Belli bir süredir kapalı olan THK Arslanbey pisti kullanıma tekrar açıldı. Bundan sonra uçakcı arkadaşlarımız ile belli zaman dilimlerini kullanarak bu sahada beraber olacağız. Bakalım sonuç ne olacak
Bu pazar 4 ayın nerede ise en güzel pazarıydı. Sıfır rüzgar, ılık bir hava ve tüm pist helicilere kalınca (bu hafta uçakcılar gelmedi) resmen yine uçuşlara doyduk. Örneğin ben yine bir hafta önceki uçuş rekorumu egale ettim
Uçuşlar, muhabbet, yeme içme yine her zaman ki gibi şahaneydi. Sadece 1-2 küçük aksaklık yaşadık :
1-Günün en inanılmaz olayı ise Türker'in LOGO 690 ile yaşadığı olaydı. Keşke videosu olsaydı ama ne yazık ki kayıtta değildik o an :-\
Tam invert pozisyonda önünden side in geçerken birden kuyruk destek çubuğu yerinden çıktı ve kuyruk pali ve tek kuyruk ball link kırdı. Tabii bunlar olurken acaip bir ses, model deli gibi olmasa da kendi etrafında dönmeye başladı..
Fakat Türker büyük bir soğukkanlılıkla modeli önce düze, sonra da HOLD çekerek sağlam bir şekilde inmeyi başardı
Hasar sadece kuyruk pali, tail boom support o kadar çok şükür. Modelin yedek parçaları Fast Lad sipariş edildi Hafta sonuna hazır inşallah
NOT: Daha önce hatırlayanlar olacaktır Kuyruk destek çubuğu yine çıkmıştı. İlk çıkan soldu şimdi ise sağ. Kaldı ki ilk olaydan sonra Türker gerekli mod yaparak yeniden monte etmişti
2- Şafak kardeşimizin artık kendisi uçmya başladı. Dolayısıyla artık kendine güvende geldi. 2-3 güzel invert hover denemesi sonrası 4. denemede küçük bir kırım yaşadı. Fakat önemli bir şey yok model bizlerle
3- Günün diğer ilginç olayını ise Emre kardeşimiz yaşadı. Günün son uçuşu idi. NX7 tüm gün güzel güzel uçarken, son uçuşta kalkar kalmaz tadlı tadlı kuyruk sallamaya başladı birde Hemen indik ve bir de baktık ki Kuyruk servosu bozulmuş Ya havada kalkar kalmaz gitti ya da tutukluk yapıp biz inince yerde son nefesini verdi. Tam olarak ne zaman olduğu bilemiyoruz ama yerde olmasına çok sevindik
Neyse lafı çok uzaktık şimdi gelsin görsellerimiz.
NOT: Şafak bu hafta da boş durmadı Zaten onun çektiği resimler bariz şekilde anlaşılıyordur diye düşünüyoruz
Bu pazar 4 ayın nerede ise en güzel pazarıydı. Sıfır rüzgar, ılık bir hava ve tüm pist helicilere kalınca (bu hafta uçakcılar gelmedi) resmen yine uçuşlara doyduk. Örneğin ben yine bir hafta önceki uçuş rekorumu egale ettim
Uçuşlar, muhabbet, yeme içme yine her zaman ki gibi şahaneydi. Sadece 1-2 küçük aksaklık yaşadık :
1-Günün en inanılmaz olayı ise Türker'in LOGO 690 ile yaşadığı olaydı. Keşke videosu olsaydı ama ne yazık ki kayıtta değildik o an :-\
Tam invert pozisyonda önünden side in geçerken birden kuyruk destek çubuğu yerinden çıktı ve kuyruk pali ve tek kuyruk ball link kırdı. Tabii bunlar olurken acaip bir ses, model deli gibi olmasa da kendi etrafında dönmeye başladı..
Fakat Türker büyük bir soğukkanlılıkla modeli önce düze, sonra da HOLD çekerek sağlam bir şekilde inmeyi başardı
Hasar sadece kuyruk pali, tail boom support o kadar çok şükür. Modelin yedek parçaları Fast Lad sipariş edildi Hafta sonuna hazır inşallah
NOT: Daha önce hatırlayanlar olacaktır Kuyruk destek çubuğu yine çıkmıştı. İlk çıkan soldu şimdi ise sağ. Kaldı ki ilk olaydan sonra Türker gerekli mod yaparak yeniden monte etmişti
2- Şafak kardeşimizin artık kendisi uçmya başladı. Dolayısıyla artık kendine güvende geldi. 2-3 güzel invert hover denemesi sonrası 4. denemede küçük bir kırım yaşadı. Fakat önemli bir şey yok model bizlerle
3- Günün diğer ilginç olayını ise Emre kardeşimiz yaşadı. Günün son uçuşu idi. NX7 tüm gün güzel güzel uçarken, son uçuşta kalkar kalmaz tadlı tadlı kuyruk sallamaya başladı birde Hemen indik ve bir de baktık ki Kuyruk servosu bozulmuş Ya havada kalkar kalmaz gitti ya da tutukluk yapıp biz inince yerde son nefesini verdi. Tam olarak ne zaman olduğu bilemiyoruz ama yerde olmasına çok sevindik
Neyse lafı çok uzaktık şimdi gelsin görsellerimiz.
NOT: Şafak bu hafta da boş durmadı Zaten onun çektiği resimler bariz şekilde anlaşılıyordur diye düşünüyoruz