Yeni Modelim Blade 230s Smart

Öğlen arası sahaya kaçıp remaiden yaptım. Açıkçası çokta hoşuma gitmedi. Eskiden düz uçuşlarda daha stabildi. Hava biraz rüzgarlıydı. Belki de ondandır. Ama invert uçuşa geçerken havaya daha iyi tutunuyor. Link boylarıyla biraz oynamam gerekti. Gaz kolu ortada iken pal açıları 0 olmuyordu. Biraz daha ince ayar yapıp sonuçları tekrardan yazarım. Bu arada pil kullanım süresinde herhangi bir azalış yok. Aşağı yukarı aynı dakikada uçuyor. Belki bir tık fazla. Video çektim. Ama buğulu çıktığı için koymuyorum.



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Birkaç tanede foto paylaşayım. 2 pil protos, 2 pil 230s, 2 pil 180 cfx ile uçup kazasız günü tamamladım.

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Öğlen arası boş kaldım. Bilgi amaçlı paylaşayım... :) Elimde kuyruk pali kalmadı.2 adet kuyruk palinin maliyeti 600 tl civarı tutuyor. Orjinal kuyruk pali 3,2 inç. Elimde 3.5x4.5 2 palli pervane vardı. Bu pervaneyi helikoptere taktığım zaman kuyruk bir miktar kaçırdı. Helikopter kuyruğu sürekli sağ sol yapıp durdu. Bende 2.5 inçlik linkteki palleri aldım. Öğlen arası denedim. Sonuç süper. En ufak kaçırma yok :) Yalnız pervane göbek deliğini uygun şekilde genişletmeniz gerekiyor.





Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol


Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan KÖSOĞLU