Öncelikle herkese keyifli forumlar diliyorum ve ardından konuya giriyorum.
Benim yaptığım F18 modelinde motor arkada bulunuyor fakat esc ve lipo “cg”yi ayarlamak adına burun kısmında bulunuyor. Ben esc kablolarını uzatmak için klasik 3lü priz kablosu kullanmıştım ama farkettim ki kablo uzun mesafede ısınıyor (40cm civarı). Motorun çektiği akım max 23a. Ve eskiden bu motordan 1.2kg thrust alırken şimdi 950grama düştü. Şimdi tek damar kablo kullanacağım ama çok ağır olacak falan diye size danışmak isterim.
40 santim uzunluktaki kablodan 23 amper akım çeken motor ve için hangi kabloyu önerirsiniz?
Forumda aradım ama bu konu hakkında bir bilgi bulamadım.
Düzenleme: Belirtmeyi unuttum, motor ile esc arasındaki kablo ısınıyor.
Benim yaptığım F18 modelinde motor arkada bulunuyor fakat esc ve lipo “cg”yi ayarlamak adına burun kısmında bulunuyor. Ben esc kablolarını uzatmak için klasik 3lü priz kablosu kullanmıştım ama farkettim ki kablo uzun mesafede ısınıyor (40cm civarı). Motorun çektiği akım max 23a. Ve eskiden bu motordan 1.2kg thrust alırken şimdi 950grama düştü. Şimdi tek damar kablo kullanacağım ama çok ağır olacak falan diye size danışmak isterim.
40 santim uzunluktaki kablodan 23 amper akım çeken motor ve için hangi kabloyu önerirsiniz?
Forumda aradım ama bu konu hakkında bir bilgi bulamadım.
Düzenleme: Belirtmeyi unuttum, motor ile esc arasındaki kablo ısınıyor.
Son düzenleme: