Kalın tail boom lu helikopterleri çok beğeniyorum. Mesela; compass exo 500, kds chase 360 gibi. Bende hem can sıkıntısı gidermek hem de değişiklik olması adına protos 500 ün 17mm olan tail boomu 22mm e çıkarmaya karar verdim. Tabi tail boomun gövdeye ve kuyruk kısmına giriş kısımlarını değiştiremeyeceğimden dolayı mevcut tail boomun üzerine yapmam gerekti. Tail boomun gövdeye giriş kısmında 20mm çapında fotoğraftaki gibi bir kısım olduğundan 20mm iç çap 22mm dış çaplı karbon boru tam olarak işimi gördü. Kuyruk kısmınıda 20mm kalınlığa ulaşacak şekilde bant ile sardım. Her iki tarafıda içten uhu por ile yapıştırdım.Baya sağlam oldu. 45 gram karbon borudan ağırlık geldi. Tail support ve yatay stabilizor ve aparatlarından 20 gram eksi ağırlık geldi. Toplamda 25 gram ağırlık helikoptere bindi. Tabi ağırlık merkezine göre artı ve eksileri yaptığım zaman canopy ön kısmına 35 gram ağırlık koyulması gerekiyor.Pili 1-2cm öne alabiliyorum. Uçuşa etki etmezse ön kısma ağırlık koymayacağım. Ama etki ederse canopy iç kısmına ağırlık ekleyeceğim. Ben görsel olarak baya beğendim. Protos 500 olanlara tavsiye derim P) P)
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol