OS GT15-II Benzinli Heli Motoru

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Emre Kaman

Moderator
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
5,670
Tepkime puanı
9,892
Yaş
38
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
OS firması 90'lık nitro motor boyutlarında olan ilk benzinli heli motoru olan GT15'in ikinci versiyonunu piyasaya çıkarmaya hazırlanıyormuş. RCJapan sitesinden tahminen ocak ayında gönderilmek üzere şimdiden satın almak mümkün. :)

"
GT 15 HZ who made a sensational debut as the world's first 700 class helicopter exclusive 15 cc gasoline engine brushed up to the second generation. Adopted a large aluminum casting heat sink head with blue alumite. In addition, the cover plate part also adopts a cutting heat sink. The cooling performance has improved drastically. We also launched a set with a power boost pipe that demonstrates the performance of this engine at 100%.

Technical Specifications:

Stroke volume: 14.95 cc / 0.912 cu.in.
Bore: 27.7 mm / 1.091 in.
Stroke: 24.8 mm / 0.976 in.
Output 2.8 ps / 2.76 hp / 14,000 rpm.
Practical rotation speed: 2,000-14,000 r.p.m.
Weight: 835.1 g / 29.46 oz
Igniter: 92.0 g / 3.25 oz.
"

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

Kağan Kazancı

Tecrübeli Uye
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
1,065
Tepkime puanı
1,322
Konum
Manisa
İlgi Alanı
Heli
Kağan 600 in orjinal conversion kiti merak ettim bilgi vermen mümkün mı
İshak abi O.S. Un orjinal Trex600 için benzinli dönüşüm kiti var, onunla topladım heliyi, bu sayede 90lık motorları da bazı modifikasyonlar ile takabiliyoruz,
Bu OS GT15 garip bir motor, 90lık motor ebatında kendisi ama şaftı 50lik boyutunda
 

ishak parmak

Çalışkan Uye
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
579
Tepkime puanı
487
Yaş
48
Konum
trabzon akcaabat
İlgi Alanı
Heli
İshak abi O.S. Un orjinal Trex600 için benzinli dönüşüm kiti var, onunla topladım heliyi, bu sayede 90lık motorları da bazı modifikasyonlar ile takabiliyoruz,
Bu OS GT15 garip bir motor, 90lık motor ebatında kendisi ama şaftı 50lik boyutunda
Valla iyi Kağan birde 600 ü 550mm pal ve kuyruk borusu koyarsak daha performans li bir helicopter olur.bu tam bir proje aklimda dursun artik nitro ile model ucurmak zor .
 
  • Beğen
Tepkiler: Kağan Kazancı

Ali Yalçın

Kıdemli Uye
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
1,739
Tepkime puanı
2,132
Yaş
30
Konum
Bursa
İlgi Alanı
Heli
Ben bunu mu alsam acaba benim 600'de orjinal conversion kiti var, şubat gibi düşünebilirim valla :halay:
Kağan ustam bu deneyde gönüllü olduğun için teşekkür ederim :D

Verim alabilirsen bende 600 e düşünebilirim, Fatih abinin de dediği gibi nitro epey pahalı oldu, hem benzinle daha uzun sürece uçacağını düşüyorum.
 

Emre Kaman

Moderator
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
5,670
Tepkime puanı
9,892
Yaş
38
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
Bu arada bu motorun, daha dogrusu benzinli motorlarin nitronun alternatifi olacagini dusunmeyelim arkadaslar. Daha dogrusu ben dusunmuyorum.

- Nitro motora gore daha pahali
- Daha gucsuz
- Tepkilere daha az cevap veren
- Daha kirli
- ve en kotusu, helide hic de sevmedigimiz, fena halde titresim kaynagi olacak bir motordan bahsediyoruz.

İlla bu motor ile ilgili degil, ama bir gun benzinli bir motorla heli ucurmak istiyorum (turbin de istiyorum mesela). Ama sadece o tadi da alabilmek icin. Farkli bir proje olarak yani. Ama nitro pahali, benzin ucuz, o zaman yasasin benzinli durumu bence cok mantikli degil.
 

Benzer konular