Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Özelliklerine baktım 850w sürekli güç verebiliyormuş. Güç kaynağı 540w olduğuna göre, bence Turabi gitmeli adadan. Çok gıcık oluyorum kendisine. Ergen ergen laflar, bi de pazusuna ip bağlamış kaslı görünmek için.. Biz 12-13 yaşında yapardık bunları... :lol:
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Abi tesekkürler yorum icin katılıyorum sana gitmeli bu turabi [emoji2]

GT-N7100 cihazımdan gönderildi
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Emre Kaman' Alıntı:
Özelliklerine baktım 850w sürekli güç verebiliyormuş. Güç kaynağı 540w olduğuna göre, bence Turabi gitmeli adadan. Çok gıcık oluyorum kendisine. Ergen ergen laflar, bi de pazusuna ip bağlamış kaslı görünmek için.. Biz 12-13 yaşında yapardık bunları... [emoji38]
Şimdi bu olay yani 1000i yazıp 850 watt enerji vermesi bir pazarlama tekniği mi yoksa canı sıkılır sa 1000 watt veriyor mu eğer pazarlama tekniği ise yerli firmaların neden dünyaya açılamadıgina örnek

SM-G900F cihazımdan gönderildi
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Mustafa Çoban.' Alıntı:
Şimdi bu olay yani 1000i yazıp 850 watt enerji vermesi bir pazarlama tekniği mi yoksa canı sıkılır sa 1000 watt veriyor mu eğer pazarlama tekniği ise yerli firmaların neden dünyaya açılamadıgina örnek

SM-G900F cihazımdan gönderildi

Aslında evet pazarlama tekniği, ama yalan değil söyledikleri. Jeneratörlerde kVA cinsinden değer yazılıyor, kabaca 1 watt 1.25 VA denk geliyor. Daha yüksek bir sayı olduğu için kVA cinsinden yazıyorlar. 1 kVA bir jeneratör 800W güç üretiyor. Bu sürekli verebildiği güç oluyor, kısa süreli 900-1000W kadar verebiliyorlar aynı pillerdeki burst değerleri gibi.
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Bu aksa yeni mi çıktı. Fiyati baya iyi. İnvertörmü acaba
 
Yok Erhan, yılların markası. İnvertorlü bu model. İlk mesajda var.
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Evet arkadaşlar, jcb jeneratörümüz bize 3.5 ay dayanabildi :D Bugün akşam üstü toplanıp sahaya gittik, piller boş, nasıl olsa hemencecik basar uçarız kafasındaydık, ama jeneratörün pull-start'ı elimde kaldı :D Biz de uçamadan eve döndük :(

Açıp baktım, pull start mekanizmasının motoru döndüren kısmındaki tırnaklar kırılmış. zemberek falan sağlam aslında ama...

Şimdi bu mekanizmadan sanayide yada çim biçme makinası vs satan-tamir eden yerlerde bulup yaptırabilir miyim acil tarafından, yoksa garantiye ışınlasam mı? Bugün uçamadık, yarın acısını çıkarmamız lazım :D

Edit:
Diğer seçenekler de var tabi, kendi pull-start mekanizmamı yapabilir veya nasıl olsa nitro alıcam, starter'ı şimdiden alayım deyip, jeneratörü starter'la çalıştırabilirim, matkap da kullanabilirim şarjlı... ;D ;D
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Emre Kaman' Alıntı:
... nasıl olsa nitro alıcam, starter'ı şimdiden alayım deyip, jeneratörü starter'la çalıştırabilirim
Kesinlikle bunu tercih etmelisin bence Emre :laugh:
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Emre Kaman' Alıntı:
Evet arkadaşlar, jcb jeneratörümüz bize 3.5 ay dayanabildi :D Bugün akşam üstü toplanıp sahaya gittik, piller boş, nasıl olsa hemencecik basar uçarız kafasındaydık, ama jeneratörün pull-start'ı elimde kaldı :D Biz de uçamadan eve döndük :(
Bu kadar çabuk bir sıkıntı çıkarmasını beklemiyorduk doğrusu... :-\ Uçamadan eve dönmek pek de hoş olmamıştır doğal olarak....

Şimdi garantiye versen ne kadar bir sürede geri dönüş olur acaba ?? Kendin yaptırsan o da mantıklı. Bence alet kendi kendine başka bir cihaza ihtiyaç duymadan çalışabilmeli :laugh: :D
Gelişmelerden haberdar edersen seviniriz Emre ;)
 
Geçmiş olsun Emre Bey.

Sahada şarj için genellikle araç aküsü, kısa süreler için ise kesintisiz güç kaynağı aküsü (12 V 7 amp.) kullanıyorum.

Bir de her ihtimale kaşı 30 Wattlık güneş paneli.

Ama illaki beklenmedik aksilikler ve eksiklikler çıkıyor.
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Arac akusunu ve kuru akuyu denedik, ama soyle soyleyim, sadece benim heli 5000'lik 6s lerden iki tane yiyor bi ucusta. Rasimin heli de daha ufak piller kullaniyor ama o da 12s. Bize en az 20-25 amper 24v'da o da. Mevlut abi simdilik idare ediyor arabadan ama onda pil de fazla :)

Herneyse, bugun sicagin altinda 3 saat dolandim. Kirilan parcayi buldum, degistirttim, oyle boyle derken butun ogleden sonrayi yedik. Aleti yaptirdim, tabi onunla ugrastigim icin pil falan basamadim.
Aksam alana gittik, duzenimizi kurduk, gel oglum jeno, calis bakiyim... Yok! Ayni ariza! Lan dukkanda calisiyodun... Yok!
Bu sefer hazirlikli gitmistim, soktum jenoyu, grese bulandik Rasimle, makara kirilmamis, topladik yeniden, hadi olm calis... Yok...
Yilmadik, bi daha soktuk, topladik, jeno? Yok...
Bugun de ucamadik. İki gun ust uste kaldirmadi bunye, butun dengem bozuldu...
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Bugün de çalışmaması üstelik o kadar uğraş sonrasında gercekten cok kötü olmuş Emre :( :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör

Öneriler:
Pilli helileri atın
Benzinli uçak toplayın

Alıcı ve ateşleme pilleri için 2A verebilen bi kaynak yeter.

Bu iyiliğimi de unutmayın haa... :)

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ben şu Protos'u uçuşa hazır hale getireyim. Bavarianı da ona aktarayım. Logo bayramdan sonrayı beklesin. Tek pilden 5 uçuş eder :)
 
Alanda Şarj Seçenekleri: Jeneratör


sumeryamaner' Alıntı:
Öneriler:
Pilli helileri atın
Benzinli uçak toplayın
Bu iyiliğimi de unutmayın haa... :)
Allah razı olsun abi :) ama Eskişehir ekibi sağlam helicidir. Öyle 1-2 aksilik yüzünden bu sevdadan vazgeçmezler :D


Sent from my iPhone using Tapatalk