Foto UKMUK uçuş alanı

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.

Özkan Çıkıkçı

Çalışkan Uye
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
566
Tepkime puanı
824
Yaş
46
Konum
İstanbul
İlgi Alanı
Heli
Çoktan beri paylaşım yapmıyorduk ,buda bizden gelsin:saygilar:

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2014
Mesajlar
147
Tepkime puanı
388
Yaş
39
Konum
Eskişehir
İlgi Alanı
Hepsi
Özkan hacam ellerine sağlık çok güzel uçuştu:). Uçuş alanı da harika insanın uçtukça uçası gelir orada. Palleriniz yer görmesin:halay:
 

Ali Yalçın

Kıdemli Uye
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
1,877
Tepkime puanı
2,490
Yaş
30
Konum
Bursa
İlgi Alanı
Heli
Sof ve güzel uçuş olmuş abi eline sağlık
 

Türker Akgün

Moderator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
11,968
Tepkime puanı
11,066
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Eline sağlık Özkan abi çok güzel bir selamlama oldu. :bravo:

Hem sizi gördük, hem uçuşları izledik. :RCKolik:

Gördüğüm kadarıyla sahadaki tek helici olarak uçuşlara devam ediyorsun. 🧿

Mordo abimiz her ne kadar ehli keyfler sınıfına geçmiş olsada gönlü hala bizimledir eminim. :lol:
 

Özkan Çıkıkçı

Çalışkan Uye
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
566
Tepkime puanı
824
Yaş
46
Konum
İstanbul
İlgi Alanı
Heli
Eline sağlık Özkan abi çok güzel bir selamlama oldu. :bravo:

Hem sizi gördük, hem uçuşları izledik. :RCKolik:

Gördüğüm kadarıyla sahadaki tek helici olarak uçuşlara devam ediyorsun. 🧿

Mordo abimiz her ne kadar ehli keyfler sınıfına geçmiş olsada gönlü hala bizimledir eminim. :lol:
walla çeken olmadığı için paylaşımda yapamıyorum Türker ;D
her ne kadar beni teyyareci yapmaya çalışsalarda direniyorum ,Tek başıma Helicileri temsil etmeye çalışıyorum
 

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
31,220
Tepkime puanı
34,229
Yaş
46
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Çoktan beri paylaşım yapmıyorduk ,buda bizden gelsin:saygilar:
Valla süper oldu :hoppa: Özlemiştik sizden görsel görmeyi %p
walla çeken olmadığı için paylaşımda yapamıyorum Türker ;D
her ne kadar beni teyyareci yapmaya çalışsalarda direniyorum ,Tek başıma Helicileri temsil etmeye çalışıyorum
Aman dikkat kardeşim, dolduruşa gelme :lollol: ve aynen devam et %p Zaten kaç kişi kaldık helici olarak :laugh:
 

Benzer konular