Yeni model denemesi Pinkus Extra

Kolay gelsin.
Full pil ile birlikte kaç gr çıkarabildiniz?
Ben plana pek sadık kalmadım 440 gr. bitti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak ERDOĞAN
Mehmet bey gramaji henuz olcemedim fakat takribi benimde o civarlardadir diye dusunuyorum.
Bu arada maideni gerceklestirdik :) daha dogrusu gerceklestiremedik :(
Model yer kontrollerinde gayet saglikliydi sorunsuz sekilde havalanmadan bir turda attim fakat havalanma sirasinda malesef ucak sola yatti ve anlamadigim bir sekilde duzeltme yapamadim. Modelin yanina gittigimde kumandadan komut kontrolu yaptim ve normal calistigini gordum. Duruma sebep olan seyin pilotaj hatasimi yoksa baska biseymi oldugunu cozemedim. Neyseki sadece motor mountta ve pervanede kirim var. Musait zamanda yeniden keserek ucar hale getirecegim. Simdi likya yolu yuruyusu beni bekliyor :) sanirim yuruyusten sonraya birakmaliydim maideni :)
Olsun. Aklinda kalacagina karninda kalsin derdi rahmetli Nenem :halay::yuppi:
Buyurunuz tamamlanamayan maiden :hoppa:
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Geçmiş olsun.
Konuya hakim arkadaşlar bu sola yatmanın nedenleri hakkında fikir verirler sanıyorum.
Benim kanaatim.
-Pervane model boyut ve ağırlığına kıyas biraz büyük ve pervane dönüşüne tepki veriyor olabilir.
-Motor sağa verilecek açı yetersiz.
-İzlenemiyor ama olası sağdan gelen bir rüzgar etkisi.
Ben henüz denemedim.
8 inç pervane (2 pal) kullanacağım. Daha önce 3 Pal düşünüyordum ama ilk uçuştan sonraya erteledim.
Kolay gelsin. :)
 
Aslinda ucusu denedigim bolge ruzgarli tepe diye adlandirilan yamac parasutu ve benzeri aktivitelerin yapildigi bir nokta. Ucus yonunun arkasi buyuk bir yamac ve amacim kalkistan sonra o bolgede gezinmekti. Ruzgari karsidan almak amaciyla o yone dogru kalkis yapmak istedim ama anlik degisebilen bir ruzgar yapisi var. Aslinda ucusa baslamayi planladigim anda ruzgar yok denecek seviyedeydi.Tabi heyecandan olay anini cok met animsamiyorum:halay:
Pervane olcusu ve motor devrinde plana sadik kaldigim icin bu ihtimaller arasinda en zayif olani gibi geldi. Ama tabiki su sebepten diyebilecek kadar tecrubeli degilim hobyde. Tecrubeli ustalar yorum yaparsa belki bir sonraki ucusta bu sorunu giderebilirim :)
 
Mehmet Bey merhaba :) model Pinkus' tan daha sevimli gorunuyor bence :) ucusunu merakla bekliyorum. Yillik izne ayrildim ve uzun zamandir yapmak istedigim Tarihi Likya Yolu'nun bir kismini yurudum. Oldukca yorucu ve keyifli anlarla dolu 1 haftalik bir yuruyus oldu :) bugun eve donus yaptim ve dinlenme modundayim :yuppi:
Yarin modeli onararak eger yagmur olmazsa tekrar maiden yapmak niyetindeyim. Yine videolari paylasirim :)
 
Burak bey merhaba.
Likya yolunun hangi bölümünü? Yoksa komplemi yürüdünüz. Bir kısmı bizim buralarda da...
Uçuş deneyince sızin konunuzda linki eklerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak ERDOĞAN
Mehmet bey Ovaciktan baslayarak kelebekler vadisine inip cikarak sonrasinda gayri resmi rota olan kabak koyu ~ Cennet koyu ve Kalabantia yi yurudukten sonra tavsiye uzerine kaş-demre arasini yurudum. Sonrasinda olympus'a arac ile gecerek antik sehri gezip yil icin rotaya veda etmis oldum :) eger vaktim olursa tamamini yurumeyi cok isterim. Ve eger mumkunse o bolgede yasiyorsaniz cennet koyunda 1 gunde olsa kamplamanizi tavsiye ederim :)
Bu arada videoyu sabirsizlikla bekliyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye silindi 8682
Burak bey, Ben zaten Fethiyedeyim senelerdir.
Dizimdeki bir rahatsızlıktan dolayı likya yürüyüşüne çok istedigim halde hiç katılamadım.
Geçen yaz diz protezi taktırdım sorunsuz uzun yürüyorum artık.
Uygun bir grup bulursam niyetim var.
Bu arada asıl sormamın nedeni hazır bizim buralara gelmişken belki rastlaşma denk getirirdik anlamınaydı.
Eğlenmenize ve güzel anılar listesin eklemenıze sevindim. :thumbup:
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak ERDOĞAN
Sizinle birebir tanismayi cok isterdim gercekten. Gecmis olsun. Bir abim ekim ayinda bir gezi duzenleyecek isterseniz gezi oncesi size bilgi verebilirim. Fazla yorucu olmadan geziyi gerceklestirebilirsiniz. Eşim izin durumunu ayarlayabilirse bu yil icerisinde tekrar o taraflara yolum dusebilir. Insallah ozaman gorusuruz :)
 
Mutlaka haberim olsun.
Gezinin yorucu olması söz konusu değil.
Ve bu taraflara geldiğinizde mutlaka haberim olsun.
Tlf numaramı özel mesajdan yazıyorum.
Selam ve sevgiler.
 
Sonunda re-maiden :) inis sirasinda inis takiminda ufak bir hasar oldu ama :) kullanilan malzemenin en guzel yani tamirlerin cok basit olmasi :) alanin cok elverisli olmamasi sebebiyle ve ilk ucustaki tereddutlerim sebebiyle genelde uzun ucuslar yerine bol manevrali dairesel bir ucus oldu. Bu aralar ruzgarsiz gun bulmak zor Adana'da :) pilotajiminda ne kadar kotu oldugunu gormus olduk :) yanliz videolari youtube'a yuksek cozunurlukle yuklemeyi beceremiyorum :) bu arada tepkilerimiz ve konusmalarimizdanda heyecanimiz belli oluyor sanirim :halay::yuppi:
Ucagin aileron tepkileri cok guclu ve cevik fakat elevator biraz zayif kaliyor. Onunda sebebi kullandigim mikro bir servodan kaynaklaniyor. Musait zamanda birde onu standart bir 9 gr servo ile degistirirsem tadindan yenmeyecek benim icin :)
Artik ucagi suslemesi icin hanimin ellerine teslim edebilirim sanirim :)
Buyrun videosu
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
İlk uçuşlar olduğu dikkate alınınca bence hiç de fena değil :thumbup: her ne kadar bazı anlarda uçağın kontrollü kendi eline almasına rağmen :D

Paylaşım için teşekkür ederiz Burak, o anları ve heyecanına kısmi de olsa ortak olmuş olduk :RCKolik:
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak ERDOĞAN