Bugun itibari ile VBAR Neo uniteler icin 6.2 versiyonu cikmistir. Detaylar ektedir.
Bizi ilgilendiren en onemli husus ise bazi modellerde, ozellikle titresim miktari fazla olan, su meshur IMU sensor hatasi. IMU hatasi ve detaylarini asagidaki konularda daha once detayli olarak ele almistik.
Bilindigi uzere eger titresim fazla ise rescue kullanilan sensorlar bir sonraki enerjilendirmede hata veriyor ve Unite kurulum yapamayip hataya geciyordu. Bunu da gecici olarak uniteyi fiziksel olarak vurma ile cozumleyebiliyorduk
Iste bu son versiyonda bu kurulum hatasi gecici olarak bypass edilmis durumda. Yani sensorlerden birisi hatay gecse bile unite kurulumu tamamlayabilecek ve hata moduna gecmeyecek. Hatirlayacaginiz uzere zaten bu hatali durumda bile kurtarma ozelligi yedek sensorler ile duzgun calismaya devam ediyordu (En azindan Mikado oyle oldugunu iddia ediyor)
OZETLE : IMU hatasi henuz kesin olarak cozume kavusmus degil. Mikado bu versiyon ile hatayi su an icin bypass etmeyi tercih etmis durumda.
Initializing problems with high vibration loaded helis (only Rescue, VBC and other Radios).
It happened in some cases that one acceleration sensor hangs if the heli has a high vibration load. The next startup will fail with red blinking and many pitch bumps. Its now possible to still use the NEO if it is initialized at least almost upright. This is an init fix only, since in flight the system will use the second sensor anyway.
Diğer ana değişiklikler:
New Anti-Ballooning-System (VBar Control and Other Radios)
Throttle curves from 3 to 7 points for Nitro (VBar Control)
Canopy Install Mode (VBar Control)
Optimized Copter Firmware (VBar Control)
Kontronik Values in User Defined Mainscreen (VBar Control with Kontronik TelMe)
Initializing problems on high vibration loaded helis (affects only Rescue, VBar Control and other Radios).
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bizi ilgilendiren en onemli husus ise bazi modellerde, ozellikle titresim miktari fazla olan, su meshur IMU sensor hatasi. IMU hatasi ve detaylarini asagidaki konularda daha once detayli olarak ele almistik.
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bilindigi uzere eger titresim fazla ise rescue kullanilan sensorlar bir sonraki enerjilendirmede hata veriyor ve Unite kurulum yapamayip hataya geciyordu. Bunu da gecici olarak uniteyi fiziksel olarak vurma ile cozumleyebiliyorduk
Iste bu son versiyonda bu kurulum hatasi gecici olarak bypass edilmis durumda. Yani sensorlerden birisi hatay gecse bile unite kurulumu tamamlayabilecek ve hata moduna gecmeyecek. Hatirlayacaginiz uzere zaten bu hatali durumda bile kurtarma ozelligi yedek sensorler ile duzgun calismaya devam ediyordu (En azindan Mikado oyle oldugunu iddia ediyor)
OZETLE : IMU hatasi henuz kesin olarak cozume kavusmus degil. Mikado bu versiyon ile hatayi su an icin bypass etmeyi tercih etmis durumda.
Initializing problems with high vibration loaded helis (only Rescue, VBC and other Radios).
It happened in some cases that one acceleration sensor hangs if the heli has a high vibration load. The next startup will fail with red blinking and many pitch bumps. Its now possible to still use the NEO if it is initialized at least almost upright. This is an init fix only, since in flight the system will use the second sensor anyway.
Diğer ana değişiklikler:
New Anti-Ballooning-System (VBar Control and Other Radios)
Throttle curves from 3 to 7 points for Nitro (VBar Control)
Canopy Install Mode (VBar Control)
Optimized Copter Firmware (VBar Control)
Kontronik Values in User Defined Mainscreen (VBar Control with Kontronik TelMe)
Initializing problems on high vibration loaded helis (affects only Rescue, VBar Control and other Radios).