X8 Octocopter

  • Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan ÜYE olunuz

    Eğer eski üyemizseniz, MEVCUT Kullanıcı ADI ve ŞİFRENİZİ aynen kullanabilirsiniz. Eğer girişte sorun yaşıyorsanız, lütfen şu konuya TIKLAYINIZ.
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
75
Tepkime puanı
9
Yaş
25
İlgi Alanı
Multikopter
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Herkese Merhaba. X8 octocopter ( quadcopter frame içresinde altlı üstlü motorlar) nasıl yapılıyor acaba ? Üstteki motor KV'si alttaki motorun KV sinden farklı olmalı diye bir araştırma okudum ne kadar doğru sizce ? Dikkat edilmesi gereken şeyler neler? Kırımsız uçuşlar :RCKolik:
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Osman SEVİM
Katılım
17 Ara 2018
Mesajlar
52
Tepkime puanı
68
Yaş
40
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Hepsi
Genelde ayni KV'li motorlar kullanilir, ama pervane pitchleri "hafifçe" farkli olursa, verim artar. Ornegin biri 2255, digeri 2265 olursa, iç vorteksler kesişmez. Hatta birini 1-2" kadar farklı boyutta da secebilirsiniz. Bu da bir miktar verim artışı sağlıyor. Ama genel olarak tandemin verimi %10-15 arası düşüktür. Farkli KV'de kullanabilirsiniz, ama cok farkli da olmamali, ornegin biri 280kv, digeri 320kv olabilir. Ama biri 340, digeri 750 olmaz.
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
75
Tepkime puanı
9
Yaş
25
İlgi Alanı
Multikopter
Genelde ayni KV'li motorlar kullanilir, ama pervane pitchleri "hafifçe" farkli olursa, verim artar. Ornegin biri 2255, digeri 2265 olursa, iç vorteksler kesişmez. Hatta birini 1-2" kadar farklı boyutta da secebilirsiniz. Bu da bir miktar verim artışı sağlıyor. Ama genel olarak tandemin verimi %10-15 arası düşüktür. Farkli KV'de kullanabilirsiniz, ama cok farkli da olmamali, ornegin biri 280kv, digeri 320kv olabilir. Ama biri 340, digeri 750 olmaz.
Teşekkür ederim dönüş için. Alttaki motor üsttekine göre ters şekilde dönmeli değil mi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Osman SEVİM

Benzer konular