Helimasters 2015 - Münih, Almanya

Tur düşünen varsa olabilir tabii de... Bana şimdi şunu yapıyoruz, şimdi buraya gidiyoruz demeyecek... 10-11-12 günleri tamamen yarışmalarla gösterilerle geçecek, gündüzü gecesi... ETS nin yapacağı en büyük iyilik, gidiş dönüş uçak ve aktarma biletleri, konaklama işini çözmesi, yarışma günleri dışında belki bir iki gün şehir turu ayarlaması, ama o üç günde kesinlikle "rahat bırakması" :)

İlk sayfada şu sıralardaki uçak biletleri (zamanla artacaktır) ve konaklama bedelleri var. Çok aşırı değil.

Rasim'e katılıyorum, benim için öncelik turdan ziyade Helimasters, ama zaman olursa gezilebilir o ayrı konu. Birde ciddi düşünen arkadaşlar bu işin rezervasyonu erken yapılırsa daha ekonomik olur diye düşünüyorum.

Tamam işte ben de öyle diyorum, "Barbaros Hayret Paşa" :) helimasters + istenirse ufak ya da büyük turlar. Hoş orda da kalınan yerle organizasyonun olduğu yere gitmek öyle kolay olmayacaktır. Yine bir tur arabası ile gidiş gelişler organize bir şekilde olursa daha kolay olur bence.

Valla Serkan hocam, bilmiyorum yaa, o işi ayarlamak uzun sürebilir, bu arada uçak biletleri pahalanır tükenir, kalacak yer sıkıntı olur her şey olur yanii :)

Bu konuyu en geç iki hafta sonra Mehmet ve Türker abileri ziyarete gittiğimizde netleştirmek istiyoruz. Tevfik abiye de katılıyorum, benim odak noktam helimasters... Avrupa aynı avrupa, katedraller, veba heykelleri, müze saray :D Ama dediğim gibi bunlara da iki gün eklenir, 5 günlük bir plan yapılabilir.

Helimasters 2015 - Münih, Almanya

%100 emin degilim ama okudugum 1-2 mesaja gore Helimaster -Munih iptal edilmis.

Net bir bilgi olmamasina ragmen kendi sayfasi da bunu teyid eder nitelikte :-\

Gitmek için çok arzuluydum ve kendimi hazırlamıştım, şu sıralar pasaportları falan ayarlayacaktım. :(

Helimasters 2015 - Münih, Almanya

Oh bee :) Almanlar bile uyandı da bizi daha fazla zarara uğratmamak için iptal ettiler. Moderatörler göreve banlayın şu adamı artık.

Heli-masters 2015 Kocaeli'ye alınmış :laugh:

Yer: Kocaeli Yuvacık

Zaman: 8 Mart

Konaklama: Günübirlik

Menü: Mangal sucuk, köfte, vs.

Katılımcı Listesi: (net değil)

Mehmet Küçüksarı
Serkan Sinan
Engin Güzelsoy

Helimasters 2015 - Münih, Almanya

Hop, beni de yazın! Helici değilim ama yanıbaşımdaki buluşmaya da kayıtsız kalamam! Yalnız hava durumu yağış gösteriyor, haberiniz ola!

Bu hafta sonu yalan gibi zaten Ömer abi ;) Muhtemelen 15 mart olacak, hava izin verirse...

Rasim Öztürk' Alıntı:
Hava muhalefetinden eğer 15 mart a ertelenirse ve kadar yolu göze alabilirsem gelmek isterim, bakalım kısmet. Gelmesi değilde dönüş düşündürüyor 450 km civarı yol gece gece tek şöför. :rolleyes:

Tevfik Sıkılı' Alıntı:

Dönüşte eskişehir tam ortada sayılır Tevfik abi, istersen / pazartesi işin yoksa, pazar akşam misafir olursun. Dinlendikten sonra devam edersin yola ;)

15 mart ÖSYM YGS sınavı var yakınlarımızdan, cocuklarımızdan sınava girecek veya sınavda görevli olabilecek arkadaşlarımız olabilir. İnşallah 8 mart için bir aksilik olmaz. çünkü 15 martta eşim sınav görevlisi çocukların bakımı bana kalacak :(

Rasim Öztürk' Alıntı:

Sağolasın Rasim, düşünmen bile yeter, ama Eskişehir de bize yakın sayılmaz. :D

Tevfik Sıkılı' Alıntı:

Abi işte biz akşam hava kararınca dağılıyoruz, iki buçuk saatte falan geliyoruz eskişehire, 9 gibi... Gece misafir olursun, ertesi gün 300km daha gidersin ;)