[Video]: Eskişehir Buluşmaları (Ana Başlık)

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Ömer Erkan

Kıdemli Uye
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
2,363
Beğeniler
2,584
Yaş
60
Konum
Başiskele - Kocaeli
İlgi Alanı
Multikopter
[Video]: Eskişehir Buluşmaları (Ana Başlık)

Valla biz burada az bir giyimle işi kurtardık ama orada biraz zor. Neyse ki deymiş! Bu arada senin quad hayırlı olsun Emre. Resimlere şöyle bir göz attım, burundan gimbal çok kullanışlı görünüyor. Yükseltmek için ayak takmaya gerek kalmamış. Ağırlıktan bayağı bir tasarruf olmuş. Ayrıca yerden yüksekliği artmadığı için de inişlerde daha dengeli olmuştur. Benim inişlerde devrildi de... Ayrıca ilk fırsatta görmek isterim. :-\
 
Beğeniler: Emre Kaman
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
10,861
Beğeniler
8,218
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
[Video]: Eskişehir Buluşmaları (Ana Başlık)

Video süper olmuş, çok iyi anlatıyor koşulları. :lollol: Emre savaş muhabiri, Ahmet abide iha uçuruyor sanki. :lol:

Ellerinize sağlık arkadaşlar 450 günü süper olmuş. :hoppa: Quad da hayırlı uğurlu olsun Emre, çok derli toplu güzel gözüküyor :cool:

Ama bir warp değil elbette. :laugh:

Soğuk olayına bir çözüm bulmak lazım sizin oralar için. :rolleyes: Acaba lipoyla beslenecek bir termal tulum falan yapılamaz mı. :islik:
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
4,563
Beğeniler
6,737
Yaş
36
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
[Video]: Eskişehir Buluşmaları (Ana Başlık)

Kendimizi bi sekilde sicak tutariz da, pilleri ne yapariz onu dusunuyorum. Bu hafta 450 gunu yaptik ama 5000'lik piller isin icine girince cepte isitma isi biraz sorun olacak :) onunla ilgili de bir sicak kutu fikri gelismeye basladi kafamda.

Omer abi gimbali one yerlestirmek cok basit, sadece kamerayi tutan kismi alttan uste aliyorsun, kablolarini ona gore yarlayip bi de kalibrasyon yapinca is bitiyor. Onu da frame'e uc delik delip oldugu gibi tutturdum, islem tamam. Ancak bu dizaynda begenmedigim iki nokta var, birincisi agirlik merkezini one aliyor gimbalin agirligi, ama cok basit sekilde cozuluyor. İkincisi ise quadin toplam ayak izi uzunluk olarak 5-6 cm daha buyuk oluyor ve herhangi bir kutuya, cantaya sigma sansini da iyice zora sokuyor. Discovery Pro'daki gibi gimbali daha geriye almayi dusunuyorum, bunun icin gerekli parcalari uretebilirsem :)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
26,960
Beğeniler
24,187
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
[Video]: Eskişehir Buluşmaları (Ana Başlık)

Emre Kaman' Alıntı:
Kendimizi bi sekilde sicak tutariz da, pilleri ne yapariz onu dusunuyorum. Bu hafta 450 gunu yaptik ama 5000'lik piller isin icine girince cepte isitma isi biraz sorun olacak :) onunla ilgili de bir sicak kutu fikri gelismeye basladi kafamda.
Hiç uğraşma hazırını al :laugh: ;D

 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
6,030
Beğeniler
9,039
Yaş
32
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
[Video]: Eskişehir Buluşmaları (Ana Başlık)

Eskişehirin güneşi :D Ne güzel üşümüşsünüz öyle abi :)

Ben de katılacak gibiydim ama evde işleri bitiremiyoruz bi türlü :eek:f: Neyse oxy3 ile güzel bi giriş yapacağım inşallah sezona.

Warp'ı tekrar sahalarda görmek de çok güzel. Farklı çizgileri olan modelleri seviyorum, warp da biraz böyle bir tasarım. Kanopileri ile daha da bi çekici oldu. Bu yakışıklıyı tekrar gökyüzü ile buluşturduğun için teşekkürler abicim :bravo:

Ahmet abiye soğuk çok etki etmiyor gibi yalnız, gayet rahat kullanıyor modelini, parmaklar stabil.

Görseller için teşekkürler :saygilar:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
26,960
Beğeniler
24,187
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Baktım kı bu hafta sonu bizim Kocaeli ekibinden hayır yok :D ben de diğer ekibimin yanına gideyim dedim :)

Uzun bir aradan sonda Mevlut ve Can kardeşlerimi görmek güzeldi. Sagolsun Ahmet kardesim de bizleri yanlız bırakmadı :thumbup:

Bugün hava tahminlerin aksine Eskişehir'de ciddi bir rüzgar vardı. Tam 3 defa yer değiştirmek zorunda kaldık ama cok şükür son gittiğimiz yer uçuş yapmamıza imkan sağladı :hoppa:

Ciboregi, muhabbetti, uçuşları ve rüzgarı ile ;D dolu dolu bir gün oldu. Tüm arkadaslarıma bu guzel gün icin tekrar tesekkur ederim :halay:

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
10,861
Beğeniler
8,218
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Hakan abinin söylediği gibi bu uçarlı ekibin ne yapacağı hiç belli olmuyor. :laugh:

Kocaeli'de hava gerçekten çok soğuktu bu haftasonu, Eskişehir güzelmiş. %p Ahhh birde rüzgar olmasa tadından yenmezmiş ama nazarımız değecekmiş belkide o kadarda güzel olsa. :lollol: :lollol:
Bir dahakine inşallah bende olurum. :RCKolik:
 

Can Sismaneli

Çalışkan Uye
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
444
Beğeniler
432
Yaş
27
İlgi Alanı
Hepsi
Çok güzel bir buluşmaydı, tüm abilerime teşekkürler. Mehmet abinin gelmesi hepimiz için güzel bir sürpriz oldu, her zaman bekliyoruz abi. :)

Bende de kısa kısa bir kaç video vardı, onları ancak yükleyebildim, aşağıya paylaşıyorum.

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Ahmet abi'den sürpriz parça :D

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
6,030
Beğeniler
9,039
Yaş
32
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
Mehmet abi güzel sürpriz olmuş, ne iyi yapmışsın :)
Emre abi yine efsane dörtlüyü doldurmuş bagaja, iyi yükleniyor valla hepsini birden :thumbup:
Videolar için teşekkürler Can ;) Ahmet abinin araba işi de sürpriz oldu :D
Mevlüt abiyi de sahada gördük iyi oldu, onun sürpriz modelini de yakından görmek isterim en yakın zamanda fakat ona uygun bir yere gitmek lazım sanırım.


Benim durumlar yeni evli durumları, misafirler gelip gidiyor haftasonları... Önümüzdeki günlerde antalya var, ankara var... Heralde kocaeli kartepe şenliği ile sahalara dönebileceğim.

Güzel buluşma olmuş, elinize ayağınıza sağlık :RCKolik: