Öncelikle herkese merhabalar, bazı konulara takık bir insan olduğumdan acaba EPA ve T.Limit madem aynı neden kumandalarımızda her ikisi de mevcut araştırmak istedim ve belirli sonuçlara vardım. Öncelikle genel kanının aksine ikisi aynı komutlar değil. Şöyle başlayayim evet kumandamızdan atıyorum rudder EPA ayarlarını ve sonrasında son ayarlanan rakamların dışına çıkmayacağını düşünüyoruz dimi YANLIŞ. Bu ayarlardan sonra trim veye D/R ayarı yaptığımız zaman ayarladığımız kontrol yüzeyi alanını geçiyor yani + yönde hareket alanını D/R den ayarladığımız zaman EPA ayarını saymayıp onu geçebiliyor bu da servo sıkışmalarına vs neden olabiliyor fakat T. Limit değeri dışına asla çıkmıyor ben bunu gaz ayarı sayesinde de fark ettim uzun zaman önce Sümer abinin de dediği gibi gaz koluna EPA ları güzelce verdim T. Cut ayarladığım zaman bir sıkışma farkettim yahu EPA değerinin üstüne nasıl çıkıyor derken fark ettim kesinlikle değerin üzerine çıkıyor ve sıkışma yapıyor. Bunu bir de Travel Limitle ayarlayayim dedim T. Cut ayarındaki rate değerini yüksek bile girsem T. Limitte sınır koyduğum değeri asla geçmiyor. Yani diyelim ki Rate ayarları ile oynamıyacağız trimlere karışmayacağız o zaman tamam EPA işimizi görüyor ama rate değerlerimiz %100 kalacaksa tersi durumlarda EPA değeri sayılmıyor ve kastırmalar başlıyor. Bu yüzden asla ne de olsa son oynar yüzey ayarlarını EPA üzerinden yaptım dışına çıkmaz diye düşünmemek gerektiği kanaatindeyim..