- Katılım
- 17 Eyl 2013
- Mesajlar
- 8,786
- Tepkime puanı
- 23,171
- Yaş
- 61
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- www.sumeryamaner.com
- İlgi Alanı
- Uçak
Arkadaşlar bu konuyla alakalı yeterli kaynak bulamadım. Belki ben doğru arayamamışımdır. Sizlere sormak istedim.
Biliyorsunuz elektrikli olayına pek aşina değilim. Derin bir cehalet içindeyim.
Kısaca söylemek gerekirse rölanti istiyorum!
ESC'nin normal davranış modelini tam bilemiyorum. Tamam tam gazda enerjilendirince programlama moduna giriyor. Ayrıca anladığım kadarıyla yine tam gazda enerjilendirip gazı tam kapatınca da gaz kanalı kalibrasyonu yapılmış oluyor. Yani hangi sinyali nasıl değerlendireceğini öğrenip kaydediyor. (Umarım doğru anlamışımdır).
Peki eğer ben gaz kanalına trimle birkaç tıklık bir ayar yapsam ve o konumda çok düşük bir rölanti devri tuttursam, sisteme tekrar enerji verdiğimde ESC o gaz konumunu sıfır olarak mı algılar?
Ya da bir brushless motor nasıl rölantide çalıştırılır?
Teşekkürler...
Biliyorsunuz elektrikli olayına pek aşina değilim. Derin bir cehalet içindeyim.
Kısaca söylemek gerekirse rölanti istiyorum!
ESC'nin normal davranış modelini tam bilemiyorum. Tamam tam gazda enerjilendirince programlama moduna giriyor. Ayrıca anladığım kadarıyla yine tam gazda enerjilendirip gazı tam kapatınca da gaz kanalı kalibrasyonu yapılmış oluyor. Yani hangi sinyali nasıl değerlendireceğini öğrenip kaydediyor. (Umarım doğru anlamışımdır).
Peki eğer ben gaz kanalına trimle birkaç tıklık bir ayar yapsam ve o konumda çok düşük bir rölanti devri tuttursam, sisteme tekrar enerji verdiğimde ESC o gaz konumunu sıfır olarak mı algılar?
Ya da bir brushless motor nasıl rölantide çalıştırılır?
Teşekkürler...