Merhabalar. Konuyla yarı alakalı olacak ama,merak ettiğim bir konu var.
O.S 55hz ve 91hz vb. motorun mantığı malum. Bu depoya giden basınç hattını, 55 ve 91 HZ-R'nin backplate(arka kapak) parçasını alarak egzozdan krank bölümüne taşımak mümkün mü ?
Yani 55 ve 91 HZ-R motorun arka kapağını 55 ve 91 HZ motora takıp depo basıncını egzoz yerine krank bölümünden alan regülatörsüz bir motor oluşturmak mümkün müdür ? (Araya elbette check valve ekleyerek)
Kendi mantığımca maksadım kranktan temiz ve nispeten soğuk olan havanın depoya gitmesi.
Teşekkürler.
O.S 55hz ve 91hz vb. motorun mantığı malum. Bu depoya giden basınç hattını, 55 ve 91 HZ-R'nin backplate(arka kapak) parçasını alarak egzozdan krank bölümüne taşımak mümkün mü ?
Yani 55 ve 91 HZ-R motorun arka kapağını 55 ve 91 HZ motora takıp depo basıncını egzoz yerine krank bölümünden alan regülatörsüz bir motor oluşturmak mümkün müdür ? (Araya elbette check valve ekleyerek)
Kendi mantığımca maksadım kranktan temiz ve nispeten soğuk olan havanın depoya gitmesi.
Teşekkürler.
Son düzenleme: