Yeni Modelim Protos 500

Yeni Modelim Protos 500

Arkadaşlar yorumlar için ayrı ayrı teşekkür ederim :)

Rasim şuanda modelde beni rahatsız eden bir durum yok :) Bir şey değiştirmeyi düşünmüyorum. Ünite olarak aklımda çinli kbar var. Daha önce kullanmıştım. Çokta memnundum. Acaba kbar kullansam heliyi riskemi atmış olurum ? Tabi bu heliyede bi brain yakışır. Oda ayrı mesele :)
 
Çok rescue ile işin yoksa, kbar da gayet uygundur. Bi dönem kullanmıştım, şikayetim yoktu. Başarılı bir kopya...
 
Yeni Modelim Protos 500

Ünitemde tamam sayılır. Berkaydan Kbar alıyorum :) Zaten kurulumunuda az çok biliyorum.
 
Yeni Modelim Protos 500

oguzhannn' Alıntı:
Ünitemde tamam sayılır. Berkaydan Kbar alıyorum :) Zaten kurulumunuda az çok biliyorum.
Modelde unitede hayirli olsunn [emoji4]

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yeni Modelim Protos 500

Hayirlicve ugurlu olsun Oguzhan Bey, zevkli ve kirimsiz ucuslar dilerim. Cook yakisikli bir model hayran kaldim

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 
Yeni Modelim Protos 500

Teşekkürler Berkay :)

Arda bey yakından görseniz hayranlığınız dahada artar :)
 
Yeni Modelim Protos 500

oguzhannn' Alıntı:
Teşekkürler Berkay :)

Arda bey yakından görseniz hayranlığınız dahada artar :)
Valla gormek isterim hocam hezarfene bekleriz

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 
Yeni Modelim Protos 500

Oğuzhan yeni modelin hayırlı olsun :thumbup:
Makineye diyecek hiç bir söz yok bomba gibi zaten :thumbup: :thumbup:
Kazasız,kırımsız uçuşların olsun kardeşim :saygilar:
 
Yeni Modelim Protos 500

Hazarfene gelmeyi çok isterdim. Ama maalesef fırsat yok..
:(
Teşekkürler İbrahim :)
 
Bu aralar hiç uçma fırsatım olmuyor. Bende eldeki modellerle oynuyorum. Protos 500 ilk gördüğümden beri çok beğendiğim bir modeldir. Hala da çok beğeniyorum. Modelin hoşuma gitmeyen tek tarafı iniş takımları idi. Rijit ve daha keskin iniş takımları daha çok hoşuma gidiyor. Bende bu kapsamda iniş takımlarını tarot 550 / 600 iniş takımı ile değiştirdim. Tarotun İniş takımları biraz büyük olduğu için uçlarını kestim. Montaj delikleri de uymadığı için iniş takımına yeniden delik açmak zorunda kaldım. Aslında çok basit işlemler ama elimde uygun alet olmadığı için yaklaşık 3 saatimi aldı. Ama sonucu beğendim. Artık benim gözümde tam vitrinlik model oldu :) Skid pipeleride sipariş verdim. Onlarda gelince daha güzel olacak inşallah.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Kalın tail boom lu helikopterleri çok beğeniyorum. Mesela; compass exo 500, kds chase 360 gibi. Bende hem can sıkıntısı gidermek hem de değişiklik olması adına protos 500 ün 17mm olan tail boomu 22mm e çıkarmaya karar verdim. Tabi tail boomun gövdeye ve kuyruk kısmına giriş kısımlarını değiştiremeyeceğimden dolayı mevcut tail boomun üzerine yapmam gerekti. Tail boomun gövdeye giriş kısmında 20mm çapında fotoğraftaki gibi bir kısım olduğundan 20mm iç çap 22mm dış çaplı karbon boru tam olarak işimi gördü. Kuyruk kısmınıda 20mm kalınlığa ulaşacak şekilde bant ile sardım. Her iki tarafıda içten uhu por ile yapıştırdım.Baya sağlam oldu. 45 gram karbon borudan ağırlık geldi. Tail support ve yatay stabilizor ve aparatlarından 20 gram eksi ağırlık geldi. Toplamda 25 gram ağırlık helikoptere bindi. Tabi ağırlık merkezine göre artı ve eksileri yaptığım zaman canopy ön kısmına 35 gram ağırlık koyulması gerekiyor.Pili 1-2cm öne alabiliyorum. Uçuşa etki etmezse ön kısma ağırlık koymayacağım. Ama etki ederse canopy iç kısmına ağırlık ekleyeceğim. Ben görsel olarak baya beğendim. Protos 500 olanlara tavsiye derim P) P) :p :) :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
tail support olmadan ucuşun nasil olacagını çok merakediyorum. Takipte kalcam. Uçuş videosu da bekleriz:saygilar:

Aslında tail supportları da 8mm çaplı karbon borudan yapmayı planlamıştım. Hatta TSA700 e ait 22mm çaplı tail boom clamp ta aldım. Ama sadece tail boom clamp 15 gram civarı gelince şimdilik takmaktan vazgeçtim. Şuan ki haliyle sorunsuz uçarsam tail supportlarıda ekleyeceğim. O zaman ön kısma biraz ağırlık eklerim. Bu arada tail supportun uçuşa etkisi olurmu ki ? Ben sadece kuyruk borusu fırlayıp gitmesin diye takıldığını düşünüyordum. Ki zaten benim helikopter kayışlı. Böyle bir ihtimal kayış kopmadan imkansız. Muhtemelen hafta sonu uçuş yapacağım.