[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Rasim Öztürk

RcFanatik
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
7,007
Tepkime puanı
12,193
Yaş
38
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
Selamlar arkadaşlar,

MSH Protos Max v2 modelimin montaj aşamalarını bu başlıktan paylaşmak istedim. Montaj için konunun uzmanı olmanıza gerek yok, manuali takip etmeniz yeterli...




** Nerede loctite kullanacağınız, hangi vidanın ölçüsünün ne olduğu, gerekli parçaları hangi poşette bulacağınız, nereleri hangi aşamada sıkacağınız veya o anlık gevşek bırakacağınız, nerelere ekstra dikkat etmeniz gerektiği gibi hususlar manualde belirtilmiş...

** Standart 1.5-2.0-2.5-3.0 alyan takımı çoğu yerde iş görmekle birlikte, ana şaft dişli bağlantısı veya ana şaft rotor hub bağlantısı gibi yerlerde 4.0 alyana ihtiyaç duyuyorsunuz. Spindle için ise iki adet 5mm lik alyana ihtiyacınız var. Bunları ucuz yollu olanlardan alabilirsiniz, zira boyut büyüdükçe sıyırma riski azalıyor ve toplamda iki üç yerde ihtiyaç duyduğunuzdan yıpranacak kadar iş yapmıyorlar.

** Onun dışında motor kayışı gerginlik ayarını elimizle mountu çekip yanlardan vidalayamıyoruz, o kadar güçlü değiliz gerekli gerginliği verecek kadar. Haliyle bunu ayarlayan mekanizma için de bir adet 7mm ingiliz anahtarına ihtiyaç var.

** Vidaları temizlemek için bir degreaser, loctite, silikon gres, epoksi ve güçlü kuvvetli kollar diğer ihtiyaçlarımız... 700 model her noktada kolay değil, biraz efor sarfetmek gerekiyor yer yer... Başlayalım;



Bu fotoda gördüğünüz ikisi de upgrade parçalar... Ultralight lover frame ve gorilla skid... Toplamda ağırlık kazançları 120g... Modeli olabildiğince hafif tutmak amacım, 130A esc ile kullanacağım. Standart versiyonları da görüntü olarak aynı, tartıda biraz farklılar... Yedek olarak tutuyorum kenarda... Alt frame ve skid toplamda sadece iki parça ve sadece iki vida ile tutunuyorlar birbirilerine...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Motor mountta guide pulley ve 8mm iç çaplı rulmanı monte ediyoruz. Kitle beraber hem 8mm hem 6mm rulmanlar geliyor, motor şaftı kaçsa ona uygun rulmanla destekleniyor.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Motor MSH etiketli Xnova 4530-500kv... 5kw-10kw gücünde... Pinyon da çok çeşitli kayış gerginlik ayarlarında sıkıntı çıkarmayan flanşlı yeni seri 20T pinyon...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Belt tensioner montaja hazır...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Rear plate üzerindeki yerine monte ediyoruz....

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Tail boom frame clamp i de rear plate e monte ediyoruz 6 vida ile ama henüz tam sıkmıyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Şu aşamada x frame takın demiş model, ben de taktım ama sonradan çıkardım elevator servo hornu sıkmak için... Bence şimdi takmayın...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Central plate ile rear plate i monte edin... Bu aşamada tam sıkmayın vidaları, kuyruk kayış gerginlik ayarından sonra...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Motor mountu da monte edip, ana taşıyıcı komplemizi tamamlıyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ana dişli toplu gelmişti ama pinyon gibi rev2 versiyonuna geçtim. Bunun çapı bir mm kadar daha fazla, flanşlı pinyona uyumlu bir kayış pozisyonu var. One way kutusu ile montajını yapıyoruz.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Otorotasyon dişlisi ile bir araya geliyorlar...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ve bu komple ana şaft ile birleşiyor... Burada 4.0 alyana ihtiyaç oluyor, vida M5x25...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ana şaft ana dişli komplesi, taşıyıcı plakalar üzerindeki yerini buluyor... Bu aşamada kayışları da gevşek de olsa yerlerine yerleştirmek durumundayız... Ayrıca bir adet de thrust bearing var central plate üzerinde, ball bearinge ek olarak...
Ana şaft kilit bileziğini de bu aşamada takabiliriz, dikey hareket olmayacak şekilde...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Servo plakasına rulmanı sabitliyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Öncelikle frame kenarlarını zımparalıyoruz, keskin kenarlar kablolar için iyi olmaz.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Kanopi sabitleme mıknatıslarını sağlı sollu frame üzerinde toplam dört noktaya monte ediyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Taşıyıcı plakalar birliğini ve servo plakasını sağ frame ile buluşturuyoruz... Ön taraftaki motor sabitleme vidaları ile akra taraftaki kuyruk kutusu sabitleme vidalarını şimdilik gevşek bırakıyoruz... Kayış gerginliklerinden sonra sıkacağız...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Aynı şekilde sol frame de monte ediliyor ve üst yapı çıkıyor ortaya...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Nihayet alt gövde ile üst tarafı monte ediyoruz ve komple gövde hemen hemen ortaya çıkıyor. Alt taraf karbon katkılı özel bir çeşit plastik... Vidaları plastiğe sıkarken acele etmiyoruz, çok ısıtmadan düzgün diş açacak şekilde, tatlı tatlı...
Ana şaftın alt tarafına da üçüncü rulmanı monte ediyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Belt tensioner yay destek braketini takıyoruz ama vidaları tam sıkmıyoruz. Çünkü bu da sol taraftan kuyruk kutusunu tutuyor... Burdaki delikler 1-beginner, 2-sport/soft3d, 3-hard3d... Genellikle ikinci delik çoğu kişiye uygun bir gerginlik ayarı...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Kuyruk borusunu da takıyoruz... Kayışın içerde dolanmamasına dikkat... Servo montaj desteklerini de yerleştiriyoruz üzerine sıkmadan... İkinci adımda sıkmadığımız 6 vidayı, boruyu yerleştirdikten sonra sıkıyoruz...
Bir sonraki adımda kontrol rodu desteğini ve brace desteğini de yerleştiriyoruz, fotoğraflık bi iş değil...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Kuyruk tarafını toplamaya başlayabiliriz... Sıralamanın çok bir önemi yok, keyfime göre gidiyorum... Rotor için 10mm çapında bir zımbırtıya ihtiyaç var, plastik içine sıkı geçme ball ve thrust bearingler için... Bu noktada spindle şaft imdadımıza yetişiyor. (benim icadım değil, manualde de yazıyor spindle dan yardım alabilirsiniz diye..)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Tail box montajı da görüldüğü gibi... Kasnağın içine saplama vidası sıkarken elimizi korkak alıştırmıyoruz ve şaft üzerindeki çukurluğa tam denk geldiğinden emin oluyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Çok az bir oynama kabul yatayda yarım mm veya bir mm kadar... Bu arada guide pulley de upgrade metal, ucuzdu aldım... Antistatikten çekince kayışa temas halinde olan herşeyin metal olması yanlısı oldum.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Tail pitch lever metal ve karbon karışımı... Loctite ları unutmuyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Tail pitch slider hazır geliyor... Bunu monte ederken (ilerde), bushinglerin yönü ve vidaların aşırı sıkılmaması önemli...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Tail pitch lever supportu da kutunun arka tarafına fazla sıkmadan monte ettikten sonra, komplesini borunun ucundaki yerine yerleştiriyoruz... Kuyruk dönmesini önleyen alignment pini borudaki slota denk getirdikten sonra Y-brace de üzerine vidalıyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Idler pulley de monte ediyoruz... Çok sıkmıyoruz, serbestçe dönebilmeli pulley...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Kuyruk finini sticker ile güzelce kaplıyoruz... Bu işlem için cam sil gibi bir sıvıdan da yardım alıyoruz, tam dengeli ve düzgün bir konumlama için...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Fini kuyruktaki verine vidalıyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Slider ve rotoru da monte ediyoruz... Sabitleme vidasının tam çukura denk geldiğinden emin oluyoruz, iyice sıkıyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Kuyruk servosunu ve braceleri monte ediyoruz...Şu aşamada sıkmıyoruz fazla kuyruk üzerindeki bracelerin desteğini (kayış ayarı), ama bracelerin kendilerini gerek ana gövdeye gerek destek parçalarına tam sıkıyoruz... Rodu da takıyoruz fotoda olmasa da...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Servoları takmadan önce hornlarını yerleştiriyoruz aşağıdaki gibi... Hornların sabitleme vidalarını tam sıkmıyoruz, çok gevşek de bırakmıyoruz. Kendi kendine oynayacak kadar gevşek, bi yerlere düşüp kaybolmayacak kadar sıkı... Bu güzel zımbırtılar kitle ücretsiz geliyor. Üniteden subtrim işini bitiriyorlar...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ünite tercihimiz de Vbar Neo...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ve montaj tamam... Servolarda düşeyde bir oynama varsa, tam yukarı pozisyonda sabitleyin. Link boyları ile sonradan çok uğraşmamak için..

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Sonradan ayar sırasında leveler parçasını swash servo plakası arasına yerleştirip şu vidaları sıkacağız...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Swashı ana şafta yerleştiriyoruz... (Monte gelmişti ama yine de her bir ball'u loctite kontrolüne tabi tutuyoruz. Swashın şakası olmaz.)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Karbon anti spin parçasını takıyoruz... Ama öncesinde iç kenarlarını biraz zımparalayabiliriz. Swash rulmanları biraz sıkı gelebilir. Serbestçe hareket edebilmeli ama boşluklu da olmamalı. Yarım mm boşluk iyidir yine de...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Servo ve pitch linklerini manualdeli ölçülere ve montaj pozisyonlarına göre hazırlıyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ana şaft adım adım foto çekmedim, parçalar bunlar... Dampenerlar sert kırmızı upgrade... Ucuzdu aldım, her zaman da stokta bulunmuyorlar...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Montajda dikkat etmemiz gereken, dampenerlara ve spindle'a ve thrust bearinglere gres... Rulmanlara basan spacerların yönü... Thrust bearinglerin yönü... Spindle'ın vidalarının içine yağ kaçmaması ve loctite unutulmaması... Sabitleme vidaları da M6x16, haliyle iki adet 5mm lik alyan burada lazım...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Modele monteli hali de bu... Burada da M5x25 vida ve somunu var... 4mm lik alyan da burda lazım...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Linkler de yerini buluyor... Yönlerine dikkat ederek...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Üniteye güzel bir montaj alanı oluşturmak için karbon plaka... Vidalarını ölümüne sıkabilirsiniz. Kayış ayarı ile alakası yok, sadece yüzey amaçlı...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bu da lipolar için battery tray... Kitle oringler geliyor sabitleme için, ben çok sevmiyorum, o yüzden velcro aldım...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol




KUYRUK KAYIŞ AYARI... Vidaları tatlı sıkı sıktıktan sonra, kuyruğu arkaya çekiyoruz. Belt tensioner'ın üstten bakıldığında boş olan delikte diğer makarasının vidası görünce, yani belt tensioner heliye dik pozisyona geldiğinde, yanlardaki dört vidayı ve üstteki plate'deki iki vidayı tam sıkıyoruz. Her birini loctitelıyoruz sıra sıra...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


MOTOR KAYIŞ AYARI... Öndeki altıköşe başlı cıvatayı 7mm lik ingiliz anahtarı ile sıkarken/gevşetirken, yan tarafta vidadan vidaya, elimizdeki pinyona göre (20T) manualde verilmiş olan ölçüye (44.8mm) yaklaşık olarak getiriyoruz. Biraz daha sıkı da yapabiliriz... Sonra da yanlardaki dört vidayı ve üstteki iki vidayı sıkıyoruz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Artan parçaların bazıları upgradeden ötürü... Vidalar vs ise fazla fazla konmuş her ihtimale karşı...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol




DİĞER AYARLAR


Üniteyi idareten çift taraflı bant ile yapıştırıp kumandadan ayarımızı yapıyoruz... Modelin henüz kendi escsi yok, küçük kardeşinin esc sinden yardım alıyoruz.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Swash ile servo plate arasına leveler parçamızı yerleştiriyoruz. ( tabii önce bir miktar pozitif açı veriyoruz yoksa araya sokamayız. Servolarda enerji var ve kumanda komutlarına göre hareket ediyorlar.)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Şu pozisyonda hornların vidalarını sıkıyoruz. L-alyan kullanmak da mümkün ama çok işkence, haliyle ben elevatör servo için X-frame'i söktüm motorla servo arasında kalan...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Pal maksimum minimum açıları için açı ölçeri ünite veya motor üzerinde sıfırlıyoruz.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Kafa tarafının levelını ve max min collective/cyclic lerini ayarladıktan sonra kuyruğa geçiyoruz... Paller takılı... Switch 115mm...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Blade pitch checker parçasının diğer tarafını kullanıyoruz... Yerine yerleştiriyoruz ve servoyu boom üzerinde hareket ettirerek tam sıkıştırıyoruz.. Servodan ölümcül sesler gelecek kadar zorlamıyoruz ama arada kendi kendine taşıyacak kadar sıkıştırıyoruz haliyle biraz ötmeye başlıyor...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Tabii kuyruk servosunu da level olarak ayarlayıp desteklerini sıkın diyor manual... Kabaca yapabileceğimiz gibi, tam sıfır da yapabiliriz...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Kuyruğun her iki yönde aldığı yol güzel... Küçük modellerde 60-70 ler varken, burda 106 ları gördüm iki tarafta da...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ana rotorda ayarladğım açılar 12.5 civarlarında artıda ve ekside... Haliyle uçlarda 12 derece çizgilerinden bir miktar taştığımızı görüyoruz. Ortada ise tam sıfırda...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ayar faslı da böyle... Model ismini de verip kumandadaki işleri bitiriyoruz... ESC aldıktan sonra yapılacak tek iş gaz kalibrasyonu yapmak. Ayarla ilgili ekstra birşeyler yok, governor ve gain ayarları uçuşta...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Ana paller switch 713mm... Ağırlıkları da şöyle...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol





Montaj ve ayar işimiz bu kadar... :saygilar:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol




Gaz Kalibrasyonu ve esc nin temel düzeyde ayarından sonra, palsiz masada çalıştırayım dedim. Mekanik veya elektronik bir sıkıntı olup olmadığını görmek ve %50 de ne kadar kafaturu veriyor kabaca bir fikir sahibi olmak için...

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Eline gözüne sağlık,güle güle keyifle uçarsın inşallah...
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Pahabiçilemez emek harcanmış bir çalışma olmuş. Süpersin :bravo:


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Eline sağlık Rasim :) :bravo:

Ama uçmadan inanmam ;D
 
Yine güzel bir model, yine şahane bir paylaşım :thumbup: :halay: Ellerine emeğine sağlık Rasim kardeşim :bravo: :bravo:

Tüm ayarlar da bitmiş :) Bir tek ESC kaldı o da gelirse tamamdır bu iş, gelsin Maiden :hoppa: :hoppa:
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Abi hayırlı olsun, benimde çok beğendiğim bi model :thumbup:
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Ellerine,emeklerine sağlık Rasim,çok yakışıklı model ,montaj aşaması ve görselleri de ayrı güzel ,birde esc tamamlanır ve uçuşu yapılırsa daha da güzel olacak.Tekrar hayırlı olsun ,kırımsız uçuşlar. :saygilar: :bravo: :halay:
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Rasim eline, emeğine sağlık,
sen montaj konuusu açmamışsın, ansiklopedik bir kaynak olmuş bu, manueli bile geçmiş :thumbup:

Çok teşekkürler bu kadar emekle bize sunduğun için,

Umarım hiç kırılmaz yeni helin, çok şekil duruyor :halay: :yuppi: :hoppa:
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

tekrardan hayırlı olsun,güle güle uçup kullanırsın inşallah

protoslu Rasim :bravo:
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Rasim yine aklımızı başımızdan alıyorsun. Senin yüzünden işe güce konsantre olamıyoruz valla. :laugh: :lollol: :lol: :lol:

Maşallah, uçma güdüsü veriyor insana. :RCKolik:
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Rasim hayırlı olsun.Kırımsız keyifli uçuşlar dilerim. :thumbup:
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Rasim detaylı anlatım ve başarılı fotolar için eline, emeğine sağlık... Keyifle uçurman dileğiyle, artık maiden ı bekliyoruz... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Rasim kardeşim kurban olam sen ne yapmışsın böyle :eek:
Söyleyecek yazacak tek bir şey bırakmamışsın :thumbup:
Verdiğin emeğe sağlık kardeşim helal olsun sana.
Kaynak tam kaynak, emek tam emek...
Kırımsız kazasız belasız uçuşlar yaparsın inşallah %p
Model on numara zaten.Toplama,paylaşma ve yorumlamaya söz yok :saygilar: :saygilar: :saygilar:
 
Eline sağlık Rasim. Yine döktürmüşsün. :bravo:

Bu çıplak modeller (yarıçıplak da denebilir) benim daha çok hoşuma gidiyor. Bu model de çok şık. Hele kanopi harika. Tek kusur sanırım kuyruk servosunun konumu.
Bir de benim raptorda önden bakınca burnu şişik görünüyor. Bunda daha güzel gibi. Daha aerodinamik.
Güzel günlerde kullan.
 
[Urun]: MSH Protos Max V2 Montaj ve Ayar Süreci

Mordo abi teşekkürler, maidenda beraberiz inşallah :)

Şafak teşekkür ederim, arada bir foto çekiyorum paylaşıyorum sonra... Güzel oluyor, sonradan dönüp baktığım da oluyor ara ara :D

Emre abi uçuracağız da inşallah eylülde falan... O zaman inanırsın :laugh:

Mehmet abi teşekkür ederim. Model hazır masadayken, ayarı da aradan çıkarasım geliyor. Vbar Controlden sonra alışkanlık oldu, servoları 90 yapmışken diğer adımları da aradan çıkarayım diyorum. Bi daha odaklanması zor oluyor bazen :D

Deniz teşekkürler... Bi tane de senden bekleriz o zaman, msh konularında tek kalıyorum...

Ahmet abi teşekkürler, tez zamanda eksikleri tamamlarım inşallah...

Kağan beğenmene sevindim :) Foto-manuel serisine devam ediyorum, hemen hemen tüm modellerimin oldu sanırım böyle bi başlığı :) İlerde yeğenlere falan gösteririm artık :D

Türker abi bu aralar ben boş boş takıldığımdan, zaman kalıyor böyle çalışmalara :D Sizler işe güce devam, arada bunaldığınızda konulara bi bakarsınız :)

Arda teşekkürler :) İçimde kuvvetli bir his var, msh takımı çok sağlam bir pilot kazanacak ilerde bir zaman diye %p

Fatih abi teşekkür ederim. Tez zamanda inşallah, bu sezon bitmeden en azından bir pal çeviririz, tozu gider :)

İbrahim güzel yorumların için teşekkür ederim :) Alıştığım bi kutu açma, montaj, ayar düzeni var aynısını sürdürüyorum. Bu amiral model olduğundan biraz daha fazla özenmiş olabilirim. :laugh: Bir de bu aralar izindeyim, rahat oluyor...

Cahit abi beğenmene sevindim :) Aslında evoluzine versiyonu daha şık ve kuyruk servo konumu da daha iyi fakat gereksiz masraf... Modeli uyguna aldım, bi süre böyle devam :)


Özkan abiye de şöyle bir foto atmış olayım :coolxf:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol