[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,434
Tepkime puanı
36,371
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Bugün Hakan kardeşimle her sene oldugu gibi geleneksel Burdur buluşmamızı gerçekleştirdik :halay:

Buluşmaya Hakan kardeşimin evinde başladık. Yakında maiden yapacağı modelin son fiziki montaj kontrollerini yaptık. İnsallah hafta içi de elektronik ayarlarını yapacağız. Hedef bayram sonrası maiden :halay:

Sarı kız Mini Titan, Blade 180 ve ayarları Yen'i biten Goblin 380 modellerimizi kapıp uçuş sahamiz olan Burdur golü yakınındaki alanımıza gectik.

Hava sonradan kapanır ama yine de toplamda 10 uçuş falan yaparak pasımızı atmış olduk.

Kısa ama güzel bir gündü :bravo:

Gelelim bendeki görsellere. Hakan kardeşimde de olması lazım, o da bugün paylaşır büyük ihtimal.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,434
Tepkime puanı
36,371
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Bunlarda kısa videolarımız

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Safak ALTINTAS

Kıdemli Uye
Katılım
17 Şub 2016
Mesajlar
1,736
Tepkime puanı
1,363
Yaş
34
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Valla süper olmuş. Riv riv riv :lol:


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Ali Yalçın

Kıdemli Uye
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
2,122
Tepkime puanı
3,129
Yaş
30
Konum
Bursa
İlgi Alanı
Heli
Harika [emoji7] bende İzmir Aliağa'da ufak, ufak takılıyorum [emoji5]
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Doğukan Ocak

Sosyal Medya Sorumlusu
Katılım
3 Eki 2014
Mesajlar
3,267
Tepkime puanı
2,667
Yaş
26
Konum
Ordu
Web sitesi
www.facebook.com
İlgi Alanı
Heli
[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Hakan abiyi uzun süredir görememiştim, elinize sağlık güzel bir buluşma yapılmış :hoppa:

Bu arada rivriv ;D
 

Rasim Öztürk

RcFanatik
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
6,788
Tepkime puanı
11,491
Yaş
34
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Harika buluşma olmuş :)

Hakan abiyi emektar modeliyle sahalarda ve 600 maiden hazırlıklarında görmek çok güzel :bravo: Burdur'u da biraz tanımış olduk videolardan konuşmalardan... İştahımız açıldı sabah sabah ;D

Mehmet abi 380 indeki kse skidleri daha çok beğeniyorum ben, diğer standart olanı model skid kırmış da burnun üzerine oturmuş gibi duruyor. Bunda hem iniş takımı var görünüyor, hem de yırtıcı görünüyor. Çok güzel model hem görünüm olarak hem elektronik olarak. Umuyorum koby istenen kafaturlarını verir, olmazsa pinyonla ayarlarsın zaten. Kırımsız uçuşlar, paylaşımlar için de teşekkürler ayrıca :saygilar:
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,748
Tepkime puanı
7,749
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Teşekkürler arkadaşlar, Mehmet'le yılda bir kere buluşma yapabildiğimiz için,baya özleniyor. :heartxf:
Çok zevkli bir buluşmaydı,kısa ama full uçuşlu ve de kırımsız güzel bir gündü.Mehmet kardeşimin ellerine sağlık. :RCKolik:

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Mustafa Hacılar

Kıdemli Uye
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
2,530
Tepkime puanı
2,980
Yaş
35
Konum
Mardin
İlgi Alanı
Heli
Vay abilerime bak süpersiniz :)
Bu buluşma yılda bir oluyor ama tam oluyor gerçekten, fazlasıyla doyurucu.
Hakan abi yeni model süper yakışır ;)
Mehmet abinin 380 daha bir güzel göründü gözüme videoları akşama izlerim ancak, görsellerde yetmiş havayı vermeye.
Ali sende aliağaya ne ara geçtin ? Maşallah durmuyorsun.

Hepinize kırımsız uçuşlar arkadaşlar.

SM-A710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
32,434
Tepkime puanı
36,371
Yaş
47
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Şafak ALTINTAŞ' Alıntı:
Valla süper olmuş. Riv riv riv :lol:
Tam o kısmı çekmemişim ama gerçekten tam Riv rivlik bir buluşma oldu :laugh:

ali yalçın' Alıntı:
Harika [emoji7] bende İzmir Aliağa'da ufak, ufak takılıyorum [emoji5]
Küçük modelin güzelliği de bu zaten, at bagaja şehir şehir senle beraber gezsin :thumbup:

Doğukan Ocak' Alıntı:
Hakan abiyi uzun süredir görememiştim, elinize sağlık güzel bir buluşma yapılmış :hoppa:

Bu arada rivriv ;D
Teşekkürler kardeşim :saygilar:

Rasim Öztürk' Alıntı:
Harika buluşma olmuş :)

Hakan abiyi emektar modeliyle sahalarda ve 600 maiden hazırlıklarında görmek çok güzel :bravo: Burdur'u da biraz tanımış olduk videolardan konuşmalardan... İştahımız açıldı sabah sabah ;D
Arada az da olsa bir Burdur tanıtımı yapmaya çalıştık :D Kimbilir belki bir RCKOLIK Burdur buluşması yaparız bir gün.

Trex 600 ESP yakından çekmeyi unutmuşum ama bu hafta mutlaka videosunu çekerim. Valla model sıfır, tertemiz :halay: İnşallah Bayram sonrası havadaki yerini alacak

Rasim Öztürk' Alıntı:
Mehmet abi 380 indeki kse skidleri daha çok beğeniyorum ben, diğer standart olanı model skid kırmış da burnun üzerine oturmuş gibi duruyor. Bunda hem iniş takımı var görünüyor, hem de yırtıcı görünüyor. Çok güzel model hem görünüm olarak hem elektronik olarak. Umuyorum koby istenen kafaturlarını verir, olmazsa pinyonla ayarlarsın zaten. Kırımsız uçuşlar, paylaşımlar için de teşekkürler ayrıca :saygilar:
Valla bu Skidler bile alışık olmayınca havada bir tuhaf geliyor insana :laugh:

Biraz uğraştırdınız ama sonunda istediğimiz kafa devrine yakın değerler elde ettik. Mrcalc tam olarak doğru hesaplamadı ama yaklaşık değerler verdi.

Ayrıca çok enterasan ama Türker ile beraber takometre ile ölçüm yaparken hiç bir modelde bu kadar zorlanmamıştık. Nedense palleri net olarak duruyor şekilde görmek gerçekten büyük eziyet oldu. Herhalde yüksek kafa devri yüzünden olsa gerek :)

Mustafa Hacılar' Alıntı:
Vay abilerime bak süpersiniz :)
Bu buluşma yılda bir oluyor ama tam oluyor gerçekten, fazlasıyla doyurucu.
Hakan abi yeni model süper yakışır ;)
Mehmet abinin 380 daha bir güzel göründü gözüme videoları akşama izlerim ancak, görsellerde yetmiş havayı vermeye.
Teşekkürler Mustafa'm :thumbup:
 

Fatih Başaran

Çalışkan Uye
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
420
Tepkime puanı
452
Yaş
43
İlgi Alanı
Heli
[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Görseller ve mini tanıtım süper.. Hakan hocam sağlam vaadlerde bulunmuş Burdur buluşması için :) Mutlaka gidilir :) Teşekkürler paylaşım için :RCKolik: :saygilar:
 

Emre Kaman

Moderator
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
6,113
Tepkime puanı
11,388
Yaş
38
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
Ellerinize saglik abilerim. Burdur bulusmasini yapalim en kisa zamanda valla :) 600'u de merakla bekliyorum
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
12,264
Tepkime puanı
11,949
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Yine bir Rckolik klasiği ve Burdur buluşması. :thumbup: :halay: :halay:

Hakan abiyi de özlemişiz doğrusu, Burdur tanıtımı da gerçekten iştahları kabarttı. :laugh:

Bu arada Mehmet abi yeni bir " Flight Mode " kazandırmış literatüre " İdle 0 ", " idle 1 ", " Riv Riv Mode " :lollol: :lol:

Kumandalara kaydedlimde " idle 2 " ye atınca " Riv Riv Mode " diye söylesin voice telemetry ;D

Buluşmaların ve görsellerin devamını bekliyoruz. :RCKolik:
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,748
Tepkime puanı
7,749
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Riv riv mode ;D
Mehmet gün geçmiyor ki literatüre birşeyler eklemesin. Ama gerçekten riskli bir yerde uçuyordum,napıyım kardeşim,yerim daaar :D
 

fatih cebir

Tecrübeli Uye
Katılım
22 Haz 2013
Mesajlar
1,449
Tepkime puanı
1,944
Yaş
38
İlgi Alanı
Heli
[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Ellerinize sağlık, paylaşım için teşekkürler güzel bir buluşma gerçekleştirmişsiniz :bravo: uçuşlarda süper kırımsız bir gün daha ne olsun :) ;) :saygilar:
 

Hakan Ülgenalp

RcFanatik
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
5,748
Tepkime puanı
7,749
Yaş
45
Konum
Burdur
İlgi Alanı
Heli
[Görseller]: Burdur Bulusmasi - 20.08.17

Patronu bu akşam azcık yordum :laugh: Bana epeyce bir fırça attı , ben de yüzsüzlüğe vurdurdum ;D .
Artık uçacağına aklım kesmeye başladı da ,odanın son hali böyle,Mehmedim hakkını helal et kardeşim :thumbup:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Benzer konular