- Katılım
- 29 May 2014
- Mesajlar
- 1,494
- Tepkime puanı
- 2,511
- Yaş
- 47
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- www.drilkersonmez.com
- İlgi Alanı
- Heli
Evet modelimiz kazasız belasız bugün elimize ulaştı. Her zaman ppiyasaya çıktığı tarihten bile önce gönderen fastlad bu kez bir ay kadar gecikti . Ancak gecikmenin SAB kaynaklı olduğunu öylediler. Gerçekten de diğer ingiltere mağazalarında da mini comet stoklara girmedi. İlk baktığımızda en çok dikkati çeken kutunun küçüklüğü oldu Goblin kutusu = büyük kutu algısı kafamıza o kadar yerleşmişki , ince uzun kutu göze ilk başta garip geliyor. Ancak içini açıp baktığımızda parça sayısının azlığı nedeniyle bu kutu bile büyükmüş aslında diyoruz.
Kutuyu ilk açtığımızda manuel ve seri numarası içeren kayıt belgesi karşımıza çıkıyor. Manuelde her zaman ki SAB dizaynında sadece kutu formuna uygun olacak şekilde ince uzun.
Üst kartonu kaldıdığımız da ise modelin ana hatlarını görebiliyoruz. Model asılnda tek parça bir karbon fiber gövde üzerine oturan kanopiden oluşuyor. Sünger ile çevrelenmiş durumda paketlenmiş. Kenarlardaki boşluklar ise irice olan parçaların yerleştirilmesi için kullanılmış.
Görüldüğü gibi topu topu iki büyük parçası var. Birbirine geçen dişler ve oldukça kuvvetli bir mıknatıs alanı ile birleşiyor. Açmak için bayağı bir güç uygulamak gerekli ken kendine bırakacağını zannetmiyorum. Uçuş esnasında güvenlik problemi oluşturmaz. İniş takımı alttan kuyruk servo yuvası üstten olacak şekilde gövdeye vidalanıyor. Kuyruk servosu motorun yani orta hattın önünde kalıyor . Arka kuyruk alt kısmı ise yapıştırılıyor. Yapıştırdıktan sonra kırılma olursa nasıl ayıracağız sorusu kafamda oluştuğu için belki minik bir yada iki vida ile tespit etmek mümkün mü diye hala düşünüyorum. Küçük parça kırıldı diye komple gövdeyi değiştirmek çok akıllıca değil. Zira kuyruk boom = gövde .
Her incelemede söylendiği gibi modelin motoru gerçekten modele göre oldukça iri. ESC nin kullanım kılavuzunda sağ üst köşede açıkça "by Hobbywing" olduğu yazıyor. Bunu haricinde karbon 280 paller , esc yuvası , pal tutacağı gövde etrafındaki sünger kenarlara yerleştirilmiş. iki tane zip tie , ve motor esc konnektörleri de unutulmamış.
Son kutumuzda ise bol miktarda numarlandırılmış poşetler içinde kalan yapı aksamları çıkıyor. Kısaca ana rotor ve kuyruk rotoru , motor ve servoları tutan ana plaka ile servo yuvaları , anaşaft vs hepsi bu kutuda.
Gece saatlerinde ufaktan ufaktan parçaları birleştirmeye başladım. Model alttan üste doğru oluşmaya başladığı için önce kuyru rotorunu toplayıp takıyoruz. Kayış vs taktıkan sonra kuyruk servosu ve iniş takımıı takmak gerekiyor. takiben üzerine motor bloğu oturacağı için alttan yukarı doğru sıralaması bu şekilde.
Parçaları birleştirmeye başladığımda ilk dikkatimi çeken kuyruk rotorunun 700 ün kuyruk rotorundan tek farkının boyut farkı olduğu idi. Neredeyse tüm yapı aynı kalitede.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Kutuyu ilk açtığımızda manuel ve seri numarası içeren kayıt belgesi karşımıza çıkıyor. Manuelde her zaman ki SAB dizaynında sadece kutu formuna uygun olacak şekilde ince uzun.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Üst kartonu kaldıdığımız da ise modelin ana hatlarını görebiliyoruz. Model asılnda tek parça bir karbon fiber gövde üzerine oturan kanopiden oluşuyor. Sünger ile çevrelenmiş durumda paketlenmiş. Kenarlardaki boşluklar ise irice olan parçaların yerleştirilmesi için kullanılmış.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Görüldüğü gibi topu topu iki büyük parçası var. Birbirine geçen dişler ve oldukça kuvvetli bir mıknatıs alanı ile birleşiyor. Açmak için bayağı bir güç uygulamak gerekli ken kendine bırakacağını zannetmiyorum. Uçuş esnasında güvenlik problemi oluşturmaz. İniş takımı alttan kuyruk servo yuvası üstten olacak şekilde gövdeye vidalanıyor. Kuyruk servosu motorun yani orta hattın önünde kalıyor . Arka kuyruk alt kısmı ise yapıştırılıyor. Yapıştırdıktan sonra kırılma olursa nasıl ayıracağız sorusu kafamda oluştuğu için belki minik bir yada iki vida ile tespit etmek mümkün mü diye hala düşünüyorum. Küçük parça kırıldı diye komple gövdeyi değiştirmek çok akıllıca değil. Zira kuyruk boom = gövde .
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Her incelemede söylendiği gibi modelin motoru gerçekten modele göre oldukça iri. ESC nin kullanım kılavuzunda sağ üst köşede açıkça "by Hobbywing" olduğu yazıyor. Bunu haricinde karbon 280 paller , esc yuvası , pal tutacağı gövde etrafındaki sünger kenarlara yerleştirilmiş. iki tane zip tie , ve motor esc konnektörleri de unutulmamış.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Son kutumuzda ise bol miktarda numarlandırılmış poşetler içinde kalan yapı aksamları çıkıyor. Kısaca ana rotor ve kuyruk rotoru , motor ve servoları tutan ana plaka ile servo yuvaları , anaşaft vs hepsi bu kutuda.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Gece saatlerinde ufaktan ufaktan parçaları birleştirmeye başladım. Model alttan üste doğru oluşmaya başladığı için önce kuyru rotorunu toplayıp takıyoruz. Kayış vs taktıkan sonra kuyruk servosu ve iniş takımıı takmak gerekiyor. takiben üzerine motor bloğu oturacağı için alttan yukarı doğru sıralaması bu şekilde.
Parçaları birleştirmeye başladığımda ilk dikkatimi çeken kuyruk rotorunun 700 ün kuyruk rotorundan tek farkının boyut farkı olduğu idi. Neredeyse tüm yapı aynı kalitede.
Bu konu, yönetim tarafından aşağıdaki mesaj taşınarak açılmıştır.
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol