Banggood siparişinde ödeme sonrası problem

Onur

Yeni Uye
Katılım
28 Nis 2019
Mesajlar
28
Tepkime puanı
17
Konum
Ankara
İlgi Alanı
Hepsi
Merhaba arkadaşlar,

Perşembe günü ilk quadımın parçaları gelmeden dayanamayıp banggood üzerinden fpv gözlük siparişi vermek istedim. Ödeme ekranında kart bilgilerimi girdikten sonra bir hata mesajı döndü. Kredi kartımdan ücret çekildi fakat banggood da hala ödeme bekleniyor olarak görünmekte. payu ile görüştüm ödemeyi aldıklarını banggooda bilgi vereceklerini ilettiler, banggood ile görüştüm ödeme görünmüyor diyorlar. Daha önce başına gelen oldu mu? Nasıl bir yol izlemeliyim.
 
Aynı sorundan muzdaribim bende. Pay U ödemeleri geçmiyor hemen, çok uğraştırdılar beni de bakalım pazartesi tekrar peşine düşeceğim. Yapacak başka birşey varmı bilmiyorum
 
Banggood dan alışveriş yaptım. Siparişlerimin 2 tanesi geldi 1 tanesi de bu hafta içi gelecek fakat siteden ben de pek memnun kalmadım. Yanlışlıkla alıma onay verdim. Site yetkilileriyle görüştüm onayı geri alamayacaklarını söylediler. Aliexpress de böyle bir sorun oluştuğunda geri alınabiliyor fakat banggood un sistemi malesef müşteri odaklı değil.
 
Banggood dan alışveriş yaptım. Siparişlerimin 2 tanesi geldi 1 tanesi de bu hafta içi gelecek fakat siteden ben de pek memnun kalmadım. Yanlışlıkla alıma onay verdim. Site yetkilileriyle görüştüm onayı geri alamayacaklarını söylediler. Aliexpress de böyle bir sorun oluştuğunda geri alınabiliyor fakat banggood un sistemi malesef müşteri odaklı değil.
Şuana kadar hem Aliexpress hem Banggood'dan sayısız alışveriş yaptım, düşündüğünüzün aksine Banggood hizmet kalitesi konusunda daha iyi.Örneğin Banggood'dan en son kıl testere sipariş vermiştim, paket içinden testere bıçağı çıkmadı.Resimlerle birlikte bir mail gönderdim hemen geri dönüş yaptılar ve ürün bedelini iade ettiler.Aliexpress'de olsa dispute açacaksın, süreyi bekleyeceksin, haklı bulunacaksın da öyle iade edecekler.En son Aliexpress siparişlerimin birinde ürün siparişi vermiştim.China Post Ordinary Small Packet Plus ücretsiz kargo seçeneği vardı.Malum takipsiz kargolar sıkıntılı olduğu için extra para ödeyerek takipli kargoyu seçtim.Satıcı uyanıklık yaparak takipsiz gönderdi ürünü.Dispute açtım, müşteri hizmetleri ile görüştüm kimseye derdimi anlatamadım yani ilgilenmediler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Özgür Korkmaz
Tamer hocama katılıyorum banggooddan bende memnunum ilk defa böyle bir sorunla karşılaştım ancak o da aracı şirketle alakalı birşey. Parayı adamların hesabına geçmedikleri için doğal olarak ödemeyi onaylayamıyorlar. Umarım düzelir
 
Şuana kadar hem Aliexpress hem Banggood'dan sayısız alışveriş yaptım, düşündüğünüzün aksine Banggood hizmet kalitesi konusunda daha iyi.Örneğin Banggood'dan en son kıl testere sipariş vermiştim, paket içinden testere bıçağı çıkmadı.Resimlerle birlikte bir mail gönderdim hemen geri dönüş yaptılar ve ürün bedelini iade ettiler.Aliexpress'de olsa dispute açacaksın, süreyi bekleyeceksin, haklı bulunacaksın da öyle iade edecekler.En son Aliexpress siparişlerimin birinde ürün siparişi vermiştim.China Post Ordinary Small Packet Plus ücretsiz kargo seçeneği vardı.Malum takipsiz kargolar sıkıntılı olduğu için extra para ödeyerek takipli kargoyu seçtim.Satıcı uyanıklık yaparak takipsiz gönderdi ürünü.Dispute açtım, müşteri hizmetleri ile görüştüm kimseye derdimi anlatamadım yani ilgilenmediler.

Ben iki siteyi de çok kullanan birisi değilim. Tecrübem de sizinki kadar fazla değil. Fakat yaşadığım soruna üzgünüz yapacak bişey yok olan olmuş gibi bir cevap yazan siteye de kusura bakmayın on numara dört dörtlük bir site demem doğru olmaz. Buraya yaşadığım olayı yazmamın sebebi de ben yanlışlıkla yaptım böyle bişey sizler yapmayın. Yaparsanız da boş yere düzeltmeye çalışmayın.
 
Hayatımda daha Ali express'den bir şey almadım o yüzden yorum yapmam yanlış olur, banggood dan da epeydir alışverişim olmadı ama zamanında yaşadığım bir sorunu, videolu ve bol mailli bir süreçle çözmüştüm.İki sitenin de eksi ve artıları olabilir , mesele banggood bana göre artık eskisi kadar hesaplı bir site değil gibi geliyor , belki kur farkı yüzünden olabilir , tercih ve şans meselesi.Yurtdışından yaptığım her alışverişi hep yüzde elli ihtimal görürüm , mal elime geçip de denediğimde tamam dersem öyle oh... derim , çünkü insanı stres yapacak pek çok faktör var maalesef. Yine de her iki site de öyle ya da böyle bir çözüm sunacaktır , ama kolay ama azcık zor.....
 
Her iki siteden de alışveriş yaptım ve her iki sitenin verdiği satış sonrası hizmet neredeyse birbirine denk . Aliexpress müşteri hizmetleri sorunları daha müşteri odaklı çözüyor ve 2-3 gün daha fazla bekletebiliyor . Banggoodun müşteri hizmetleri biraz daha hızlı fakat ücret iade yerine genelde site içi indirim veya kupon üzerine hareket ediyor dolayısıyla biraz daha üretici odaklı . Mesela geçan hafta aliexpressten aldığım ürünlerin hepsi yaklaşık 7-8 gün içinde teslim edildi ki genelde banggood 7-8 günde teslim eder aliexpress 15-16 günde teslim ederdi. Yani dönem dönem hizmetler farklılık gösterebiliyor.

Bu hafta ilk defa tecrübe ettiğim bir durum var oda kargom başka adrese ve başka şahısa teslim edilmiş. İtiraz ettim aliexpress üzerinden bakalım sonuç ne olacak .

Aliexpress satıcı kısmında biraz daha fazla ürün ve satıcıya sahip . Banggood biraz daha fazla promosyon ve dönem dönem daha düşük fiyatlarla çalışıyor .

Banggoodun bence tek artı kısmı ürün hasar sigortası ile gümrük bedeli ödeme sigortası ki aliexpress bu duruma karşın neredeyse bütün ürünlere 20$ altı etiket yapıştırıp çözmeye çalışıyor . Geri kalan herşey birbirine çok yakın hizmetler denilebilir
 
Banggood’da siparis kargo yapilana kadar iptal secenegi aktif oluyor. Kargo yapildiktan sonra ise dogal olarak yapacak birsey yok, urun geldikten sonra geri gonderim falan dusunulebilir, ama degmez.

Aliexpress’de ise herhangi bir sorunda sureler cok cok uzun ve surekli yokusa suruluyor. Ornegin, bir siparisimde urun 3-4 gun kargoya verilmedi, ben de almaktan vazgectim ve iptal istedim. Satici maksimum sureyi kullandi, sonra sisteme uyduruk bir takip numarasi girdi ve uzgunuz posta yapildi, iptal edemeyiz dediler. Sonra 4-5 gun sonra takip kodunu degistirdi.

Acikcasi, alacagim urun bg’da varsa ve fiyat bariz farkli degilse, kesinlikle bg derim.

Aliexp’de dispute islemleri genelde alici lehine sonuclansa da, sistem ozellikle satici odakli kurulmus. Dispute sonucu alana kadar iki ay geciyor, ne aldiginizi unutuyorsunuz.
 
Aliexp’de dispute islemleri genelde alici lehine sonuclansa da, sistem ozellikle satici odakli kurulmus. Dispute sonucu alana kadar iki ay geciyor, ne aldiginizi unutuyorsunuz
Süre olarak böyle bir durumla karşılaşmadım . Tartışma durumu olduğunda benim başıma gelen durumlarda maksimuö 5 gün ile sınırlı cevap verme ve sorunu giderme süresi verildi satıcıya .

Benim banggood da bu zaman kadar karşılaştığım en büyük sıkıntı aldığın ürünün stockta olduğı bilgisi verilmesine rağmen ürünün son saati dolana kadar kargolanmayıp bide üstüne ürün stockta yok demeleri.
Yinede benim için de banggood bir adım önde.
 
Onur bey dün benim ödeme banggooda geçti. Siparişim şuan hazırlanıyor. PayU firmasıyla yaptığım mailler ve şikayetvar adresinden yaptığım şikayet sonucunda çözüm bulundu. PayU ile maillerimizde bulunan referans kodu, ödemenin yapıldığını gösteren internet bankacılığı ekran görüntüsü ve bankadan aldığım işlem provizyon kodunu göndermemle başarıya ulaştım. Sizin siparişiniz ne durumda şuan? Umarım çözülmüştür.
 
  • Beğen
Tepkiler: Onur
Merhaba Özgür Bey;

Bende PayU ve Banggood ile yoğun bir mail trafiği sonrası problemimi çözdüm. PayU başta sorunun banggooddan olduğunu ve orası ile çözmem gerektiğini söyledi. Kendilerine yazdığım son mailde problemin payu sanal posu kaynaklı olduğunu eğer sorunumu çözmek için gerekli aksiyonu almazlarsa ilgili operator yada yetkili ve PayU Türkiye hakkında savcılığa suç duyurunda bulunacağımı, ayrıca tüketici hakem mahkemesinede başvuracağımı, bununlada yetinmeyip payu international a konu hakkında ayrıntılı bir mail yazacağımı ilettim. Sonraki gün problemimin çözüldüğüne dair bir mail aldım.

Kendimce onlara 48 saat süre tanımıştım. Sonrasında önce ihtarname çekecektim. Sonra yukarda yazdığım processe başlayacaktım. Gerek kalmadan çözdüler saolsunlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Özgür Korkmaz
Sevindim hocam keşke böyle tehditlere şikayetlere gerek kalmadan işlerini gerektiği gibi yapsalar ama malesef hiçbir zaman öyle olmuyor. Hayırlı olsun. :saygilar:
 
  • Beğen
Tepkiler: Onur
Teşekkür ederim hocam. Gerçekten bizde birşey var banggood support problem çözmek için uğraşırken bizimkiler problemi üzerlerinden atma derdindeler. Bir daha payu ile işlem yapmayı düşünmüyorum. Tekrar teşekkür ederim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Özgür Korkmaz
Merhaba arkadaşlar,

Perşembe günü ilk quadımın parçaları gelmeden dayanamayıp banggood üzerinden fpv gözlük siparişi vermek istedim. Ödeme ekranında kart bilgilerimi girdikten sonra bir hata mesajı döndü. Kredi kartımdan ücret çekildi fakat banggood da hala ödeme bekleniyor olarak görünmekte. payu ile görüştüm ödemeyi aldıklarını banggooda bilgi vereceklerini ilettiler, banggood ile görüştüm ödeme görünmüyor diyorlar. Daha önce başına gelen oldu mu? Nasıl bir yol izlemeliyim.
Merhaba. Ayni problemle bende karşılaştım geçen hafta. Hemen bankamı aradım. İşleme ait provizyon numarasını ve kredi kartı ekstremi aldım. Bunları banggooda mail attım. Ödeme yaptığımı kanıtladım yani. cservicesz@banggood.com
Hemen o gün bana dönüş yaptılar ve siparişim suan yolda. Endişelenmeyin. Banggood bu konuda sorun çıkarmıyor. Umarım sizde siparişinize kavuşursunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet Kucuksari