ESC , yi monofaz bağlama

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
43
Beğeniler
20
Yaş
50
Konum
Almanya
İlgi Alanı
Uçak
#1
Selam arkadaşlar ,benim bir sorum olucaktı,bu kullandiğimiz esc leri normel monofaz (iki kablolu)motorlarada bağlamamiz mumkunmu ,,,cunku kullandigimiz esc lerde motor girişi icin üç kablo var ,bu kablolarin hangisini bu iki kablo girişli motora bağlamamiz gerekiyor,,,şimdikten tesekkur ederim ,,,rckolik ailesi
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
104
Beğeniler
69
Yaş
41
Konum
İZMİR
İlgi Alanı
Heli
#2
Merhaba İso.
Kesinlikle bağlanmaz,trifaze Esc ler frekansla çalışan motorlar için frekans üretir ve bu frekans sıklığına göre devir kontrolü yaparlar.Ha bağlarsan ne olur? Esc çıkışı frekansa göre anlık polarite (+ - kutupları) değiştirdiginden fırçalı motordan güzel bir titreşim motoru elde edersin:) yani dönmez,yanar.
Herhangi iki kabloya araya bir diyot koyupta bağlarsan çalışabilir,hatta frekansla değişen ortalama voltaj seviyesine göre devir kontrolü de yapabilir teorik olarak, denemek lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
28,964
Beğeniler
28,625
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#3
Elinizdeki fırçasız- brushless motorlar için üretilmiş ESC. Şu konu neden fırçalı motorlarda çalışmayacağını teorik olarak size açıklayacaktır.

 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
104
Beğeniler
69
Yaş
41
Konum
İZMİR
İlgi Alanı
Heli
#4
Arkadaşlar Esc çıkışına trifaze rectefier yanı 6 diyotlu doğrultucu koyarsak fırçalı motor nasıl davranır?
Aha guzel de bir soru oldu bu:bravo: Belkide yuksek verimle,mukemmel bir devir ayarıyla çalışacaktır dc motor:evil:
Konuya hakim arkadaşlar hadi bi zahmet çözelim bunu:D senin sorununa umut doğdu İso,takip et ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
48
Beğeniler
7
Yaş
46
Konum
Ankara
İlgi Alanı
Heli
#5
Hiç uğraşma çok gerekli ise: (Motorun için uygun özellikte olanını kullan):RCKolik:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
28,964
Beğeniler
28,625
Yaş
45
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
#6
Arkadaşlar Esc çıkışına trifaze rectefier yanı 6 diyotlu doğrultucu koyarsak fırçalı motor nasıl davranır?
Aha guzel de bir soru oldu bu:bravo: Belkide yuksek verimle,mukemmel bir devir ayarıyla çalışacaktır dc motor:evil:
Allah allah neden kimsenin aklına gelmedi ki şimdiye kadar :laugh:
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
43
Beğeniler
20
Yaş
50
Konum
Almanya
İlgi Alanı
Uçak
#9
Arkadaşlar çok tesekkur ederim ,verdiğiniz bu bilgiler için,baya bir bilgi sahibi oldum ,çok tessekkur ederim
 

Benzer Konular