Tüm aileye merhabalar.. Bu işe kendimi biraz fazla kaptırmış olduğumu, bir de her uçuşu buraya yazmanın kabak tadı misali olabileceğini düşündüğüm için son 3 gün uçuşlarımı ve deneyimimi sizlerle paylaşmak istedim.
Malum bu aralar (bugün hariç) epey soğuktu Ankara semaları, bulutlu ve bol rüzgarlı. ben de bulabildiğim her fırsatta pencereden ağaç yapraklarına bakar oldum. psikolojim bozuluyo galiba..
kısa kesip uçuş deneyimlerime geçmek istiyorum. 2 gün önce ki uçuşumda (4. uçuşa tekabül ediyor) . kısaca harika bir uçuştu tek seferde kaldırıp pil bitene kadar havadaydım.. iniş çalışamadım.. yine zorunlu bir iniş oldu ve hasarsızdı..
dün ki uçuşta kötü bir kaza geçirdi uçak.. bir karganın çok hoşuna gitmiş olmalı ki havadayken uçağı takip etmeye başladı. uçak nereye giderse o da sakince uçağı takip ediyordu.. bu durum çok hoşuma gitti fakat kendimi kuşa fazla kaptırınca dikkatim dağıldı ve anlık gözlerimi çevirdiğimde uçağı kurtaramadım.. kötü bir düşüş oldu. sağ kanat kırık, ön ve arka iniş takımları kırık, motor mili yamuk, pervane kırık bir haldeydi .
dün gece yarısına kadar tamirat sürdü ama onarmayı başardım..
bugün tekrar uçuşa hazırdı ve hava da gayet güzeldi.. güneşli ama biraz rüzgarlıydı.. Sonuç (inişlerim hariç) mükemmeldi.. Bence tabi ki .
Şimdi genel olarak yaşadığım sıkıntım ve zor kısmı şu.. Ben inemiyorum.. şimdi sizlerden de bunun için bir fikir almak istiyorum. sanırım inişe engel olan şey pervane boyum. Çünkü yerdeyken bile pervane ile zemin arasında yarım santim ya var ya yok.. pervaneyi ister istemez çarpıyorum en ufak milimetrik harekette.. hatta kalkışta bile zemin jilet gibi olmadığı için pervane yine bile çarpabiliyor.. Bunun için pervane boyunu kısa tutmayı düşünüyoırum. hatvesini yükseltip denemek istiyorum.. ama bunun için de motorum uygun gibi görünmüyor.. Dolayısıyla motor değiştirmeye kadar giden bi fikrim var.. Ne dersiniz ?
Düşündüğüm motor bu şimdilik. kv sı yüksek. amper uygun. pervane boyutu düşük. hatve birazda olsa fazla..
Malum bu aralar (bugün hariç) epey soğuktu Ankara semaları, bulutlu ve bol rüzgarlı. ben de bulabildiğim her fırsatta pencereden ağaç yapraklarına bakar oldum. psikolojim bozuluyo galiba..
kısa kesip uçuş deneyimlerime geçmek istiyorum. 2 gün önce ki uçuşumda (4. uçuşa tekabül ediyor) . kısaca harika bir uçuştu tek seferde kaldırıp pil bitene kadar havadaydım.. iniş çalışamadım.. yine zorunlu bir iniş oldu ve hasarsızdı..
dün ki uçuşta kötü bir kaza geçirdi uçak.. bir karganın çok hoşuna gitmiş olmalı ki havadayken uçağı takip etmeye başladı. uçak nereye giderse o da sakince uçağı takip ediyordu.. bu durum çok hoşuma gitti fakat kendimi kuşa fazla kaptırınca dikkatim dağıldı ve anlık gözlerimi çevirdiğimde uçağı kurtaramadım.. kötü bir düşüş oldu. sağ kanat kırık, ön ve arka iniş takımları kırık, motor mili yamuk, pervane kırık bir haldeydi .
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
dün gece yarısına kadar tamirat sürdü ama onarmayı başardım..
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
bugün tekrar uçuşa hazırdı ve hava da gayet güzeldi.. güneşli ama biraz rüzgarlıydı.. Sonuç (inişlerim hariç) mükemmeldi.. Bence tabi ki .
Şimdi genel olarak yaşadığım sıkıntım ve zor kısmı şu.. Ben inemiyorum.. şimdi sizlerden de bunun için bir fikir almak istiyorum. sanırım inişe engel olan şey pervane boyum. Çünkü yerdeyken bile pervane ile zemin arasında yarım santim ya var ya yok.. pervaneyi ister istemez çarpıyorum en ufak milimetrik harekette.. hatta kalkışta bile zemin jilet gibi olmadığı için pervane yine bile çarpabiliyor.. Bunun için pervane boyunu kısa tutmayı düşünüyoırum. hatvesini yükseltip denemek istiyorum.. ama bunun için de motorum uygun gibi görünmüyor.. Dolayısıyla motor değiştirmeye kadar giden bi fikrim var.. Ne dersiniz ?
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Düşündüğüm motor bu şimdilik. kv sı yüksek. amper uygun. pervane boyutu düşük. hatve birazda olsa fazla..