Öncelikle merak edilen bir numaralı sorunun cevabını vererek başlayalım. Protos kitlerini üreten MSH ile Brain/ikon FBL üreten “MSH electronics” ayrı bünyeler, haliyle brain kullanıcılarını etkileyen bir durum yok, MSH electronics faaliyetlerine italya merkezli olarak devam ediyor. ( web sitesi:
Protos kitlerini üreten, Corrado ve Davide'nin sahibi olduğu MSH italya ise kapandı. Sinyaller aslında geçen yıl sonralarına doğru geliyordu, Olağan dışı black friday indirimleri, yenilenemeyen bazı stok kalemleri vs.
Geçen yıl içinde protos nitro çalışmaları yapılmış, sonrasında piyasa şartlarını öne sürerek rafa kaldırmışlardı. Bu konuda Alex de hayalkırıklığı yaşamış, söylediğine göre bu projeye 65bin dolar harcamış, tasarıma ve testlere katkıda bulunmuş, farklı ayarlarla yaklaşık 1000 uçuş yapmış.
Daralan heli pazarı, tedarik zincirindeki sıkıntılar derken, italya kepenk kapatmış durumda... Bu noktada XLpower devreye girmiş, msh ürünlerini kendi bünyesine katmış durumda...
Bütün üretim ekipmanları Çin'e taşınacak. İmalat orda devam edecek. İtalya veya Amerika'nın artık tasarımda veya testte bir rolü yok, bunlar Ra Kabun'un ekibi tarafından yürütülecek. Öncelikle parça desteği, sonra kitler... Sonrasında da pilotlara destek verilecekmiş.
Hatta ek olarak, nitroyu da piyasaya süreceklerini söylüyorlar.
Yine de toplama bakarsak, bir firma azalmış oldu... Günden güne SAB ve Align'dan ibaret bir piyasaya doğru gidiyoruz.
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
)Protos kitlerini üreten, Corrado ve Davide'nin sahibi olduğu MSH italya ise kapandı. Sinyaller aslında geçen yıl sonralarına doğru geliyordu, Olağan dışı black friday indirimleri, yenilenemeyen bazı stok kalemleri vs.
Geçen yıl içinde protos nitro çalışmaları yapılmış, sonrasında piyasa şartlarını öne sürerek rafa kaldırmışlardı. Bu konuda Alex de hayalkırıklığı yaşamış, söylediğine göre bu projeye 65bin dolar harcamış, tasarıma ve testlere katkıda bulunmuş, farklı ayarlarla yaklaşık 1000 uçuş yapmış.
Daralan heli pazarı, tedarik zincirindeki sıkıntılar derken, italya kepenk kapatmış durumda... Bu noktada XLpower devreye girmiş, msh ürünlerini kendi bünyesine katmış durumda...
Bütün üretim ekipmanları Çin'e taşınacak. İmalat orda devam edecek. İtalya veya Amerika'nın artık tasarımda veya testte bir rolü yok, bunlar Ra Kabun'un ekibi tarafından yürütülecek. Öncelikle parça desteği, sonra kitler... Sonrasında da pilotlara destek verilecekmiş.
Hatta ek olarak, nitroyu da piyasaya süreceklerini söylüyorlar.
Yine de toplama bakarsak, bir firma azalmış oldu... Günden güne SAB ve Align'dan ibaret bir piyasaya doğru gidiyoruz.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol