Goblin Kraken XXX

İlker Sönmez

Tecrübeli Uye
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,494
Tepkime puanı
2,511
Yaş
47
Konum
Adana
Web sitesi
www.drilkersonmez.com
İlgi Alanı
Heli
Goblin Kraken serisi gerçekten şimdiye kadar üretilen goblinlerden tamamen farklı bir dizayna sahip. Dış görünüşü klasik goblin çizgileri taşımakla beraber , ben bu modeli daha önce almak isteyip de almaya cesaret edemediğim Synergy 766 ya benzetiyorum.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Büyük aksilikler yaşayan ve aldıktan yaklaşık bir sene sonra , geçen ay elime ulaşan modeli iş güç ve tatil nedeniyle bire süre elleyemedim. Ancak bugün itibariyle elime takımları aldım.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Gerçekten derli toplu ve sağlam görünen , akıllıca düşünülmüş bir tasarımı var. Öyle görünüyor ki bundan sonra tüm goblin modelleri bu çizgide gelişecek.

Goblin ailemiz giderek genişliyor...


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
Hayırlı olsun abi?
Benzetme görüşüne katılamayacağım, Goblin Kraken çok kendisine özgü.
Dış tasarım ve mekanik dizayn olarak ciddi ve yerinde mühendislik çalışması yapılmış bir model, başka modele benzetmek haksızlık olur düşüncesindeyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Taha KOÇAK
Büyük aksilikler yaşayan ve aldıktan yaklaşık bir sene sonra , geçen ay elime ulaşan modeli iş güç ve tatil nedeniyle bire süre elleyemedim. Ancak bugün itibariyle elime takımları aldım.
Gerçekten de modelin başına gelmeyen kalmadı ama çok şükür bugünleri de gördük :thumbup: Tekrar hayırlı uğurlu olsun İlker hocam :thumbup:
Dış görünüşü klasik goblin çizgileri taşımakla beraber , ben bu modeli daha önce almak isteyip de almaya cesaret edemediğim Synergy 766 ya benzetiyorum.
Yalan yok Türker de ben de Goblin bu modeli görünce aynen senin düşündüğünü düşündük :D :)

Bizi en çok üzen diğer hususta eski Goblinlerde olan servo kısımlarındaki çıkıntıların artık kalkmış olması :( Bizce o servi çıkıntıları modele hem derinlik hem de görünüş olarak güzel ve çok farklı bir hava veriyordu ;)
 
Yapısal ve boyutsal olarak 700 ile 580 arasındaki fark gerçekten çok az . 580 pil açısından daha avantajlı olduğu için çoğu kişi tarafından daha fazla tercih edilecektir. SAB bunu öngörmüş olmalı ki önce 700 boyutunu çıkardı :)

Birinci mesajdaki sarı kanopi , 580 nin kanopisi . Aradaki fark daha çok uzunlukta . En ve yükseklik farkı çok az.
 
Yapısal ve boyutsal olarak 700 ile 580 arasındaki fark gerçekten çok az . 580 pil açısından daha avantajlı olduğu için çoğu kişi tarafından daha fazla tercih edilecektir. SAB bunu öngörmüş olmalı ki önce 700 boyutunu çıkardı :)

Birinci mesajdaki sarı kanopi , 580 nin kanopisi . Aradaki fark daha çok uzunlukta . En ve yükseklik farkı çok az.
Sığar mı bilmiyorum ama 580'i 12s setup ile toplamak çok güzel olurdu. Çok ideal bir boyut bence.
 
Pil bölümü yaklaşık 2 cm kadar daha dar ve uzunluk olarak da 5 cm kadar daha kısa. Ama daha önemlisi tabi ki ağırlık. 12S setup için 3300 mah piller edinmek gerekir ki bu devirde maliyetleri bir kenara koysak bile memlekete pil sokmak gerçekten uğraştırır.
Tek modelde kullanılacak pil setine yatırım yapma gereği 12S in en büyük dezavantajı. Bunun yanı sıra normal ve HV ESC arasındaki fiyat uçurumu da cabası.
Zaten benim git gel ,loop-roll spor kullanımım için 6S yetiyorda artıyor bile.
 
12S setup için 3300 mah piller edinmek gerekir ki bu devirde maliyetleri bir kenara koysak bile memlekete pil sokmak gerçekten uğraştırır.
Tek modelde kullanılacak pil setine yatırım yapma gereği 12S in en büyük dezavantajı. Bunun yanı sıra normal ve HV ESC arasındaki fiyat uçurumu da cabası.
En az 2 set olsa 4 tane pil eder. Gümrük ve vergi bir tarafa aynı anda 4 tane alınca ticari sınıfa girmeye başladı :embarras: Bu da demettir ki 2 defa ayrı kargo ödemek gerekiyor :undecided: Hepsini toplarsak pillerin toplam maliyeti nerede ise modelin yarı fiyatı tutuyor :cry:

Bu devirde ya tek pil ile uçan model ya da nitro model sanki en mantıklısı :rolleyes: