Yeni Modelim Blade 230s Smart

Öğlen arası sahaya kaçıp remaiden yaptım. Açıkçası çokta hoşuma gitmedi. Eskiden düz uçuşlarda daha stabildi. Hava biraz rüzgarlıydı. Belki de ondandır. Ama invert uçuşa geçerken havaya daha iyi tutunuyor. Link boylarıyla biraz oynamam gerekti. Gaz kolu ortada iken pal açıları 0 olmuyordu. Biraz daha ince ayar yapıp sonuçları tekrardan yazarım. Bu arada pil kullanım süresinde herhangi bir azalış yok. Aşağı yukarı aynı dakikada uçuyor. Belki bir tık fazla. Video çektim. Ama buğulu çıktığı için koymuyorum.



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Birkaç tanede foto paylaşayım. 2 pil protos, 2 pil 230s, 2 pil 180 cfx ile uçup kazasız günü tamamladım.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Öğlen arası boş kaldım. Bilgi amaçlı paylaşayım... :) Elimde kuyruk pali kalmadı.2 adet kuyruk palinin maliyeti 600 tl civarı tutuyor. Orjinal kuyruk pali 3,2 inç. Elimde 3.5x4.5 2 palli pervane vardı. Bu pervaneyi helikoptere taktığım zaman kuyruk bir miktar kaçırdı. Helikopter kuyruğu sürekli sağ sol yapıp durdu. Bende 2.5 inçlik linkteki palleri aldım. Öğlen arası denedim. Sonuç süper. En ufak kaçırma yok :) Yalnız pervane göbek deliğini uygun şekilde genişletmeniz gerekiyor.





Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan KÖSOĞLU
2.el kuyruk motoru bulamayınca başladım uydurma işlemlerine. Sıfırı 1800 tl civarı olunca. Elimde 2805 2840kv emax motor vardı. Motoru ilk fotoğraftaki gibi kesme biçme yapmadan montajı yaptım. Motor stok motara göre 8 gram daha ağır. Ayrıca baya geniş. Mecburen ilk fotoğraftaki gibi kuyruk borusu ekseninin baya dışına monte edebildim. Dengesizlik olacağını tahmin ettim tabi. Neyse sahada ilk denemeyi yaptım. Benim için ilk öncelik olan kuyruk kaçırma sorunu olup olmayacağı idi. Bu kısmı sorunsuz atlattım :) En ufak kaçırma yok. Ancak dengesizlik hissediyordum.. Ünite kuyruk tutma görevini başarıyla tamamlayınca bende başladım kesme biçme doğrama eritme işlemlerine. Tail motor mount plastik kısmını180 derece döndürdüm. Motorun çanı sığacak şekilde plastiği eriterek genişlettim. Ivır zıvır işlemlerden sonra son halini aldı. Canopy burun kısmınada 15 gram ağırlık koydum. Test uçuşu inşallah öğlen arası :)


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Öğlen arası test uçuşu başarıyla gerçekleşmiştir. Modele eklediğim 25 gram ağırlığı hissetmem dışında herhangi bir sıkıntı yok. :) Gayet stabil. 2 pil sorunsuz uçtum.


Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Model düz konumdayken saat yönünde funnel yapınca benim kuyruk çığlıklar atıyor. Bunu denemeden kuyruğa oldu demezdim :lol::lol: