Sayın Formdaşlar;
Birçok arkadaşımız yurtdışından ihtiyaç duydukları ürünleri alma yolunu seçmektedirler. Bu nedenle alımlarda yaşadığımız tecrübeleri mutlaka bir başlık altında toplamak lazım.
Mesela Paketi video kaydı altında açmak vb bir arada toplamakta fayda var.
Mesel Benim yaşadıklarımın özetini aşağıda paylaştım.
Sayın İlhami Çetin,
PP-003-674-733-472 nolu itirazınız konusunda PayPal ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim.
İlhami Bey, merhaba. Almış olduğunuz ürün ile iyili olarak sorun yaşadığınızı e-postanızdan anlamaktayım.
PayPal ile itiraz açtığınız zaman, PayPal sizi fiziki ürünlerde % 100 korur. Ancak açılan itiraz maalesef yeniden açılamaz. Lütfen açmış olduğunuz itiraz sonuçlanana kadar kapatmayınız. Aksi durumlarda sorununuz tam anlamı ile giderilmez.
Yukarıda verilen bilgilerin sizi çözüme ulaştıracağını umuyor ve bizimle iletişime geçerek sorunuzu cevaplama fırsatı tanıdığınız için teşekkür ediyorum.
Müşteri destek hattımıza (444 77 01) hafta içi Türkiye saatiyle 09.00 ve 17.30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
PayPal sisteminde Finansal bilgilerinizin 100% koruma altında olduğunu ve satıcılar ile paylaşılmadığını bilmenizi isterim.
Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa lütfen belirtin.
Saygılarımla,
Atilla Aşık
PayPal
Telif Hakkı © 1999-2015 PayPal. Tüm hakları saklıdır.
Tüketici tavsiyesi - PayPal ödeme hizmeti Singapur hukukuna göre kayıtlı değer tesisi olarak değerlendirilir.
PayPal kayıtlı değer tesisinin sahibi PayPal Pte. Ltd.'nin, Singapur Para Kurulunca onaylanmasına gerek yoktur. Tüketicilerin (kullanıcıların) yasal sözleşmeleri dikkatle okumaları önerilir.
From: ilhami_cetin@hotmail.com
Sent: Monday, February ##, #### #:##:## PM (+##:##)
To: webform@eu.paypal.com
Subject: RE: Alıcı Hak Talepleri ile İlgili Sorular VV##REXTR# (KMM75107320V4318L0KM)
pEU
Alemdar Bey
Ben Türk olduğunuzu kavrayamadığımdan, derdimi ingilizce anlatmaya çalışıyordum google yardımı ile
Şimdi çok iyi oldu derdimi beni anlayacak birine anlatacağım.
Bana gönderikleri ürün hasarlı çıktı. Ben kutuyu video altında açtığım için. Kargonun hatası değil kendi hataları olduğu anlaşılınca
Bende Paypala itiraz açtım.
Bunlar size parça göndereceğiz dediler.
Ben onlara kolaylık olsun onlara kargo masrafı çıkmasın diye, ihtiyacım olmadığı halde ucuz bir helikpoter aldım ki. Kırık parçayı da o helikopterin içine koyup göndersinler.
#-# gün sonrada yeni bir order açtılar ve sonrada bana mesaj atıp. İtirazı kapatın dediler.
Bende bunun üzerine Paypal tam memnun olmadan kapatmayın diyor dedim.
Buna rağmen ısrarla kapatmamı orderın hazır olduğunu söylediler. Bende itirazı kapatınca orderi iptal ettiler.
Beni kandırdılar.
Büyük ihtimalle aldığım ürünün içine parça koymayacaklar.
Bende onlara kızıp göndermedikleri ürünü paramla aldım. İnşallah bu gönderdikleri ürün problemli çıkmaz.
Problemli çıkarsa bu kez kesinlikle itirazı kapatmayacağım. Bu mesele böylece kapanır. Bende Banggood hakkında yaşadıklarımı formdaki arkadaşlara anlatır. Onaları uyarırım.
Bütün buna ilişkin e-posta yazışmaları size bir önceki postamda gönderdim.
Oradaki yazılar süreçte oluşanları yazışmayı gösteriyor.
Ancak geri ürünü göndermenin masrafını kim karşılayacak. Ben ödememden vazgeçip ürünü geri göndereceksem. Geri gitme ücreti çok yüksekse
zarar eden gene ben olacağım. Yani bu durumda satıcı yanlış yaptığında bütün yük üstümüze biniyor.
Ben onlara sahte, kusurlu para göndermiyorum. Onlar bana kusurlu hasarlı mal gönderiyor. Kargo yükünü ben çekiyorum. Bu adaletsizlik.
Çok teşekkür ederim.
İlhami ÇETİN
Banggoogun Madur Müşterisi
Birçok arkadaşımız yurtdışından ihtiyaç duydukları ürünleri alma yolunu seçmektedirler. Bu nedenle alımlarda yaşadığımız tecrübeleri mutlaka bir başlık altında toplamak lazım.
Mesela Paketi video kaydı altında açmak vb bir arada toplamakta fayda var.
Mesel Benim yaşadıklarımın özetini aşağıda paylaştım.
Sayın İlhami Çetin,
PP-003-674-733-472 nolu itirazınız konusunda PayPal ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim.
İlhami Bey, merhaba. Almış olduğunuz ürün ile iyili olarak sorun yaşadığınızı e-postanızdan anlamaktayım.
PayPal ile itiraz açtığınız zaman, PayPal sizi fiziki ürünlerde % 100 korur. Ancak açılan itiraz maalesef yeniden açılamaz. Lütfen açmış olduğunuz itiraz sonuçlanana kadar kapatmayınız. Aksi durumlarda sorununuz tam anlamı ile giderilmez.
Yukarıda verilen bilgilerin sizi çözüme ulaştıracağını umuyor ve bizimle iletişime geçerek sorunuzu cevaplama fırsatı tanıdığınız için teşekkür ediyorum.
Müşteri destek hattımıza (444 77 01) hafta içi Türkiye saatiyle 09.00 ve 17.30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
PayPal sisteminde Finansal bilgilerinizin 100% koruma altında olduğunu ve satıcılar ile paylaşılmadığını bilmenizi isterim.
Yardımcı olabileceğim başka bir konu varsa lütfen belirtin.
Saygılarımla,
Atilla Aşık
PayPal
Telif Hakkı © 1999-2015 PayPal. Tüm hakları saklıdır.
Tüketici tavsiyesi - PayPal ödeme hizmeti Singapur hukukuna göre kayıtlı değer tesisi olarak değerlendirilir.
PayPal kayıtlı değer tesisinin sahibi PayPal Pte. Ltd.'nin, Singapur Para Kurulunca onaylanmasına gerek yoktur. Tüketicilerin (kullanıcıların) yasal sözleşmeleri dikkatle okumaları önerilir.
From: ilhami_cetin@hotmail.com
Sent: Monday, February ##, #### #:##:## PM (+##:##)
To: webform@eu.paypal.com
Subject: RE: Alıcı Hak Talepleri ile İlgili Sorular VV##REXTR# (KMM75107320V4318L0KM)
Alemdar Bey
Ben Türk olduğunuzu kavrayamadığımdan, derdimi ingilizce anlatmaya çalışıyordum google yardımı ile
Şimdi çok iyi oldu derdimi beni anlayacak birine anlatacağım.
Bana gönderikleri ürün hasarlı çıktı. Ben kutuyu video altında açtığım için. Kargonun hatası değil kendi hataları olduğu anlaşılınca
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bende Paypala itiraz açtım.
Bunlar size parça göndereceğiz dediler.
Ben onlara kolaylık olsun onlara kargo masrafı çıkmasın diye, ihtiyacım olmadığı halde ucuz bir helikpoter aldım ki. Kırık parçayı da o helikopterin içine koyup göndersinler.
#-# gün sonrada yeni bir order açtılar ve sonrada bana mesaj atıp. İtirazı kapatın dediler.
Bende bunun üzerine Paypal tam memnun olmadan kapatmayın diyor dedim.
Buna rağmen ısrarla kapatmamı orderın hazır olduğunu söylediler. Bende itirazı kapatınca orderi iptal ettiler.
Beni kandırdılar.
Büyük ihtimalle aldığım ürünün içine parça koymayacaklar.
Bende onlara kızıp göndermedikleri ürünü paramla aldım. İnşallah bu gönderdikleri ürün problemli çıkmaz.
Problemli çıkarsa bu kez kesinlikle itirazı kapatmayacağım. Bu mesele böylece kapanır. Bende Banggood hakkında yaşadıklarımı formdaki arkadaşlara anlatır. Onaları uyarırım.
Bütün buna ilişkin e-posta yazışmaları size bir önceki postamda gönderdim.
Oradaki yazılar süreçte oluşanları yazışmayı gösteriyor.
Ancak geri ürünü göndermenin masrafını kim karşılayacak. Ben ödememden vazgeçip ürünü geri göndereceksem. Geri gitme ücreti çok yüksekse
zarar eden gene ben olacağım. Yani bu durumda satıcı yanlış yaptığında bütün yük üstümüze biniyor.
Ben onlara sahte, kusurlu para göndermiyorum. Onlar bana kusurlu hasarlı mal gönderiyor. Kargo yükünü ben çekiyorum. Bu adaletsizlik.
Çok teşekkür ederim.
İlhami ÇETİN
Banggoogun Madur Müşterisi