Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1 kez esc nin güç kablolarını ters bağladım diye yandı diye düşünüyorum
1 kezde kumandadan esc nin bağlı ölduğu kanalı reverse ederken yandı
son kezde anlamadığımın bir nedenle kumandadan güç kolunu ittim motor çalıştı bir süre ve ötmeye başladı sonra duman çıkmaya başladı esc den
1.si normal 2.sinde henüz bilmediğin bir hata yapmış olabilirsin. 3süde 2.sine çok benziyor. Muhtemelen aynı sebepten. Hakkında işe yarar bilgimiz olmayan bu ürünler birbirine uyumsuz olabilir.
Soğanları doğradık tencereye attık. Biraz daha açıklama yaparsan akşama doyarız üstad
flysky fs-i6 kumanda fs-i6b alıcı var elimde delta tipi bir uçak yapıyorum kumandadan mix ayarlarını vs yaptım 11.v 2500mah pil ve 30a esc 2200kv motor kullanıyorum. alıcı ve verici almadan önce daha önceden aldığım motor ve esc vardı bunları ben 12v besleyerek küçük serve test kontrolcüsüyle kullanıyordum ve sorunsuz çalışıyordu 1 ve 2 benden kaynaklanan bir sorun galiba ama 3 kez esc denediğimde herşey olması gerektiği gibiydi ve zaten bir müddet motor çalıştı ( 10sn) sonra dumanlar çıkarmaya başladı . sorun tam olarak bu sorun esc ise esc önerirmisiniz
Pervane yoksa motor max 10A çeker
Yukarda okuduğuma göre 12v ile besliyormuşsun max 5v ile besle hatta beslemene bile gerek yok pilden gücünü alır ama onun dışında bir sorun gözükmüyor eğer + , - yi yanlış baģlamadiysan ve motor kablolarında da sıkintı yoksa sorun gözukmüyor
Asil onemli olan taa 9. mesajda soylenmis. Pervane onemli istir. Pervanesiz esc nasil yakilir, pervanesiz deneme neden yapilir, bunlari gecelim de, bi fotograf falan alalim, ne nedir bi gorelim. Bir de ayni şey icin tek konu acalim.