Yeni SAB Goblin Kraken

Ve yıllar sonra SAB firmasından farklı bir modeli görmek nasip oldu :thumbup::halay: Özellikle kuyruk kısmı epey bir değişmiş gözüküyor %p
 
Umarım bu güzel mühendisliğe SAB'a yakışır kanopi renk ve tasarımı eşlik eder, nicedir karabaş modunda helikopter üretmeleri çok yazık

Bu arada dikkat ettiniz mi bilemiyorum, en önemli farklılık ana aktarmanın yağ içinde olması
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet Kucuksari
Bu arada dikkat ettiniz mi bilemiyorum, en önemli farklılık ana aktarmanın yağ içinde olması
Evet öyle bir özellik varmış, şimdi sen söyleyince fark ettim Kağan :) Ama tam olarak anladım dersem yalan söylemiş olurum :rolleyes:

New power train, durable, quiet and modular.
• New steel alloy main shaft with an integrated 17mm one-way bearing.
• Independent belt shafts for the transmission and the tail for even easier maintenance.
• Innovative power train enclosed in an oil bath.
New ultra light, 7075 aluminum alloy highly adjustable rotor head with front mounted blade grip arms and a fully customizable dampening system.
New high RPM tail group with quick tail fin replacement and an 8mm tail shaft for complete vibration resilience all driven by a revolutionary linkage design.
New body and boom design with integrated frames and an ultra light canopy.
New boom detachment system for improved crash durability.
Crash resistant mechanics.
We are proud to introduce the all-new Kraken from SAB Heli Division
A new standard in RC helicopters!
 
Su kanopinin icini bi gosterselermis..
 
Biraz da resim paylaşalım.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Kuyruk kontrolunu sirf is olsun diye terse almislar gibi gorunuyor sanki bana :) Kanopinin icini hala merak ediyorum. Ayrica ilk goblinden beri suregelen servo yerlesimini terk edip yan yana dikine servo yerlestirmisler delikten gorundugu kadariyla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Yalçın
Kuyruk kontrolunu sirf is olsun diye terse almislar gibi gorunuyor sanki bana :)
Böyle olunca HIGH RPM ROTOR oluyormuş :lollol::lol:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Ayrica ilk goblinden beri suregelen servo yerlesimini terk edip yan yana dikine servo yerlestirmisler delikten gorundugu kadariyla.
Adamlar da ne yapsın be kardeşim. Değişiklik yapmayınca da kızıyoruz sonra :D

Ama yeni dizayn sanki bir yerlerden tanıdık geliyor :laugh:


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Tam kaç yıl önce hatırlamıyorum ama Hezarfen'de ilk kez bir sab heli (sanırım goblin idi) görmüştüm. Ben gördükten kısa bir süre sonra da çakılmıştı. (Vallahi nazar etmedim :) ) kırılan parçaları incelerken kuyruk boomunun üretim kalitesinin, kompozit işçiliği açısından konuşuyorum, tam anlamıyla berbat olduğunu farketmiştim. Karbon kompozit olup da bu kadar kötü bir işçilik hayatımda görmemiştim diyebilirim. O modele has birşey miydi bu yoksa firmanın acemilik döneminden kaynaklanan birşey miydi bilmiyorum ama bu fotoğraflarda gördüğüm kompozit kalitesi bambaşka, saygı duydum :saygilar::saygilar:


Kuyruk kontrolunu sirf is olsun diye terse almislar gibi gorunuyor sanki bana :)

Super Cobra'nın gerçeğinin kuyruk pali pitch kontrolü de böyle bir sistemle yapılıyor, hemen bu kuyruktan edinmem lazım :coolxf:
 
Son düzenleme:
Kuyruk yenilik değişiklik olsun diye zorlama yapılmış bence,Sab'in kuyruğundan şikayetçi olan veya daha fazlasını isteyen yoktur zaten:laugh: ( görüntüsü hoşuma gitmedi)

Hani kirima darbeye dayanıklı iyileştirme yaparsın anlarım,ama bu tasarımın Kırımda daha çok dert acacagina inanıyorum:saygilar: