Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Merhabalar :saygilar: yardiminiza ihtiyacim var.Kafani degiserek tarot 450 dfc yapmak istiyorum ve tarot unite.sorum boyle: simdiki linklerin boyunu dfc -e ayarlamam icin bu linkdeki pdf-den (tarot 450 super combo pro) olculeri kullana bilirmiyim?bide bendeki gyro gp790 -dir.uniteyi kullaniyordum gp790-a gerek yokmu?yoksa ikisi arasinda baglanti olmalimi?simdiden tesekkurler
 

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

Ozellikle Mustafa abiye tesekkur ederim.unite ve kafani ondan aldim.cokda uygun fiyata. :RCKolik:
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
29,997
Tepkime puanı
31,361
Yaş
46
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

Hayirlimolsun Suphi. Link boylarina bir sey diyemeyecegim ama gordugum kadari ile FBL sistemi henuz net olarak kafanda oturmamis. FBL kullaninca eski kuyruk gyro gerek kalmiyor. Su konulara goz atmani tavsiye ederim.



 

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Hayirlimolsun Suphi. Link boylarina bir sey diyemeyecegim ama gordugum kadari ile FBL sistemi henuz net olarak kafanda oturmamis. FBL kullaninca eski kuyruk gyro gerek kalmiyor. Su konulara goz atmani tavsiye ederim.



mehmet bey gyro aydinlik bulucak ama linklerin boyu uygun gelmiyor.ben dfc pro -nun manueline bakiyorum orda link boyu cok kucuk 10.5 mm ama trex 450 sport v2-nin linkini kisaltsam en iyice sıksam -da 10.5 -de 3 mm büyük olucak.
 

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

boyle bir soru: paralellik olmak şartıyla swash -a giden kollari eskisi gibi yani flaybarli helideki olculeri oldugu gibi dfc-de kullana bilirmiyim?farkindayim feathering shaft olcusuyle eksisinden farkli kucukdur
 

Mustafa ÇOBAN

Kıdemli Uye
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
2,491
Tepkime puanı
1,957
Yaş
36
Web sitesi
www.kervansaraykahve.com.tr
İlgi Alanı
Heli
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

Ben hiç Dfc Kafaya geçiş yapmadım ama size önerim elinizdeki malzemeleri dfc kafaya takın zaten uzun gelirse -12 gibi açıları alamayacaksınız sadece + açıları alırsınız o zaman anlarsınız uzunmu kısamı, takın bir fotoğraf video çekin paylaşın bence arkadaşlar yardımcı olurlar
 

LEVENT UYGUN

Kıdemli Uye
Katılım
9 Tem 2013
Mesajlar
2,496
Tepkime puanı
1,978
Yaş
50
Konum
İSTANBUL
İlgi Alanı
Heli
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

Sport V2 model'in frame yapısı ile Pro Dfc lerin Frame yapısı ve dolayısıyla servoların duruş konumlarıda aynı olmadığı için karşılaştırma yanlış olacaktır.
Öncelikle DFC lerin kullandığı şaft boyu Sport lar da kullanılanlardan daha kısadır, şimdi bu noktada mühim olan uygun şaftı kullanıyor olmanız. sport modele DFC kafa takacaksanız, dfc şaftı kullanmanız gerekli ve Swashplate ile kafanın bağlantısını yaptıktan sonra pal açılarını sıfır olacak şekilde sabitlemeli ve swashplate' i de yere tam paralel hale getirdikten sonra link boylarına bakmalısınız ki hali hazırda kullandığınız linklerin yeterli olması gerekli, zira ben daha önce tarot 450 v2 sport modeline bu işlemi yaptım ve link boyları ile neredeyse hiç oynamadım ve sonuç olarak Travel limitler %80 civarında iken, çünkü şaft kısaldığı için %100 olamıyor, +10 ve -10 derece açıyı yakalamıştım ki bu da gayet yeterli oluyor.
:saygilar:
 

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

Levent Uygun' Alıntı:
Sport V2 model'in frame yapısı ile Pro Dfc lerin Frame yapısı ve dolayısıyla servoların duruş konumlarıda aynı olmadığı için karşılaştırma yanlış olacaktır.
Öncelikle DFC lerin kullandığı şaft boyu Sport lar da kullanılanlardan daha kısadır, şimdi bu noktada mühim olan uygun şaftı kullanıyor olmanız. sport modele DFC kafa takacaksanız, dfc şaftı kullanmanız gerekli ve Swashplate ile kafanın bağlantısını yaptıktan sonra pal açılarını sıfır olacak şekilde sabitlemeli ve swashplate' i de yere tam paralel hale getirdikten sonra link boylarına bakmalısınız ki hali hazırda kullandığınız linklerin yeterli olması gerekli, zira ben daha önce tarot 450 v2 sport modeline bu işlemi yaptım ve link boyları ile neredeyse hiç oynamadım ve sonuç olarak Travel limitler %80 civarında iken, çünkü şaft kısaldığı için %100 olamıyor, +10 ve -10 derece açıyı yakalamıştım ki bu da gayet yeterli oluyor.
:saygilar:
tesekkurler Levent bey ayrintili bilgi icin.travel limiti en sondami yapayim yoksa ilk oncemi?bir farki varmi?
 

LEVENT UYGUN

Kıdemli Uye
Katılım
9 Tem 2013
Mesajlar
2,496
Tepkime puanı
1,978
Yaş
50
Konum
İSTANBUL
İlgi Alanı
Heli
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

Siz önce montajı bitirin, zaten ayar aşamasında göreceksiniz, o zaman yaparsınız t.limiti. :)
 

Emre Kaman

Moderator
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
5,437
Tepkime puanı
9,192
Yaş
37
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Heli
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

450v2 yi dfc kafaya cevirirken eski uzun ana safti kullanacaksaniz eski linkleri kullanmaniz gerekir eski olculerle. Eger kisa olan dfc ana safti kullanmak isterseniz, elinizdeki linkleri ona gore kisaltmaniz gerekir. Yaklasik 1 cm kadar, ama problemli bir is bunu yapmak. Eski ana saft ile devam edin, eski linkleri kullanin
 

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Emre Kaman' Alıntı:
450v2 yi dfc kafaya cevirirken eski uzun ana safti kullanacaksaniz eski linkleri kullanmaniz gerekir eski olculerle. Eger kisa olan dfc ana safti kullanmak isterseniz, elinizdeki linkleri ona gore kisaltmaniz gerekir. Yaklasik 1 cm kadar, ama problemli bir is bunu yapmak. Eski ana saft ile devam edin, eski linkleri kullanin
tamam oyle yapayim o zaman.swashin paralellik ayarini tarot uniteyi ayarladikdan sonrami yapmaliyim yoksa oncemi?servolar 90 derece secilmeli unite icin.
 

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

kumanda th9x receiver fs-r9b. zyx uniteyle baglanti nasil olmali onu bilemedim.monitor asamasinda headlock ve ya rate mode-a geciş yapmak isiyorum olmuyor.kumandadan aux 5-e gear ayarladim.servo tipi 90 secildi.servolari baglamadim.unite uzerinde en ust portu,aileron ve rudder portunu receivere bagladim.kimse teamviewer ile baglanip ayar yapa bilirmi?:( lutfen.ilk defa icin yapilirsa mekanik olarak ben yaparim
 

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

bide boyle bir problem var.benim kumandada yeni model actikda type olarak tek servo 90derece olmasi lazim.ama swash mix -de mevcut oluyor.manual-da ise swash mix olmamasi lazim diye bir soz yazilmish.
 

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

biraz ilerleme var.ama tail gain degismiyor.benim kumandanin receiverinde ch5 gain oldugundan uniteden cikan tekli siyah kabloyu 5ci kanala bagladim kumanda ayarindan aux -dan 5ci kanala gear verdim.kumadadan switch -i asagi yukari etdigim hh ve avcs degismesi lazimdi.ama degismiyor
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 

aztbdu

Çalışkan Uye
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
305
Tepkime puanı
0
Yaş
29
Trex 450Sport V2 Flybar to Tarot 450 DFC

kimse yardim ede bilirmi?
 

Benzer Konular