Arkadaşlar geçtiğimiz hafta Pazar günü buluşmamızda Mehmet abi ile yaklaşık 4 pil uçuş yaptık. 2 uçuşumuzda model kendini low cut off moduna aldı. (herhangi bir beep sesi vermedi ama tepkilerden biz öyle düşündük)
Farklı 2 pil de bu problemi yaptı ve pilleri ölçtüğümüzde 3,8V civarlarında idi. Sorunsuz 2 uçuşumuzda ise uçuş sonrası piller 3,9V civarlarındaydı. (belki bu uçuşlarda da biraz daha devam etseydik low cut off u görecektik)
Bizim tespit ettiğimiz tek problem esc kablosu motora temas etmiş ve cover eriyerek tel kısmına kadar sürtme gelmiş. Bu sebep olabilir mi bilemiyorum. Pek anlam veremedik duruma. Sizlerinde fikrini almak istiyorum.
1- Esc ayarlarını kumanda ile beep komutlarına göre yaptım. Ve doğru yaptığımı düşünüyorum. Sizce alakalı olabilir mi?
2- Esc kablo teması neden olmuş olabilir mi?
3- Dikkatimi çeken başka bi durum daha var ; Soft start ile başladığına emin olmama rağmen bu problemli uçuşlarda start soft değildi. Acaba esc ayarlarımı resetlendi? Kendi kendine olma ihtimali nedir acaba ?
4- Daha önce benzer problemle karşılaşan var mı?
Farklı 2 pil de bu problemi yaptı ve pilleri ölçtüğümüzde 3,8V civarlarında idi. Sorunsuz 2 uçuşumuzda ise uçuş sonrası piller 3,9V civarlarındaydı. (belki bu uçuşlarda da biraz daha devam etseydik low cut off u görecektik)
Bizim tespit ettiğimiz tek problem esc kablosu motora temas etmiş ve cover eriyerek tel kısmına kadar sürtme gelmiş. Bu sebep olabilir mi bilemiyorum. Pek anlam veremedik duruma. Sizlerinde fikrini almak istiyorum.
1- Esc ayarlarını kumanda ile beep komutlarına göre yaptım. Ve doğru yaptığımı düşünüyorum. Sizce alakalı olabilir mi?
2- Esc kablo teması neden olmuş olabilir mi?
3- Dikkatimi çeken başka bi durum daha var ; Soft start ile başladığına emin olmama rağmen bu problemli uçuşlarda start soft değildi. Acaba esc ayarlarımı resetlendi? Kendi kendine olma ihtimali nedir acaba ?
4- Daha önce benzer problemle karşılaşan var mı?