Cessna 182 skylane 81"

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

DLE20cc RA Motor geldi. Servo olarak projede Futaba FP-S148 yazıyor ama bunun satışı yok, buna muadil hangi servo tercih etmeliyim? Forumlarda gezdim hangi servo kullanılmalıdır bulamadım
 
  • Beğen
Tepkiler: Bayram Bulut
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

DLE20cc RA Motor geldi. Servo olarak projede Futaba FP-S148 yazıyor ama bunun satışı yok, buna muadil hangi servo tercih etmeliyim? Forumlarda gezdim hangi servo kullanılmalıdır bulamadım
Savöx 0220 MG tavsiye edebilirim... 600 sortiden fazladır kullanıyorum... Yüksek ve düşük rölanti olarak iki farklı curve'üm var... Düşük olanda 1180 civarına kadar iniyor devir, sustu susacak şeklinde, servo hiç sapıtmadı şu güne kadar...

Bizim Skywing ekibinde de aynı servodan aldırdım, onlar da çok memnunlar...
 
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

DLE20cc RA Motor geldi. Servo olarak projede Futaba FP-S148 yazıyor ama bunun satışı yok, buna muadil hangi servo tercih etmeliyim? Forumlarda gezdim hangi servo kullanılmalıdır bulamadım
20RA' nın ateşlemesine dikkat edin... Kaç tanesiyle rastlaştıysam hep sorunlu idiler, umarım siz şanslı grupta olanlardansınızdır...
 
  • Beğen
Tepkiler: Bayram Bulut
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Şimdi anladım mantığınızı... Komple katı erkek parça üzerinden kalıp alıyorsunuz... Kalıba sonradan dışarda yatıracaksınız fiberi...

Lakin halen anlayamadığım bir nokta var, elevatör içerisinde nasıl bir kiriş öngördünüz acaba ? Birleştirmeyi karbon borulu sökülür takılır falan mı düşündünüz ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Bayram Bulut
Şu an ideal fiyat performans servosu Feetech. 25 ve 35 kg torklu modelleri hem piyasada hem de Aliexpress'te uygun fiyata mevcut.
O motoru görmesem iyiydi. DLE20'den hiçbir zaman memnun kalmadım. Çevremde de düzgün çalışanını görmedim. Umarım sizinki istisna olur.
 
Şu an ideal fiyat performans servosu Feetech. 25 ve 35 kg torklu modelleri hem piyasada hem de Aliexpress'te uygun fiyata mevcut.
O motoru görmesem iyiydi. DLE20'den hiçbir zaman memnun kalmadım. Çevremde de düzgün çalışanını görmedim. Umarım sizinki istisna olur.
Sümer abi konusu açılmışken müsadenizle sormak istiyorum.Benzinli motor olarak DLE markasından uzak mı durmalıyız? Hangi marka motor tercih etmeliyiz? Yoksa sadece DLE20 için mi geçerli bu durum? Benim hiç benzinli motor deneyimim olmadı bugüne kadar.Merak ettiğim için sormak istedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bayram Bulut
Şimdi anladım mantığınızı... Komple katı erkek parça üzerinden kalıp alıyorsunuz... Kalıba sonradan dışarda yatıracaksınız fiberi...

Lakin halen anlayamadığım bir nokta var, elevatör içerisinde nasıl bir kiriş öngördünüz acaba ? Birleştirmeyi karbon borulu sökülür takılır falan mı düşündünüz ?
Tam tersi aslında, bütün kalıplar dişi ,kalıp 19 parçadan oluşuyor, bunun yedi tanesi gövde için, bütün kalıplar ayrı ayrı dökülüyor, kuruduktan sonra halen rahat ulaşılabiliyorken motorun servoların ,deponun,pilin vs... oturtulacakları yeri yapılıyor, birleştirme işlemine başlandığında benim kalıpta gövdenin iki yanı birleştiğinde rudderin tamamı elevatörün altı sağ sol olmaz üzere gövdeyle birleşmiş oluyor, elevatörün üstü açıkta kalmış oldu,boydan boya kiriş konulduktan sonra kalıbın üstü kapatılıyor. Umarım anlaşılır olmuştur
 
  • Beğen
Tepkiler: 3dholicpilot
Tam tersi aslında, bütün kalıplar dişi ,kalıp 19 parçadan oluşuyor, bunun yedi tanesi gövde için, bütün kalıplar ayrı ayrı dökülüyor, kuruduktan sonra halen rahat ulaşılabiliyorken motorun servoların ,deponun,pilin vs... oturtulacakları yeri yapılıyor, birleştirme işlemine başlandığında benim kalıpta gövdenin iki yanı birleştiğinde rudderin tamamı elevatörün altı sağ sol olmaz üzere gövdeyle birleşmiş oluyor, elevatörün üstü açıkta kalmış oldu,boydan boya kiriş konulduktan sonra kalıbın üstü kapatılıyor. Umarım anlaşılır olmuştur

Tam tersi degil... Ben erkek kati malzemenin uzerinden kalip aliyorsunuz dedim... Bu durumda kalip zaten disi olur... Erkek sozcugu gecince sanirim ifade karisikliga neden oldu... Erkek diye bahsettigim kalip degil, kalip aldiginiz elevator idi...

Stabler sokulup takilacak mi yoksa sabit mi olacak ?
 
Sümer abi konusu açılmışken müsadenizle sormak istiyorum.Benzinli motor olarak DLE markasından uzak mı durmalıyız? Hangi marka motor tercih etmeliyiz? Yoksa sadece DLE20 için mi geçerli bu durum? Benim hiç benzinli motor deneyimim olmadı bugüne kadar.Merak ettiğim için sormak istedim.

Soru Sumer abiye ama fikrimi soyleyeyim....

DLE guzel motordur... Biraz yagi fazla sever :) 1:30 karisim...

Sacha DLE 170 ve DLE 222 ile ust uste iki IMAC Avrupa sampiyonasini kazandi... DLE 222 icin buradayken baya bir lafladik, olumlu seyler anlatti...
 
Sümer abi konusu açılmışken müsadenizle sormak istiyorum.Benzinli motor olarak DLE markasından uzak mı durmalıyız? Hangi marka motor tercih etmeliyiz? Yoksa sadece DLE20 için mi geçerli bu durum? Benim hiç benzinli motor deneyimim olmadı bugüne kadar.Merak ettiğim için sormak istedim.
Tam tersine, Türkiye için en ideal motorlar DLE. Yedek parçasına nispeten kolay ulaşılabiliyor. DLE20 sorunlu bir motor. Kendi ateşlemesi ayrı, avansı lineer değil kademeli, o nedenle bir türlü rölantiye düşmez, düzgün çalışmaz. Diğer büyük modellerin ateşlemesini, ateşleme sensörünün yerini değiştirerek kullanınca kabul edilebilir hale geliyor bu motor.
Ana 30, 35, 55 ve 61 sorunsuz motorlar. 85 aşırı vibrasyonlu. 111 karbüratör iğne konumu çalışırken ayarı imkansız kılıyor. Diğerlerini denemedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: 3dholicpilot
Tam tersine, Türkiye için en ideal motorlar DLE.

Katılıyorum... Saçar da sürekli tedariğe devam ediyor... Az uz da stok tutmuyorlar ellerinde...

Geçen sene toplu alım ile ilgili liste paylaşmışlardı... Stokta olmayan şeyler için iletişime geçtiğinizde muhtemelen sonraki partiye ekletip getirtme şansları var...