- Katılım
- 28 Eki 2014
- Mesajlar
- 2,590
- Tepkime puanı
- 2,188
- Web sitesi
- www.kervansaraykahve.com.tr
- İlgi Alanı
- Heli
Konu biraz eskimiş hatırlamak adına güncelleyelim dikkatli olmakta fayda var bu bağlamda aşağıdaki videonun birinci dakikasına dikkat edelim.
Edit:
Youtube videosundaki açıklama:
Özet olarak, bulunan parçalar incelendiğinde, feathering şaft vidalarının tam olarak sıkılmadığı, şaft ile pul arasında bir miktar boşluk kalmış olduğu ve bu boşlukta oluşan hareketin vidaları zaman içinde (150 uçuş) erittiği anlaşılmış.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Edit:
Youtube videosundaki açıklama:
It was windy so I was just taking it easy and this happened. Upon inspection of the bolt and spindle shaft (thankfully I found the bolt head to be able to determine this). There was a gap between the spindle and the washer. This means the washer must have been tight to the bearing, but without support from the spindle. The bolt became fatigued over the last hundred flights or so and eventually snapped. I installed these bolts last when I installed the lynx dampers. Couldn't have been more than 150 flights ago or so. Under the circumstances, I'm surprised it lasted that long. Ironically I had new dampers arrive the same day this happened and was going to installed them after this day's session. If I had done it beforehand, perhaps this wouldn't have happened.
Özet olarak, bulunan parçalar incelendiğinde, feathering şaft vidalarının tam olarak sıkılmadığı, şaft ile pul arasında bir miktar boşluk kalmış olduğu ve bu boşlukta oluşan hareketin vidaları zaman içinde (150 uçuş) erittiği anlaşılmış.
Bu konu yönetim tarafından aşağıdaki konudan taşınarak oluşturulmuştur.
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol