UH 60 Black Hawk body kit

@Özgür Evren Varol abi kuyruk rotor şaftındaki joint nasıl bir şey, merak ettim. Universal joint mi yoksa CV joint mi? Model ölçeğinde CV joint hiç duymadım ama neden olmasın tabi. Universal joint'te output tarafında açısal hızda sinüzoidal bir faz farkı olacak, Joint açısı da 45 derece civarı görünüyor, hatrı sayılır bir açı. Dolayısıyla kuyruk palleri sabit ana pal devrinde değişken bir devirde dönecek bu da yaw ekseninde bir stabilite sorununa yol açar diye düşündüm.
Yoksa burada esnek bir mil mi var? Ya da karşılıklı helisel konik pinyon dişlileri mi var?

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

:)
Sonuncusu :) konik dişliler var. Böylece açısal hız sabit kalıyor ama dişli sıyırınca da şenlik oluyor 🤣🤣
 
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Kafalar karışık, boya işi kaldı kaldı yeni jandarma ve Orman arasında gidip geliyorum .
 
Hasan bey daha önce hiç helikopter ucurdunuz mu? Elinizde kumanda var mı? Simülasyon çalışıyor musunuz? Simülasyon çok önemli. Ve eğer hiç helikopter ucurmadiysaniz. Bu modeli scale kabine sokmadan sadece helikopter frami ile bir miktar uçuş yamanizi tavsiye ederim. Bu çok önemli. Scale heli daha ağır olabilir. Verdiğiniz komutlara daha yavaş tepki verebilir. 2 tane heliyi parçalayıp. Ardından Tarot 450 pro ile 8 defa kırım ve 550L dominator ile bir kırım yasamis birisi olarak yazıyorum. Niyetim sizi daha güvenli olarak başlatmak🤠😃😄:saygilar:
 
Teşekkür ederim bilgiler için abi, şuan futaba kumanda trex 500 hazir .smilasyon çalışıyorum. Dron kullandım daha önce, o nedenle uçuşun daha kolay olması için oto pilot arıyorum, ayrıca 1 adet trex 450 aldım ayarlari yapılıp smilasyondan sonra uçuşa onunla başlayacağım. Uh 60 uçuşuna daha çok var.

Kafamı kurcalayan şuan trex 500 modifiye edildi.kuyruk rotoru,tork tüpü değişti. ama uçuracak kimse yok . Bende riske atmamak için hiç kurcalamadim .
 
ayrıca 1 adet trex 450 aldım ayarlari yapılıp smilasyondan sonra uçuşa onunla başlayacağım. Uh 60 uçuşuna daha çok var.

Doğru yoldasınız :thumbup:
450 lik heliyle epey bir piştikten sonra blackawka geçmek şart. Hatta önce 500’lük mekanikleri gövde olmadan biraz uçurup en azından temel ayarları halledip sesine tepkilerine vs alıştıktan sonra govdeyle uçmaya başlamak daha da doğru olur.
 
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba abiler kardeşler.

Uh 60 projemiz vardı, seçim , görev, operasyon derken uzun bir zaman sonra vakit bulabildim .
Tabi ben bu olaylardan önce yurt dışından (ebay).... uh 60 kitten denk getirdim ve aldım. Yaralı kuş olan diğer uh 60 şuan rafta.
Sıfır gelen kite İstanbuldan; levent uygun abime ışıklandırma sistemi yaptırdım ve uh 60 monte ettim . Ellerine sağlık mükemmel işçilik çıkartmış. bu hafta sonu jandarma beyaz asayiş boya işine el atıyoruz.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol