Madem başladım bu başlık altında detayları verelim , merak eden arkadaşlar bu başlık altında görebilsin 450 sınıf helikopterleri ve detaylarını .
Bu linkte 450 sınıfı helikopterlerin her türlüsü var . Buradan bakın ve inceleyin . Bunların pro modellerinden başlayan klonları inceleyin . Tarot , Garrt , Alzrc vs. gibi . Tarot ve alzrc parçalar boldur . Garrt daha çok elektronik ve ana kasa üzerine bir şeyler yapıyor . Bunları inceledikten sonra sormak istediklerinizi burdan sorun bizde elimizden geldiğince yardımcı olalım .
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
@Ali Yalçın Beyin söylediği kuyruk seçimini kayışlı yapma imkanınız var .Zaten iki seçeneğiniz var .( 450 L sınıfın kuyruğu uzun olduğu için yanlış bilmiyorsam ona göre üretilmiş bir kayış yok )
1- Torque tube ( kuyruk bomu içinde ince uzun bir çubuktur. Öndeki dişli setinden kuyruk rotor dişlilerine aktarımı sağlar )
2- Kayış ( Kuyruk bomu içinde sonsuz işareti şeklinde konumlandırılır ve öndeki dişli setinden kuyruk rotor dişlilerine aktarımı sağlar )
Torque tube aktarımı daha fazladır fakat kırımlarda her seferinde yamulur veya kırılır . Hatta kırılmadığı durumlarda dişli setlerinin sıyrılmasına bile sebep verebilir . Yani kaza durumlarında basit bir kaza dahi olsa helikopterin birçok parçasına zarar verme ihtimali yüksektir .
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Kayış ise bildiğimiz lastik kayıştır . Kaza durumunda kendine hasar verir ve kolay kolay dişlilere zarar vermez . Aktarım hızı daha azdır ama neticede hem kayışı hemde torque tube kullanan bir sürü pilot var .
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol