Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Mehmet Kucuksari

Administrator
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
36,463
Tepkime puanı
43,430
Yaş
51
Konum
Kocaeli
İlgi Alanı
Heli
Evet arkadaşlar,

Logo 800 sorun çıkaran ve kırıma neden olan "Vbar Standard FBL" ünitesini geçen hafta Cuma günü PTT üzerinden 45 TL ödeyerek Mikado Almanya'ya gönderdim. Dün yani salı günü de ellerine ulaşmış.

Gönderim öncesi kendi resmi sitesi üzerinden SERVIS Formu dolduruyorsunuz. Doldurduğunuz servis formu sonrası bir seri mail alıyorsunuz. Burada gönderi adres bilgisi, arıza NO ve detaylarının paylaştığınız kağıtın çıktısı falan.. Formu doldurmak kolay da buraya üye olup, üyeliğiniz aktive edilmesi biraz sancılı oluyor ve zaman alıyor.



Gerek Mikado Forum açtığım konuda gerekse Servis talebinde yaşadığım sorunu, bunun bana olan $300 maliyetini, heliyi yeniden toplayacağımı ama bu üniteye nasıl güveneceğim gibi detayları da paylaşmayı ihmal etmedim. Bu arada RCKOLIK'de yöneticiyim falan gibi detaylara hiç girmedim.

Ama şans eseri olayın videosunun olması da çok işe yaradı diye düşünüyorum. Forumda paylaştığım kırım videosunun Ingilizce versiyonunu onlarla da paylaştım.

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Neyse gelelim bizim ünitenin kontrol sonrası sonucuna :

Özetle:

Üniteyi test etmişler ve ne yazık ki herhangi bir arıza bulamamışlar. Ama buna rağmen iyi niyet göstergesi olarak üniteyi değiştireceklerini ve yerine NEO göndereceklerini (150 Euro), ayrıca Bonus olarak da PRO + RESCUE (85 Euro) hediye edeceklerini belirtmişler :bravo: :thumbup:

Böylece az da olsa yaşadığım şanssızlığı telafi ettikleri için MIKADO'ya teşekkür ediyor ve bu durumu sizlerle paylaşmak istedim.

Test sonrası bana gönderilen maillin detayları ise merak edenler için şu şekilde :

NOT: Sormadan ya da yorum yapılmadan hemen şunu da belirteyim. Eğer ünitede sorun bulsalar ki yabancılar bunu gizlemiyor, varsa var diyorlar (Örnek Bavarion HC-3SX ana kart arızası) o zaman ünite değişimi yanı sıra kırım maliyetini ya da en azından bir kısmını talep edecektim. Şimdi bir sorun olmadan sırf ben güvenmiyorum diye "Bir İyilik olarak" üniteyi değiştirdikleri için kırım maliyetini gündeme getirmedim. Yani en azından ben yapamadım diyeyin :laugh:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear Mr. Kucucsari,

we have inspected your VBar, and here is what we found and our conclusion so far:

VBar works properly at the time of the tests with Spektrum satellites and HV setup. Sensor show no offset, no interaction, no drift. No delay can be replicated.

Setup looks inconspicuous, event log does not show any evidence of internal or external issues.

What we know from range checks with different radio systems: if a sufficient amount of valid signal packets come through, the model is controllable but the control inputs come delayed, since the r/c system is temporarily holding back/holding the last good servo position. Only if the connection breaks for a sufficient amount of time, fail safe is engaged, either by the receiver or by the VBar, once the receiver does no longer output valid signals (as you can see earlier in the full log on the forum, where the radio was switched off early).

Best guess: there _was_ something on the radio link which did not quite cause a fail safe but the sluggishness in control response.

I understand that this does not help building confidence again, not knowing what the cause of the issue was.

To rule the VBar out of the equation, we could offer replacing it with a current VBar NEO as a goodwill replacement, and as a bonus offer a Pro+Rescue license for it.

A few thoughts regarding the radio system: you write you have been using the radio for quite some time. This gives confidence, but of course there is no guarantee why it should not fail at a certain point. Hard to tell. Did you also use the satellites in question before, on a different model maybe? Did you do a range check as per Spektrum's instructions?

As well as I can not completely rule out the VBar as a source of the issue, I can not rule out the radio system either. Since it seems to be working properly with your other models, only the satellites remain as a difference.

Kindly let me know what you think.

