[Urun]: Protos MAX V2
Can sıkıntısından şimdi biraz manualini inceledim.
** Öncelikle belirtmek isterim ki, manualini beğendim. Eskiden dikey sayfa düzeninde manual olurdu, haliyle aynı sayfada iki üç adım olabilirdi. Bu sefer sayfa sayısından kaçınmamışlar, 63 sayfa... Yatay düzende, her sayfada bir adım/işlem var. 16k renk derinliğinde değil belki ama mavi ve pembe renklerin de eşliğinde son derece anlaşılır.
** Metal plateler var merkezde, üç parça; motor, center ve rear... Bunların slot deliklerde hareketi ile kayış gerginlikleri ayarlanabiliyor. Rear plate üzerinde monte, SPRING BELT TENSIONER var. Bunun da değişik uçuş stillerine göre 3 pozisyonu var, yay gerginliğini ayarlayan.
** x7 gibi kafesli, çift sıralı falan bir ONEWAY bearing yapısı var.
** Bunu çok görmedim diğer modellerde ama ana şaft üzerinde Ball Bearinge ek olarak THRUST BEARING var. Ana şaftı 3 adet ball bearing, 1 adet thrust bearing yataklıyor toplamda...
** 700 boom ile geliyor, 770 ve 800 opsiyonel..
** Kuyrukta guide pulley var, kayışa tail pulleye kadar kılavuzluk yapan... Ek olarak tail pulleyden kaçmasın diye idler pulley de var...
** Kuyruk pal tutucuda hiçbir elemanı monte etmekte kullanılmayan m2,5*10 vidalar var. Sanıyorum chinese weight olarak düşünülmüşler.
** JR Forza modellerinden bildiğimiz, 90° ayarını şiir gibi yaptıran ve subtrim olayını bitiren SERVO HORN ADAPTER lar (futaba için olanlar yani futaba, savöx, rjx... gibi çok sayıda servoya uyumlu olanlar) kite dahil...
** Batarya kızak vasıtasıyla yukarı asılıyor batarya bölmesinde... Bu daha tercih edilesi bir durum çünkü "kütle" rotora daha yakın..
** Rotorda Pitch Indicator çizgileri var; +12° +6° 0° -6° -12°
** Leveler tarzı bir zımbırtı olan Main and Tail Blades Pitch Checker kite dahil geliyor. 90° leri ayarlamak kolay...
** Motor kayış gerginliğini ayarlamak için bir ayar vidası koymuşlar. Kayış gerginliğini arttırmak için sık, azaltmak için gevşet tarzı çalışan... (tabii önce slotlardaki vidaları biraz gevşetmek lazım)
Güzel model aslında