Kırım ve ardından yaşanan sıkıntılar

Bofor58

Yeni Uye
Katılım
14 Eki 2015
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
Yaş
30
Birkaç gün önce yaşadığım kırımdan sonra Tail strut kırıldı. Yatay stabilizatörle kesiştiği yerde kırıldı. Burada siz hocalarıma sorum şu Tail strut kullanmasam Uçuşlarımda bir sıkıntı çıkar mı ? Şimdiden teşekkürler :)
 
Kırım ve ardından yaşanan sıkıntılar

Haluk ATA' Alıntı:
Birkaç gün önce yaşadığım kırımdan sonra Tail strut kırıldı. Yatay stabilizatörle kesiştiği yerde kırıldı. Burada siz hocalarıma sorum şu Tail strut kullanmasam Uçuşlarımda bir sıkıntı çıkar mı ? Şimdiden teşekkürler :)
Tail strut dediğin şu parça mı ?? Diğer ismi "Tail Boom Brace" bu arada ? Model tam olarak neydi ve kaçlık sınıftı acaba ??



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Kırım ve ardından yaşanan sıkıntılar

Aynen abim parça bu. Walkera 1A modeli.
 
Kırım ve ardından yaşanan sıkıntılar

Haluk ATA' Alıntı:
Aynen abim parça bu. Walkera 1A modeli.
Gördüğüm kadarı ile 250 sınıfı bir model. Bu sınıfta bu parça olmadan uçmazdım. Zira kuyruk borusunu sabit tutan önemli bir parça kırılan parça...
 
Kırım ve ardından yaşanan sıkıntılar

Abi bide şöyle birşey var ben bu makineyi ikinci el aldım alırken walkera 68 sınıfı diye yazıyordu sonradan datasheeth lerini okuyunca model oldu walkera 1A. Hangi sınıfa giriyor ne yapıyor günlerdir araştırıyorum bişey çıkmıyor. Kırımdan sonra helikopteri her parçasına kadar ayırdım. Kusurlu gördüğüm tüm parçaları almaya çalışıyorum bu seferde maddiyat işin içine giriyor. Minimum 6-7 ayda toplayacağım. Ucuz etin yahnisi yenmiyormuş :'(