Viele Grüße (DE) / Best regards (EN)

Edward Eckstein
Mikado Service
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Abi bu gerçekten sevindirici ayriyeten senin adına kırım maliyetini rahatlatacak bir haber olmuş. Kaliteli ürün kullanmak bu olsa gerek. Keşke her marka ürününün ardında durabilse işte o zaman sürdürülebilir bir hobimiz olur. Tekrar sevincini paylaşıyor ve yeni üniten hayırlı olsun diliyorum[emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Tabi hata bulmamalarına rağmen böyle bir jest yapmaları sevindirici. Ama en azından elinizdeki kumandayı gönderin Vbar Control ile değiştirelim diyebilirlerdi. :)
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team


Cahit Kaş' Alıntı:
Tabi hata bulmamalarına rağmen böyle bir jest yapmaları sevindirici. Ama en azından elinizdeki kumandayı gönderin Vbar Control ile değiştirelim diyebilirlerdi. :)
Ilk once kumandaya suc bulur gibi oldular. Sonra baktılar ki kumandamın arkasındayim teklif etmeye cesaret edememiş olabilirler :lol:


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Güzel haber :thumbup: bende yurtdışındaki alışverişlerimde yurtiçindekilere göre dedimi daha rahat anlattığımı düşünürüm hep. Yüzlerce km öteye bir mail ve video foto vs. Yetiyor burda insanların dükkanına gidip arızayı anlatsan ben nerden bilicem sorunun sende olmadığını derler. ( sadece modelcilik adına değil tabiki yazdıklarım)

Tekrar geçmiş olsun Abi. Mikado yada bu yakışırdı zaten :bravo:
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Abi satellite ile ilgili durum nedir peki? Yeni miydiler?
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Ben modelimi kbara emanet ettim[emoji1]
Basima boyle bisey gelse direk sovmekten baska carem yok[emoji23]
Abi senin kargo parasina kbar aldik biz ya [emoji1]
Cem i kobay yaptim once ona aldirdim o hv olarak 20 ucus yaptiktan sonra guvenimi kazandi unite suan mis gibi ucuyoruz 20 dolarlik unitelerle.

Yeni unite gondermeleri cok iyi olmus kafan rahat olur topladiktan sonra.


HTC One M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Abi senin adına sevindim gerçekten %p
Umarım sorunsuz gönül rahatlığı ile uçarsın artık.
Helal olsun adamlara diyorum açıkçası beklemiyordum böyle bir jest :saygilar:
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Müşteri memnuniyeti konusunda böyle hassas şirketlere bayılıyorum, attıkları mailin uzunluğu bile ne kadar ilgili olduklarının göstergesi, bravo vallahi.
Yenilenen üniteyle, hiç sıkıntısız, bol keyifli uçuşlarınız olsun inşallah abi. :)
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Bir marka ürününün arkasında duruyorsa, ve müşterisini üzmeyip , sorun çıkaran değil , çözüm bulan bir tavır sergiliyorsa, hem istediği meblaları hak ediyor , hem de müşterisini gerçekten memnun ediyor demektir...Kalitesi zaten tartışılmaz , eh böyle tatlıya bağlanması da hepimizi memnun etti...Hadi hayırlı olsun Mehmedim , eee ne demişler , kılıcın iyisi hattori hanzo , helinin iyisi Mikado ... :D
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Abi Mikado'nun yaptığı elbette ki güzel bir jest ve aslında benim onlardan beklemeyeceğim bir jest, hele ki pro+rescue bonusu resmen bonus :D Ancak bizim için asıl dert olan modelin neden öyle davrandığı konusu hala çözülmüş değil., Bilemiyorum sen ne düşünüyorsun, ama öncelikle sat.ları kapsamlı bir teste tabi tutmakta fayda var gibi. Yada uğraşma gel 18sz alalım. Bak nası güzel oluruz.. :laugh:
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Abi çok sevindim,
Kalite sadece güzel mal üretmekle değil, bence aslında satış sonrası hizmetle ölçülür,
Mikado kendine yakışanı yapmış :saygilar:
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

mikado tarafında bence güzel sonuç alınmış ama Emrenin dediği gibi neden oldu acaba? birde spektrum tarafında bişeyler çıkarsa Rasim seni VControl tarafına itina ile çeker abi :D
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Mehmet abi güzel bir haber gerçekten. :halay: :halay: :halay:

Yeni kanopi de geldi, artık yaralar sarılsın gelsin uçuşlar. :yuppi:

Mikado'yu takdir ettim bende, güzel hareket. %p
 
Teşekkürler Mikado RMA Service Team

Hepinize yorumlar için teşekkürler arkadaşlar :thumbup:

Rasim Öztürk' Alıntı:
Abi satellite ile ilgili durum nedir peki? Yeni miydiler?
Bir tanesi eski, biri yeniydi diye hatırlıyorum. Bir daha kontrol etmem lazım.

Emre Kaman' Alıntı:
.... Bilemiyorum sen ne düşünüyorsun, ama öncelikle sat.ları kapsamlı bir teste tabi tutmakta fayda var gibi. Yada uğraşma gel 18sz alalım. Bak nası güzel oluruz.. :laugh:
Şu maiden sırasında bu hataya daha önce yapmış olması (ama ben o heyecanla başka bir şeye yordum) , loglarda iletişim ile ilgili herhangi bir hatanın olmaması.. içimi rahatlatıyor ve sorunun Vbar olduğunu düşündürüyor bana.

Ama yine de bir şekilde %100 emin olmak için satellite de ayrıca test etmekte fayda var tabii ki :)