 Pro V2 ( 11.58$)
Piller: Nanotech 6S 1300Mah 45C-90C
Buraya kadar gördüğünüz üzere helimiz klonların efendisi resmen
İşte ekipmanlarımız:
Bunlar helimizin sağdan ve soldan görünüşleri :
Ayarları bittikten sonra:
Gelelim işin özetine:
Genel:
Ben daha önce 3s olan HK450 de kullandığım Align DFC head 'i bu helikoptere aldım. Aslında kitin üzerinde gelen fbl rotor da gözüme çok güzel geldi ancak dfc'yi fbl'ye tercih ediyorum.
Kit hakkında söyleyebileceğim tek negatif yön iniş takımlarının zayıf olması. Benim kitte Align skidler mevcut.
Align 450L Dominator'un 500$'a yakın fiyatla satıldığı bir dönemde 245$'a alınabilecek en iyi seçim bence. Bu fiyata Align rotor head set dahil değil ancak kitle gelen fbl rotor da pekâla kullanılabilir. Bu haliyle DSM2 ve DSMX için bind&fly olduğunu da hatırlatırım.
Uçuş:
6s piller 1300 mah olduğudnan çok kısa sürede şarj oluyor. Ayrıca 6s'in bu setupla farkı ciddi şekilde belli oluyor. Biraz bu nedenle, biraz da K-Bar'ı yeni tanıyor olmam nedeniyle kuyruğu ayarlamam çok uzun sürdü. Ancak helifreak'de de 6s setupta kuyrukla ilgili problem yaşayan insanlar olduğunu gördüm. Bu setup bu boy ve tasarımdaki bir helinin sınırlarını zorluyor. Align DFC head de stabilite konusunda fayda sağlıyor. Şimdilik kolay boğulmayan, canavar gibi bir 450 oldu. Bakalım uzun süreli kullanımda bizleri neler bekliyor.
Uçuş videoları çok yakında, reklamlardan sonra
Arda'nın Hk250 konusundan sonra bir de HK450 konusu olmalı forumumuzda diye düşündüm
Öncelikle HK'dan geçen ay sipariş ettiğim kitle ilgili birkaç noktaya değinmek istiyorum. Ben indirimdeyken 55$'a almıştım, şuanki fiyatı 63$.
Kitin bir çok noktasında yapılan upgradeler sonucu kit hakikaten oturmuş. Frame'de kablolama için açılan delikler, battery mount'un uzatılması ( burun üstü düşmelerde liponun ezilmesini önlüyor ), kuyruğun full metal olması gibi özelliklerle bu paraya alınabilecek en iyi kit bence. Şimdi marka helikopterler kullanan o uçmaz bu uçmazcılar üşüşmesin hemen, burada önemli olan fiyat/performans
Öncelikle ekipmanlarımızı takdim edeyim
Motor: Rotorstar 1700kV Heli motor 20.52$
Cyclic Servolar: Turnigy 313C ( 20g / 3.5kg / 0.08sn ) 3 x 20.58$
Kuyruk servosu: Rotorstar RS-3868MGT Digital Helicopter Tail Servo ( 29g / 3.0kg / 0.06sec ) 20.40$
Esc: AeroStar Advance 45A ESC w/5A BEC ( 26.26$ )
Ünite - Alıcı: Sarı K-Bar + Orange DSMX - SBUS 3ch 28$ + 14.99$
Paller: 3D PRO 335mm Carbon Fiber ( 7.19$ )
Canopy: Turnigy High-End Fiberglass Canopy for 450 Pro V2 ( 11.58$)
Piller: Nanotech 6S 1300Mah 45C-90C
Buraya kadar gördüğünüz üzere helimiz klonların efendisi resmen
İşte ekipmanlarımız:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bunlar helimizin sağdan ve soldan görünüşleri :
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Ayarları bittikten sonra:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Gelelim işin özetine:
Genel:
Ben daha önce 3s olan HK450 de kullandığım Align DFC head 'i bu helikoptere aldım. Aslında kitin üzerinde gelen fbl rotor da gözüme çok güzel geldi ancak dfc'yi fbl'ye tercih ediyorum.
Kit hakkında söyleyebileceğim tek negatif yön iniş takımlarının zayıf olması. Benim kitte Align skidler mevcut.
Align 450L Dominator'un 500$'a yakın fiyatla satıldığı bir dönemde 245$'a alınabilecek en iyi seçim bence. Bu fiyata Align rotor head set dahil değil ancak kitle gelen fbl rotor da pekâla kullanılabilir. Bu haliyle DSM2 ve DSMX için bind&fly olduğunu da hatırlatırım.
Uçuş:
6s piller 1300 mah olduğudnan çok kısa sürede şarj oluyor. Ayrıca 6s'in bu setupla farkı ciddi şekilde belli oluyor. Biraz bu nedenle, biraz da K-Bar'ı yeni tanıyor olmam nedeniyle kuyruğu ayarlamam çok uzun sürdü. Ancak helifreak'de de 6s setupta kuyrukla ilgili problem yaşayan insanlar olduğunu gördüm. Bu setup bu boy ve tasarımdaki bir helinin sınırlarını zorluyor. Align DFC head de stabilite konusunda fayda sağlıyor. Şimdilik kolay boğulmayan, canavar gibi bir 450 oldu. Bakalım uzun süreli kullanımda bizleri neler bekliyor.
Uçuş videoları çok yakında, reklamlardan sonra