Hemen açıklama yapıyorum . Helikopter lift off yaptığında gözle görülür bir kuzey doğu güney batı ( çaprazlama ) bir titreme sorunu yaşıyorum . Önce tail wag sandım ve bütün kuyruk ayarlarını parçaları değiştirerek komple kontrol ettim . Yaptığım uçuş neticesinde hiçbirşeyin değişmediğini görünce bende önden arkaya doğru ( motor , ana şaft , şaft dişli seti , feathering şaft , kuyruk ön dişli seti , tork tüp ve arka dişli seti ) herşeyin balansını , dişlilerini ve bilyeleri dahil kontrol ettim . Önce motor şaftında eğrilme olup olmadığını kontrol ettim ve bir kaç takip yöntemiyle şaftın dikeyde yamuk olmadığını ve dönerken çap yapmadığını teyit ettim . Ana şaft ve drive seti tek tek kontrol ettiğimde hiçbir sorun olmamasına rağmen pinyona bağlayıp çalıştırdığımda bariz bir S çizdiğini gördüm . Bunun neticesinde de ufacık bir titreme ve pallerle birlikte artan çaprazlamasını bir savrulma oluştuğunu fark ettim . 3 farklı dişli seti kullanmama rağmen bu çap yapma meselesini çözemedim ve bir kayıt yapıp sizinle paylaşmak istedim . Parçaların tamamı yeni ve trex 450 orjinalidir ( motor ve servolar hariç ) . Ana vites dişlileri neden böyle bir S çizme eğiliminde olur ? Daha evvel böyle bir sıkıntı yaşayan arkadaşımız oldu mu ?
olduysa nasıl bu sorunu çözdü ?
Not : Ana şaftta dikeyde hiçbir boşluk söz konusu değil .
olduysa nasıl bu sorunu çözdü ?
Not : Ana şaftta dikeyde hiçbir boşluk söz konusu değil .
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol