Logo 600SX ayaklandırma çabalarım ))

Logo 600SX ayaklandırma çabalarım ))

Ben konuyu okuyana kadar gerekli tüm cevaplar verilmiş bile. :hoppa: :thumbup: :RCKolik:

Modelin hayırlı uğurlu olsun Ferid, titizlikle ilgileniyorsun modelinle, karşılığını da uçuş keyfiyle göreceksindir inşallah. :coolxf: :yuppi:
 
Logo 600SX ayaklandırma çabalarım ))

Türker Akgün' Alıntı:
Modelin hayırlı uğurlu olsun Ferid, titizlikle ilgileniyorsun modelinle, karşılığını da uçuş keyfiyle göreceksindir inşallah.

Teşekkürler Türker abi :) İnşallah bunca uğraşdan sonra umduğum performansı yakalarım :hoppa:
 
Logo 600SX ayaklandırma çabalarım ))

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Kolay gelsin Ferid :thumbup: Montaj sonrası son halini merakla bekliyoruz :RCKolik:

Teşekkürler Mehmet abi :) Ben de o günü iple çekiyorum :hoppa:

Düşündüm de, one way bearing-in yenisini almak şart. :rolleyes: Dediğin gibi markası belli bir ürün almak lazım. Şimdi, abi iki tane seçenek var. SAB-ın 630-700lük OWB-si ve ALİGN-nın 500lük OWB-si. İkisinin de ölçüleri benim OWB ile aynı ama hangisini tercih etsem bilemedim :embarras:

Ürün linkleri:



 
Logo 600SX ayaklandırma çabalarım ))

Bence ikisi de iyidir. Hangisini istersen onu alabilirsin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Bence ikisi de iyidir. Hangisini istersen onu alabilirsin.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mehmet abi, 500lük OWB 600lük modele zayıf olmazmı peki? Dayanıklılık bakımından soruyorum :rolleyes:
 
Ferid Hemidov' Alıntı:
Mehmet abi, 500lük OWB 600lük modele zayıf olmazmı peki? Dayanıklılık bakımından soruyorum :rolleyes:
Küçük makinalarda devir daha yüksek olduğu için bence sorun olmaz diye düşünüyorum. Ama kafam rahat olsun, içime daha çok siner diyorsan o zaman SAB olanı al ;)
 
Logo 600SX ayaklandırma çabalarım ))

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Küçük makinalarda devir daha yüksek olduğu için bence sorun olmaz diye düşünüyorum. Ama kafam rahat olsun, içime daha çok siner diyorsan o zaman SAB olanı al ;)

SAB-ı alarak kafamı da, modelimi de rahatlatırım diye düşünüyorum :laugh: Teşekkür ederim Mehmet abi :saygilar: :RCKolik:
 
Logo 600SX ayaklandırma çabalarım ))

Owb'in 500'lugu, 600'lugu olmaz. Ornegin, goblin 570 ile 700'de kullanilan owb'ler aynidir. Tek farki 700'de bunlardan iki tane kullanilmasidir. Owb'de diger butun bearinglerde oldugu gibi aslolan saft olcusudur.
Bir diger not, hemen hemen butun modellerin uretiminin buyuk kismi uzakdoguda yapilir. Rulmanlarin ise hepsi uzakdogu malidir. Hatta align olsun, goblin olsun, gaui olsun, mikado olsun, buyuk ihtimalle ayni fabrikadan karsiliyorlardir rulman ihtiyaclarini.
Eger cok kaliteli bir rulman istiyorsaniz bu boyutlarda (minyatur) rulman satan bir rulmanci bulup Japon veya Amerikan rulmani alman gerek, ki fiyat farki zaten rulman kalitesini anlatacaktir :) Onun disinda Sab veya align alman pek bir seyi degistirmeyecek.
 
Logo 600SX ayaklandırma çabalarım ))

Abi ben rulmancıdan aldım kendim taktım, 570 mis gibi uçuyor. pekte kafaya takmamak lazım, zaten one way sıyırması genelde içinden değil montaj yapıldığı yuvadan dönmesiyle oluyor, fiziken içten sıyırması imkansız duruyor en kötü kitlenir oda kırıma sebep olmaz [emoji106]

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Kendi kendime dedim ki, yaaa OWB-yi değiştirdim, yeni kuyruk pali aldım, tüm ball linkleri değiştirdim, Lipo-nun 1 hücresi bozuldu 11s yapdım, Microbeast-i Doğukan abi sayesinde, Hobbywing ESC-yi Rasim abi sayesinde öğrendim, antistatik kablolamayı yapdım, güvenilir olan Futaba 7C kumandayı aldım.... Peki uçuş için ne bekliyorum ki??? :rolleyes: Boş vakit - evet :evil: O vakti buldum ve Logo 600-ümü RCKOLİK AİLESİ sayesinde bilinçli bir şekilde 190 gün sonra yeniden havaya kaldırdım :halay: 190 gün neden bekledim diye sorarsanız, ben bile kendime hiç o soruyu sormuyorum ;D Geçmiş geçmişde kaldı, geliceye odaklanmak lazım :)

Bu zorlu yolculukda bana yardımı olmuş tüm RCKOLİK ailesine teşekkürlerimi iletirim. :saygilar:Ben sizler sayesinde hayatda en çok değer verdiyim bu hobinin inceliklerini öğrendim. İyi ki varsınız @Mehmet Kucuksari , @Türker Akgün , @Emre Kaman , @Doğukan Ocak , @Rasim Öztürk , @İlker Sönmez , @fatih cebir , @Hakan Ülgenalp , @Sumer Yamaner , @Levent UYGUN ve diğer deyerli üyeler. :RCKolik:

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


İlk olarak 1500 devirde LOW RPM uçuşu yapdım +-14 pitch ile. Collective management denilen şeyi baya abartmamak lazım bence . Gayet de güzel tepki veriyor model low rpm-de ancaq bazen stiki dibine kadar dayamaq gerekiyo tabi :laugh: Herrigbone dişlisi ama ben azcık backlash koydum, boşluksuz dayayınca zorlanmış gibi çalışıyodu motor.

Kameraman arkadaş bir az acemi ama ilerileyen zamanlarda çekim esnasında telefonla konuşulmayacağını mutlaka öğrenecekdir :D Kameranın da pili bitmeseydi kaymak gibi inişi de çekerdi ama buna da şükür :)

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Sonunda pistlere inilmiş :thumbup: İnsallah bundan sonda düzenli bir şekilde bolca uçuş videolarını izleriz :hoppa:

Seninle beraber modeli yeniden canlandırmak bizim icin de büyük keyif idi :RCKolik:

Emre abının dediği gibi lutfen bundan sonra arayı bu kadar açmayalım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferid Hemidli
Eline sağlık Ferid, çok güzel uçmuş model :thumbup:

Artık her fırsatta araziye çıkmanı bekliyoruz. Pilotajın da gayet iyi. Kırımsız uçuşların olsun :saygilar:
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferid Hemidli
Eline sağlık Ferid. :bravo:

Ne kadar zaman aldığından ziyade sonucun böyle güzel olması önemli bence, tebrikler pallerin hiç yere değmesin. %p :RCKolik:
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferid Hemidli
Teşekkürler Emre abi, Mehmet abi, Rasim abi, Türker abi !!! Sayenizde oldu her şey :saygilar: Arayı artık fazla açmak istemiyorum. İnşallah ki teknik arıza hep benden uzak olur ve bol bol videolu uçuşlar yapıb sizlerle paylaşırım :hoppa: En büyük dileğim de sizlerle aynı sahada uçuş yapmakdır. İnşallah gerçekleşir :)