Sevgili arkadaşlar daha önce forumda söz edilmişti, hatırlayanlarınız olacaktır, Doğukan'ın orjinal OS Powerboost eksozu ilginç şekilde, durup dururken çatlamıştı. Hem de ciddi şekilde, nerdeyse ikiye ayrılacaktı. OS firması ve Türkiye distribütörü ile iletişime geçildi ve eksozun yenisiyle değiştirileceği söylendi. Gerçekten sıfır eksozla değiştirdiler de. 
Yeni gelecek eksozu beklerken Doğukan çatlak olanı sanayide alüminyum kaynağıyla kaynattırdı. Eksoz sapasağlam oldu. Hatta Doğukan aylarca yeni eksozu hiç kullanmadı ve bu tamirli olanla bildiğimiz "Doğukan Ocak" uçuşlarını yaptı
Eksozun sağlamlığından ve performansından şüphemiz yok yani. Ancak, görüntüsü fenaydı. Aşağıdaki fotolardan kaynaklı halini görebilirsiniz. Daha önceki halinin ve kaynak aşamalarının fotoları yok ne yazık ki.
Neyse, geçen günlerde benim bir eksoza ihtiyacım oldu ve Doğukan kardeşim hemen kargoladı
Bugün masanın köşesinde sakin sakin duran eksoza gözüm çarptı ve bir anda kendimi çeşitli eğelerle eksoza girişmiş şekilde buldum
Eğe işine başlarken amacım kaynağın çirkin köşelerini biraz yuvarlamaktı. Daha sonra işi ilerletip eksozu komple sıfırlamaya niyetlensem de, bazı noktalarda kaynağın biraz problemli olabileceğini fark ettim. Dolayısıyla fazlalığı tam olarak sıfırlamamaya, birazını üzerinde bırakmaya karar verdim. Tabi geçişleri elimden geldiğince düzeltmeye çalıştım. Bu aşamaları da fotoğraflamak isterdim, ancak iş oldukça pis bir iş ve eldivenlerim de sınırlı sayıda kalmış olduğu için bu aşamaları fotosuz geçmek zorunda kaldım (eldiven almam lazım)
Sonrasında zımpara işine başladım. Geçişleri biraz daha yumuşatmak için 80 kumla başladım, ancak hemen vazgeçtim. Alüminyum için biraz fazla kalındı. 120 ve 180 kum ile eğe izlerini yumuşattım, 240 kumdan itibaren tüm eksozu zımparalamaya başladım. 360 kum ile beraber ıslak zımparaya başladım. Bolca cam-sil kullanarak sırasıyla 360-600-1000-1500 ve son olarak 2000 kum ile zımpara işini bitirdim
Zımpara sonrası oldukça hoş görünen mat bir yüzey elde ettim. Buyrun fotolar 
Ancak bu mat yüzeyin birkaç kullanım sonrası bu kadar güzel görünmeyeceğini düşünerek eksozu parlatmaya karar verdim. Parlatma aşamasının yarısı şu fotoda:
Sonuç da şöyle oldu
Alt tarafa çok da özenmedim
Ama üst taraf
Sonuç olarak eksozu yakından inceleyince tamir yeri belli olsa da, 2m'den gayet kusursuz. Bu akşamki 4 saatim de bununla geçti

Yeni gelecek eksozu beklerken Doğukan çatlak olanı sanayide alüminyum kaynağıyla kaynattırdı. Eksoz sapasağlam oldu. Hatta Doğukan aylarca yeni eksozu hiç kullanmadı ve bu tamirli olanla bildiğimiz "Doğukan Ocak" uçuşlarını yaptı

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Neyse, geçen günlerde benim bir eksoza ihtiyacım oldu ve Doğukan kardeşim hemen kargoladı
Sonrasında zımpara işine başladım. Geçişleri biraz daha yumuşatmak için 80 kumla başladım, ancak hemen vazgeçtim. Alüminyum için biraz fazla kalındı. 120 ve 180 kum ile eğe izlerini yumuşattım, 240 kumdan itibaren tüm eksozu zımparalamaya başladım. 360 kum ile beraber ıslak zımparaya başladım. Bolca cam-sil kullanarak sırasıyla 360-600-1000-1500 ve son olarak 2000 kum ile zımpara işini bitirdim
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Ancak bu mat yüzeyin birkaç kullanım sonrası bu kadar güzel görünmeyeceğini düşünerek eksozu parlatmaya karar verdim. Parlatma aşamasının yarısı şu fotoda:
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Sonuç da şöyle oldu
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Alt tarafa çok da özenmedim
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Ama üst taraf
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Sonuç olarak eksozu yakından inceleyince tamir yeri belli olsa da, 2m'den gayet kusursuz. Bu akşamki 4 saatim de bununla geçti
