FlySky Fs-i6 Simulatör için kendi kablomu yaptım (Diy)

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Anıl Tosunlar

Çalışkan Uye
Katılım
27 Ağu 2017
Mesajlar
226
Tepkime puanı
167
Konum
istanbul
İlgi Alanı
Uçak
Herkese merhaba. Geçtiğimiz günlerde FlySky Fs-i6 kumanda aldım fakat similatör için kablo almamıştım ama heveslendimde en iyisi kendim bir tane yapayım dedim.
Forumdada açıklandığı üzere birçok şekilde kumanda ile pc haberleşebiliyor ( )
ama ben elimdeki imkanlarla basit bir yöntem yaptım.kablosu olmayan arkadaşlara belki bir faydam dokunur.

öncelikle bir kulaklık jack ı temin etmeniz gerekiyor.
birde kumandaya bağlamak için jumper kablo hepsi bu kadar.

Kulaklık jackımızın bir kulaklığının kablosunu kesip 2 kabloyu jumper kablolarla uzattıktan sonra kumandanın resimdeki deliklerine sokuyorsunuz.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


daha sonra adresinden SmartPropoPlus programı indirip jack ımızı bigisayarın mikrofon girişine taktık mı işimiz tamam.
ben Rc Desk Pilot isimli similatorde denedim valla gayet güzel çalışıyor.
 

Ali Yalçın

Kıdemli Uye
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
1,682
Tepkime puanı
2,009
Yaş
29
Konum
Bursa
İlgi Alanı
Heli
FlySky Fs-i6 Simulatör için kendi kablomu yaptım (Diy)

Bence çok faydalı bi yazı olmuş.

Kumanda dan gelen verileri , dongel olmadan kulaklık jakından pc ye tanıtmak çok akıllıca böyle şeylerin olduğunu bilmiyordum.
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
30,337
Tepkime puanı
32,200
Yaş
46
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Ali Yalçın' Alıntı:
Kumanda dan gelen verileri , dongel olmadan kulaklık jakından pc ye tanıtmak çok akıllıca böyle şeylerin olduğunu bilmiyordum.
Kulaklık Jack'ından PC'ye bağlantı olayı çok eski bir olay. Hatta konusu da var ama bulamadım şu an. Bir zamanlar ben de epey uğraşmıştım ama o zaman ki yazılımdan dolayı epey bir sıkıntı yaşamış ve sonunda RF 4.5 ile çalıştıramadan pes etmiştim :laugh:

Bu arada paylaşım için teşekkürler Anıl %p
 

Anıl Tosunlar

Çalışkan Uye
Katılım
27 Ağu 2017
Mesajlar
226
Tepkime puanı
167
Konum
istanbul
İlgi Alanı
Uçak
FlySky Fs-i6 Simulatör için kendi kablomu yaptım (Diy)

Rica ederim mehmet abi , bende stabil çalışıyor sadece bağlantıyı sağlamca yapmadığım için arada sapıtıyor bende zaten mantığını kavramak için yaptım.ama pc de simülatöre keyifliymis.bu arada konuyu kumanda veya diy projelere koymayı düşündüm ama burası daha bir uygun geldi çünkü bende bu konuyu bulamadım forumda :)
 

Mustafa Hacılar

Kıdemli Uye
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
2,106
Tepkime puanı
2,061
Yaş
34
Konum
Mardin
İlgi Alanı
Heli
FlySky Fs-i6 Simulatör için kendi kablomu yaptım (Diy)

Güzel çalışma olmuş, elinize sağlık :saygilar:
 

Levent Suberk

Tecrübeli Uye
Katılım
14 Eyl 2016
Mesajlar
907
Tepkime puanı
1,178
İlgi Alanı
Hepsi
FlySky Fs-i6 Simulatör için kendi kablomu yaptım (Diy)

İyi bir düşünce :)
 

Recep Dikici

Yeni Uye
Katılım
16 Eki 2018
Mesajlar
27
Tepkime puanı
4
Yaş
21
Konum
Niksar
İlgi Alanı
Multikopter
hocam bende aynısını yapmak istiyorum.Kabloları direk bağladınızmı resimde beyaz bir şey gözüküyor.Anlamadım onu birde iyi performans veriyormu ?
 

Benzer konular