11.03.2018 // Eskisehir Bulusmasi

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
5,004
Beğeniler
7,704
Yaş
37
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
#1
Uzzuuuuuuuuuuuun bir aradan sonra biz de Eskisehir ekibi olarak bu gidise bir dur demek gerektigini kavradik ve bugun muhtesem bir havada bir araya gelip cok guzel ucuslar yaptik :)

Rasim, Can, Ahmet abi ve ben hobiye yeni basladigimiz zamanlarin tadinda bir bulusma gerceklestirdik. Hobiye yeni basladigimiz gibi diyorum, cunku oncelikle sahada 450 klasmanindan buyuk model yoktu ;D En buyuk modelimiz Rasim’in Protos 380’i, X3, Warp ve Trex450, bir de Can’in 230’luk quadi vardi. Bunun yaninda basta ben olmak uzere hepimiz, masa, sandalye, golgelik gibi ileri seviye modelcilik ekipmanlarini unuttugumuz icin aksama kadar bagajda oturup gunesin altinda durmak zorunda kaldik :D

Neyse cok keyifli bir gun gecirdik ve bir cok guzel ucus yaptik. Birkac gorselle de konuyu ballandiralim, eminim biraz daha eklenecektir :)

Bu arada yilin olayi sayilabilecek su videomuzu da izleyiniz :)

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol






Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
6,275
Beğeniler
9,791
Yaş
32
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
#5
Benden de bir iki foto gelsin bir iki küçük video da ekleriz bilahare...

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
6,275
Beğeniler
9,791
Yaş
32
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
#10
Evet benden videolar gelsin. Telefonla çekilmiş, görüntü kalitesi kötü videolar... Zaten kısa kısa, fazla zamanınızı almaz :D

Ahmet abi gaui x3 te küçük bi hold switch kurbanı oldu ama sadece ve sadece skid gitti, onun da yedeği varmış birkaç tane.
Emre abi ilk warp videosunun sonlarında modeli kuyruktan dikiyormuş toprağa, çekerken farketmedim sonradan izleyince gördüm. İyi alıştı modele.
Can da hiç tren yakalayamadı uçuşlarda (hızlı tren geçiyor arada), ama telefona aktardığı kadarıyla çok güzel görüntüler kaydediyor gopro, mavi ile yeşil buluşmuş resmen...

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
28,204
Beğeniler
26,576
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#12
Valla arttırmak sorun degil de, zaten bir mesaj içine bence 5 taneden fazla video koymak görüntü olarak cok hoş kaçmaz diye düşünüyorum :)

Nasılsa mesaj basına para almıyoruz :D

Şahsen su ana kadar eski sistem dahil hiç bir mesajda 5 videodan fazla, 8 resimden fazla paylaşım yapmadım.
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
6,275
Beğeniler
9,791
Yaş
32
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
#13
Nasılsa mesaj basına para almıyoruz :D

Şahsen su ana kadar eski sistem dahil hiç bir mesajda 5 videodan fazla, 8 resimden fazla paylaşım yapmadım.
Valla alınsaydı bayağı borçlu olurdum sanırım abi :D

Ben yozgat vb konularda fazla fazla videolu konular açtığım oldu. Eskisinde bir kısıt yoktu sanırım. Çok sorun değil yau, ayda yılda bir öyle konu geliyor, onu da beşerli gruplarız ;)